![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#185 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Vlaams' is ook goed. Wat meer fier zijn op uw Zuid-Nederlands zal u echt geen kwaad doen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 mei 2013 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je daar nog wat aan werkt kan je er waarschijnlijk wel een standup comedy act van maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Staatssecretaris
|
![]() Neem het maar niet serieus... straks zal je in Bruxelles moeten gaan bedelen...
![]() |
#189 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik stel maar vast hoor. - in coalitie met eender wie behalve die andere vlaams nationalistische partij - al ooit de programma's van N-VA omstreeks zijn ontstaan en hun programma van de dag van vandaag naast elkaar gelegd? Mij lijkt N-VA met elke verkiezing meer en meer 'le nouveau CD&V' te worden. En dan hebben we het nog niet over het programma van de verkiezingen en wat hij uiteindelijk aan Di Rupo als ultiem voorstel deed wat al maar een uiterst zwak afkooksel van dat al fel afgezwakte programma was.. - zijn legendarische karaktersterkte om Dedecker op bevel van CD&V buiten te gooien? - zijn even legendarische karaktersterkte waarmee hij Leterme niet mee in het zadel heeft geholpen toen het einde van België écht even dichtbij leek? Oh nee dat was een droom... hij deed het namelijk wél. - zijn droom om vlaanderen op heel lange termijn uit België te halen en onmiddelijk volledig te onderwerpen aan de EU? Van de regen in de drop noem ik dat, maar kom... Het enige waarin Dewever tot nu toe imo vrij consequent is geweest, is het mee demoniseren van het VB...
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 28 mei 2013 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat de enige reden is voor De Wever's handelswijze, daar twijfel ik ook aan. Hij heeft wel degelijk geen hoge pet op van het Vlaamse Belang. De Winter heeft mij trouwens ook altijd afgestoten. Ik kan alleen maar hopen dat De Wever de juiste keuze maakt de dag dat het erop of eronder is, en nu De Winter de fakkel heeft doorgegeven aan Annemans. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zever! Gezever! Tenandere, jezelf als bron aanwijzen...pover en tegelijkertijd zeer gevaarlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Negeren is het ultieme wapen van de Vlaams-nationalisten alhier. Dat is het gemakkelijkste voor hen en zo hoeven ze geen antwoorden te geven op netelige opmerkingen. Dat is al j�*�*ren zo op dit forum. De 'vlucht naar voren' noem ik deze bange houding.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 mei 2013 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men heeft geen exacte cijfers over de transfers van vroeger door de Walen. België was vroeger een sterke unitaire staat en men dacht niet in termen van: 'dit landsgedeelte krijgt zoveel en dat landsgedeelte krijgt zoveel'. Neen, men investeerde daar waar het profijtig was (denk aan de steenkoolmijnen in Limburg). En vermits Vlaanderen toen zeer arm was met zeer veel werklozen, lijkt het mij evident dat transfers eerder kwamen van het rijkere Wallonië en uit Brussel waar toen zeer veel grootkapitaal geconcentreerd was.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 mei 2013 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |