![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou de medicatie van dat ene kind zo duur moeten zijn? Dat is enkel en alleen berekent op het aantal gevallen. Dan ben je vet met ziekenkas. Het is ook hier een grote commerciele sector. Niet meer en niet minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het niet weet zonder...kan je ook moeilijk beweren dat het onbetaalbaar is en duurder dan hier. Wat betaal je gemiddeld in belgie? 300 euro per maand aan ziekenkas?
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom je de medicatie van dat ene kind hier bijsleurt is me niet helemaal duidelijk. Denk je dat die in de V.S. goedkoper af gaat zijn? Citaat:
Zo dom kan jij toch echt niet zijn he? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beschrijf de praktijk, en het gaat niet over een prive-verzekering natuurlijk, maar over een PLI-verzekering, voor Errors en Omissions. http://www.nber.org/bah/fall04/w10709.html Kijk, een chirurg in Florida betaalt in de VS zowat 175000 dollar per jaar aan premies voor deze verzekering. Dat geeft toch al een idee, nietwaar? Dat is om en bij de 12000 euro per maand! Dat moet allemaal betaald worden uiteindelijk door patienten, voor zorg die geen fluit beter is daardoor maar wel een pak duurder. Het zou helpen moest je weten waarover we eigenlijk bezig zijn. En er is ook geen enkele insinuatie aan het feit dat je een mens in nood in de VS best NIET helpt tenzij je op het moment zelf schriftelijk kan laten vastleggen dat hij of zij akkoord gaat met jouw hulp en geen vervolging zal instellen voor schade en verwondingen. Sad but true. Laatst gewijzigd door parcifal : 19 juni 2013 om 05:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, je hebt geen flauw idee.
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je vriendjes tevreden stellen ipv op mij te reageren. Nu effe doen alsof je echt wil discussieren is ronduit lachwekkend.
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, mega-epische fail. Start dan geen draden meer op, maar start dan een blog he, *KNIP* Laatst gewijzigd door Akira : 19 juni 2013 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest...ook voor jou...de dag dat jij gaat bepalen welke draad ik wel of niet mag opstarten gaat er nooit komen. Dus dergelijke idiote opmerkingen zijn ook afgezaagd.
Laatst gewijzigd door Akira : 19 juni 2013 om 09:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Welk gedeelte van post 169 vond je wat te moeilijk om te begrijpen? Goed, aangezien je dat zelf kennelijk wat te moeilijk vindt: Klik! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef gewoon je bron even zodat ik alle info omtrend de grafieken ook kan lezen.
Is toch geen abnormale vraag zekers. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() Dit wordt lachwekkend. Begrijp jij het idee van de rechtermuisknop? Dan zie je DIRECT waar die grafiekjes vandaan komen.
OF je zou eens EENDER WELKE van de zoekresultaten uit de link die ik je net gegeven heb kunnen OPENEN en dezelfde resultaten vinden. Wat probeer je hier nu eigenlijk te bereiken? Je hebt over dit onderwerp nog geen enkel feit gegeven, en de feiten die anderen geven heb je compleet genegeerd. Ik lijst verdorie de links voor je op, als je zelfs maar de kleine moeite had gedaan om de TITELS te lezen zou je frank al gevallen zijn, maar kennelijk is zelfs dat te veel moeite voor je. You can lead a horse to water.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En nu kunnen we discussieren, hoewel ik geen Belgisch grafiekje zie, maar goed. Wat betekend de opdeling in de grafiek van de VS? Je hebt 3 delen. Ik heb geen idee wat dat wil zeggen. Daarna, wat wil het bedrag zeggen? Dat is het bedrag wat een patient betaald die geen verzekering heeft? Trouwens, ik heb nergens gezegt dat ingrepen zonder verzekering niet duur zijn e. Mijn vraag was of iemand wist, wat een verzerking kost voor een gemiddelde amerikaan. Hoe kan je anders gaan vergelijken?
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En geef nu eindelijk eens de link naar de site waar je dit vandaan hebt!
Rechtermuisknop doet niets. Man toch, doe nu toch niet zo moeilijk. Dit is 2 seconden werk voor jou...je weet toch waar je ze zelf vandaan hebt zeker? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen betalen +/- 400 euro per maand? Dat is 4800 euro per jaar. Wat is nu het bedrag dat een amerikaan betaald per jaar? Ik weet het niet.
Laatst gewijzigd door illwill : 19 juni 2013 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||||
Minister-President
|
![]() Onnozelaar. Ik heb gewoon lukraak op een van de links geklikt die ik je gegeven had. Je had die links dus al een tijdje...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Rechtermuisknop, afbeeldingsinfo bekijken, *klik*. Dat, of je had in de link met zoekresultaten die ik je gaf gewoon een op 'afbeeldingen' kunnen klikken, om daar dan deze figuren te zien. Moeilijk he? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen betaald per jaar een bedrag, ziek of niet ziek. Wat is dat voor een Belg en hoeveel is dat voor een amerikaan. Wij hebben hier de sociale kas en dan nog een verzekering via het werk en we betalen een klein stukje als we dan nog eens ziek zijn. Dat bedrag moet je vergelijken met wat een amerikaan betaald per jaar. Hoeveel een bepaalde pil kost hier en in de VS, dat boeit mij niet.
Laatst gewijzigd door illwill : 19 juni 2013 om 10:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Belg: $3677 (in 2008) De Amerikaan: $7538 (in 2008). Riskeer het nu niet om te vragen waar ik dat vandaan heb he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest de topic-starter nu zelf amerikaan zijn, dan zou onderwerp van deze draad nu toch wel definitief en onweerlegbaar bewezen zijn. Het lijkt me meer en meer waarschijnlijk. Laatst gewijzigd door parcifal : 19 juni 2013 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |