Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2013, 05:24   #181
toshiro
Vreemdeling

toshiro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
In deze draad gaan heel wat forummers niet akkoord met de wijze waarop protest gevoerd wordt tegen een kleuterjuf.
Jij beschrijft jezelf als iemand die niet op die wijze protest zou voeren tegen een kleuterjuf.
Maar je vraagt je wel of hoe sommige forummers jou zouden afbreken.

Overigens gefeliciteerd met je behaalde bachelor en straks master; en met je vijfjarig broertje waar je toch bezorgd om bent.

.
Ik heb heel deze draad doorgenomen, en het grootste deel breekt hier duidelijk moslims/Marokkanen af. Dat je de mensen afbreekt in het filmpje kan ik begrijpen, maar om aan de hand van dat filmpje alle moslims/Marokkanen af te breken kan ik niet goedkeuren (wat in deze thread ook gebeurd). Gelukkig zijn er ook mensen bij (al zijn het maar een paar) die wel een verstandige reactie plaatsen.

Hartelijk dank voor de fellicitaties!
toshiro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 06:46   #182
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toshiro Bekijk bericht
Ik kon het niet laten om een account aan te maken en te reageren op deze thread. Ik ben zelf van Marokkaanse afkomst en ben zelf ook moslim (ik bezie de Koran niet als een boek met regels die je moet volgen, maar als een boek met richtlijnen die ik op men eigen manier interpreteer) en mijn klein broertje van 5 zit toevallig op die school. Toch ziet u mij niet tussen die mensen staan. Ik wacht wel een onderzoek af en neem dan wel de nodige gerechtelijke stappen (wat ik best vermeld aangezien jullie hier serieuze vooroordelen hebben over Marokkanen). Ik kan jullie ook vertellen dat er over de 300 kinderen op die school zitten waarvan meer dan de helft allochtoon zijn (wat vrij normaal is aangezien het Kiel vooral uit allochtonen bestaat) en toch ziet u misschien maar 50 ouders op dat filmpje, dus zelfs geen 20% van de ouders (ruwe schattig: 50% van 300 leerlingen geeft 150 kinderen met 2 ouders geeft dus 300 volwassenen en stel dat er sommige gescheiden zijn, kom je zelfs niet aan 20% maar we gaan niet moeilijk doen). Ik begrijp dus sommige mensen hun standpunt niet in deze thread. Alle Marokkanen en/of moslims (2 verschillende dingen) slecht praten zonder zelf even na te denken vind ik overdreven idioot. Ik geef toe dat ik zelf als Marokkaan weg wil uit het Kiel en dat is ook het eerste wat ik doe vanaf ik mijn master heb al ben ik hier opgegroeid. Mijn buren zijn autochtoon en hebben in al de jaren dat we hier wonen nog nooit geklaagd over ons. Ze zijn zelfs zo ver gegaan om een cadeautje kopen voor de geboorte van mijn klein broertje paar jaar terug terwijl wij niet eens een feest hebben gegeven, dus de glimlach die ik elke ochtend te zien krijg wanneer ik naar mijn studentenwerk (ik werk al van mijn 16 en betaal mijn eigen studies) of school vertrek is steeds welgemeend. Dat jullie een slechte ervaring hebben gehad met Marokkanen geeft jullie niet het recht om ze zo aan te vallen! Ik heb zelf ook racisme ondervonden (van autochtonen), maar u zal mij nooit iets slechts horen zeggen over Belgen. Een mens is een mens ongeacht de afkomst. Als u dat niet kunt aanvaarden hebt u pech maar dat is nu eenmaal een feit.

Voor de geïnteresseerden: ik heb mijn bachelor industrieel ingenieur chemie al afgemaakt en volgend jaar rond ik mijn master af. Ik heb een blanco strafblad en mijn laatste verkeersboete dateert zelfs van 3 jaar terug. Men ex is een autochtoon (en atheïst) en had ik ook aan men ouders voorgesteld en men ouders hebben daar nooit moeilijk over gedaan, dus ik kan u verzekeren dat wij geïntegreerd zijn. Ik ben tegen terrorisme, extremisme en racisme. Mijn beste vrienden zijn allemaal afkomstig uit verschillende landen (Servië, Suriname, België (autochtoon dus), Rusland en Afghanistan) en we vormen samen een multiculturele groep die al jaren met elkaar omgaan. We hebben nog nooit iemand lastig gevallen, of in aanraking geweest met drugs of wat dan ook en ieder van ons heeft al minstens zijn bachelor. Alle Marokkanen dat ik ken (al zijn dat er maar weinig) volgen mijn gedachtegang dus ik ben niet gewoon een uitzondering.

Ben benieuwd welke argumenten sommige van jullie gaan gebruiken om mij af te breken. Ik moet wel toegeven, op het moment vind ik het grootste deel van de gebruikers die in deze thread reageren idioten en dit is niet gebaseerd op hun afkomst, maar op de inhoud van hun reacties.
Eindelijk eens een echte Marokkaan (z'n roots dan toch) in plaats van blanke linkies die moslims verheerlijken. Bedankt!

Eerste punt van aandacht, jij bent geen moslim. Sorry maar zoals jij het interpreteert, gehuwd bent met een anti-godsdienstige en Allah en Mohammed niet aanziet als het te volgen voorbeeld dan ben je geen moslim. Het basis doel is het woord van Mohammed volgen, als je dat niet doet ben je misschien wel spiritueel maar geen moslim.

Wat we hier zien aan die school is 1 (!) moslima die ziet dat haar zoon met iets sexuele bezig is waar op school over gesproken is. Die flipt compleet en die sleurt een heleboel andere Allah gehaktbars mee, doodsbedreigingen, hysterie enzovoort. Duidelijk moslims want er was maar ene die Vlaams praatte en quasi allemaal met hoofddoek.

Dan het onderzoek, als die dame dan nog weigerd om haar zoon te ondervragen door een kinderen psycholoog dan zal daar niets van komen. Dan kan er geen onderzoek komen, dit is gewoon misdadig want die juf is al gedemoniseerd en bedreigd met de dood.

Moslims kunnen niet overweg met seksualiteit omdat al hun regeltjes zo tegennatuurlijk zijn dat het ziekelijk wordt, dat samen met een lager intelect krijg je zo'n situaties al zijn er altijd uitzonderingen, inderdaad niet iedereen stond aan die schoolpoort.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 06:52   #183
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kon het niet laten om een account aan te maken en te reageren op deze thread. Ik ben zelf van Marokkaanse afkomst en ben zelf ook moslim (ik bezie de Koran niet als een boek met regels die je moet volgen, maar als een boek met richtlijnen die ik op men eigen manier interpreteer) en mijn klein broertje van 5 zit toevallig op die school. Toch ziet u mij niet tussen die mensen staan. Ik wacht wel een onderzoek af en neem dan wel de nodige gerechtelijke stappen (wat ik best vermeld aangezien jullie hier serieuze vooroordelen hebben over Marokkanen). Ik kan jullie ook vertellen dat er over de 300 kinderen op die school zitten waarvan meer dan de helft allochtoon zijn (wat vrij normaal is aangezien het Kiel vooral uit allochtonen bestaat) en toch ziet u misschien maar 50 ouders op dat filmpje, dus zelfs geen 20% van de ouders (ruwe schattig: 50% van 300 leerlingen geeft 150 kinderen met 2 ouders geeft dus 300 volwassenen en stel dat er sommige gescheiden zijn, kom je zelfs niet aan 20% maar we gaan niet moeilijk doen). Ik begrijp dus sommige mensen hun standpunt niet in deze thread. Alle Marokkanen en/of moslims (2 verschillende dingen) slecht praten zonder zelf even na te denken vind ik overdreven idioot. Ik geef toe dat ik zelf als Marokkaan weg wil uit het Kiel en dat is ook het eerste wat ik doe vanaf ik mijn master heb al ben ik hier opgegroeid. Mijn buren zijn autochtoon en hebben in al de jaren dat we hier wonen nog nooit geklaagd over ons. Ze zijn zelfs zo ver gegaan om een cadeautje kopen voor de geboorte van mijn klein broertje paar jaar terug terwijl wij niet eens een feest hebben gegeven, dus de glimlach die ik elke ochtend te zien krijg wanneer ik naar mijn studentenwerk (ik werk al van mijn 16 en betaal mijn eigen studies) of school vertrek is steeds welgemeend. Dat jullie een slechte ervaring hebben gehad met Marokkanen geeft jullie niet het recht om ze zo aan te vallen! Ik heb zelf ook racisme ondervonden (van autochtonen), maar u zal mij nooit iets slechts horen zeggen over Belgen. Een mens is een mens ongeacht de afkomst. Als u dat niet kunt aanvaarden hebt u pech maar dat is nu eenmaal een feit.

Voor de geïnteresseerden: ik heb mijn bachelor industrieel ingenieur chemie al afgemaakt en volgend jaar rond ik mijn master af. Ik heb een blanco strafblad en mijn laatste verkeersboete dateert zelfs van 3 jaar terug. Men ex is een autochtoon (en atheïst) en had ik ook aan men ouders voorgesteld en men ouders hebben daar nooit moeilijk over gedaan, dus ik kan u verzekeren dat wij geïntegreerd zijn. Ik ben tegen terrorisme, extremisme en racisme. Mijn beste vrienden zijn allemaal afkomstig uit verschillende landen (Servië, Suriname, België (autochtoon dus), Rusland en Afghanistan) en we vormen samen een multiculturele groep die al jaren met elkaar omgaan. We hebben nog nooit iemand lastig gevallen, of in aanraking geweest met drugs of wat dan ook en ieder van ons heeft al minstens zijn bachelor. Alle Marokkanen dat ik ken (al zijn dat er maar weinig) volgen mijn gedachtegang dus ik ben niet gewoon een uitzondering.

Ben benieuwd welke argumenten sommige van jullie gaan gebruiken om mij af te breken. Ik moet wel toegeven, op het moment vind ik het grootste deel van de gebruikers die in deze thread reageren idioten en dit is niet gebaseerd op hun afkomst, maar op de inhoud van hun reacties.
Ik heb helemaal geen behoefte om mensen als U af te breken. Integendeel. Uit uw tekst en standpunt blijkt vooral dat u minstens geïntegreerd bent en ik heb alle bewondering voor uw inzet om uw verdere diploma's te behalen.

Maar waar haalt U het uit dat mensen van dit forum het over geïntegreerde mensen zoals U zouden hebben? niks is minder waar. Plaats uzelf toch niet bij de groep die niet wenst te integreren.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 07:55   #184
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb heel deze draad doorgenomen, en het grootste deel breekt hier duidelijk moslims/Marokkanen af. Dat je de mensen afbreekt in het filmpje kan ik begrijpen, maar om aan de hand van dat filmpje alle moslims/Marokkanen af te breken kan ik niet goedkeuren (wat in deze thread ook gebeurd). Gelukkig zijn er ook mensen bij (al zijn het maar een paar) die wel een verstandige reactie plaatsen.

Veel verschil met u en de andere Marokkann is er niet. Moest ik Marokkaan zijn, ik zou beschaamd zijn om dat te zeggen. Omdat 99% van de Marokkanen hier puur uitschot is. Autochtonen worden voortdurend door Marokkanen uitgescholdenn voor sale pute, vuile hoer, of in het beste geval voor vuile Belg. Op het openbaar vervoer zitten jullie voortdurend met jullie poten in de broekjes van onze meisjes.

Nu is er MISSCHIEN iets in de andere richting gebeurt dat op jullie standaard gedrag lijkt. En staat het kot op stelten.

E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 08:12   #185
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Le Téméraire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Toshiro, maak u niet te druk over de reacties in deze draad. Het voorvalletje in Antwerpen, en vooral de filmpjes die bij het artikel stonden, zijn de uitgelezen kans voor de crypto-racisten en trollen van dit forum om hun drek nog eens breed uit te smeren. Ik steek er zelfs mijn hand voor in het vuur dat het merendeel van de posters die hier staan te te roepen over achterlijke culturen zelf aan de schoolpoort zouden staan dreigen moest het hun kind(eren) overkomen.

Iedere nuchtere Belg/Vlaming, of hij nu rechts of links is, weet dat die vrouwen/mannen aan de schoolpoort een minderheid zijn. Die weten dat de reactie van die ouders in die filmpjes overdreven en hysterisch is. En die weten dat we vooral het onderzoek moeten afwachten vooraleer we uitspraken doen over wat er nu echt gebeurt is.

Voor alle duidelijkheid, ik keur het 'Allahu akbar' geroep aan de schoolpoort ook af, maar ik leg de schuld daarvoor niet bij de gehele Marokkaans-Belgische gemeenschap.
Le Téméraire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 08:13   #186
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht

Eerste punt van aandacht, jij bent geen moslim. Sorry maar zoals jij het interpreteert, gehuwd bent met een anti-godsdienstige en Allah en Mohammed niet aanziet als het te volgen voorbeeld dan ben je geen moslim
weeral een drogreden, zoals we gewend zijn van jou.

no true scotsman

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 19 juni 2013 om 08:13.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 08:15   #187
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Veel verschil met u en de andere Marokkann is er niet. Moest ik Marokkaan zijn, ik zou beschaamd zijn om dat te zeggen. Omdat 99% van de Marokkanen hier puur uitschot is. Autochtonen worden voortdurend door Marokkanen uitgescholdenn voor sale pute, vuile hoer, of in het beste geval voor vuile Belg. Op het openbaar vervoer zitten jullie voortdurend met jullie poten in de broekjes van onze meisjes.

Nu is er MISSCHIEN iets in de andere richting gebeurt dat op jullie standaard gedrag lijkt. En staat het kot op stelten.

Goh, jij en ik leven toch in compleet verschillende werelden, blijkbaar.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 08:15   #188
Nick de Dubbel
Banneling

Standaard

1. van alle 'nieuwe' inwijkelingen komen de meeste klachten & problemen voort van grote gemeenschappen marokkaanse inwijkelingen.

Dat komt voornamelijk omdat er continenten marginalen tussen zitten met een uitgesproken onwil om te willen evolueren naar een multiculturist, vandaar dat ze blijven vasthouden aan hun extreme vormen van religie en samen(on)leefbaarheid.

Er zijn ook andere marokkanen die hun cultuur & religie op een gematigde manier publiek beleiden, of ze zelfs beperkten tot de privè sfeer.

Er er zijn autochtonen die omwille van hun politieke ambities, iedere (gedwongen) vorm van sociale aanpassing aan hun gastland neersabelen met populistische termen zoals racisme en onverdraagzaamheid.
En die daarmee het asociale gedrag en het elitair gevoel van sommigen hardleerse allochtonen in de hand werken.

Indien een moslimjuf beticht zou worden van deze daden zouden ook de plaatselijke witman marginaal schuimbekkend aan de poort staan schreeuwen..

Wat hier is gebeurt is een typisch geval van racistische voordelen tov een autochtone juf door een groep marginale allochtonen...

Laatst gewijzigd door Nick de Dubbel : 19 juni 2013 om 08:17.
Nick de Dubbel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 08:17   #189
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

er zijn hier inderdaad een paar xenofoben op dit forum die vanachter hun anoniem scherm de 'moed' hebben om hun racistische haat te spuien. maar gelukkig zijn die in de minderheid.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 19 juni 2013 om 08:17.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 08:21   #190
Nick de Dubbel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
er zijn hier inderdaad een paar xenofoben op dit forum die vanachter hun scherm de 'moed' hebben om hun racisistische haat te spuien. maar gelukkig zijn die in de minderheid.
Tussen de protestanten aan de poort stonden ook een paar xenofoben hun vooroordelen te spuien tov 'de plaatselijke minderheid'
Nick de Dubbel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 08:31   #191
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Jawel, dat is ook exact hetzelfde, 'n kleuterjuf - ik weet haar naam niet meer - die beschuldigd wordt van iets - ik kan 't hier niet zeggen, iets in de meisjes steken en 'n kras in de nek van m'n zoon - & Martin.
Ah, dus volgens jou zijn er gerechtvaardigde vormen van massahysterie? Dat verklaart natuurlijk veel.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 08:32   #192
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ja waar dan...
Begrijpend lezen is duidelijk niet je sterkste kant. Of je hebt het Nederlands niet helemaal onder de knie, dat kan ook.
Oud 19 juni 2013, 08:33   #193
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ook voor jou is het hoog tijd dat we jou in contact laten komen met de multicultuur. Jouw kinderen naar een school sturen waar veel moslims aanwezig zijn. Dat is nu duidelijk niet het geval.
Jij wint dagelijks een BINGO FOR LIFE.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 08:38   #194
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Dat is een valse vergelijking . Het tast uw integriteit niet aan.
Waarom zou het gedrag van die schreeuwouders de integriteit aantasten van andere moslims?
Oud 19 juni 2013, 08:41   #195
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Jij moet vanaf nu bij elke rel waar moslims bij betrokken zijn, met een bordje "Niet in mijn naam" rondlopen, dan pas ben je "ne goeie".
Oud 19 juni 2013, 08:51   #196
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Eerste punt van aandacht, jij bent geen moslim. Sorry maar zoals jij het interpreteert, gehuwd bent met een anti-godsdienstige en Allah en Mohammed niet aanziet als het te volgen voorbeeld dan ben je geen moslim. Het basis doel is het woord van Mohammed volgen, als je dat niet doet ben je misschien wel spiritueel maar geen moslim.
Hilarisch! Jij gaat even bepalen wie er moslim is op basis van wat jij vindt dat een moslim moet denken. Alles om ze toch maar op één hoop te kunnen gooien natuurlijk. Dat is een drogredenering en meer bepaald een cirkelredenering. Dat zie je hopelijk toch zelf wel in...

Citaat:
Wat we hier zien aan die school is 1 (!) moslima die ziet dat haar zoon met iets sexuele bezig is waar op school over gesproken is. Die flipt compleet en die sleurt een heleboel andere Allah gehaktbars mee, doodsbedreigingen, hysterie enzovoort. Duidelijk moslims want er was maar ene die Vlaams praatte en quasi allemaal met hoofddoek.

Dan het onderzoek, als die dame dan nog weigerd om haar zoon te ondervragen door een kinderen psycholoog dan zal daar niets van komen. Dan kan er geen onderzoek komen, dit is gewoon misdadig want die juf is al gedemoniseerd en bedreigd met de dood.
Waar moet je beginnen reageren op zo'n post? Over je erbarmelijke Nederlands zal ik het maar niet hebben... Over de zoveelste drogredenering (iemand is moslim omdat hij of zij geen Vlaams praat?!) al evenmin (en dan zwijg ik nog over het feit dat ik wel meer mensen Vlaams heb horen praten in de filmpjes, maar soit). Nee, ik wil het vooral hebben over het feit dat je er weeral een eigen verhaal hebt bij gefantaseerd. Net zoals je de ouders die daar aan de schoolpoort stonden, verwijt. Iets met balk en splinter. Is het zo moeilijk om je te beperken tot de feiten zoals die via de media bekend zijn? Of heb je andere bron dan dit forum voor uitspraken als zouden de ouders weigeren om hun kinderen te laten ondervragen?

Laatst gewijzigd door Edina : 19 juni 2013 om 08:53.
Oud 19 juni 2013, 09:23   #197
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Hilarisch! Jij gaat even bepalen wie er moslim is op basis van wat jij vindt dat een moslim moet denken. Alles om ze toch maar op één hoop te kunnen gooien natuurlijk. Dat is een drogredenering en meer bepaald een cirkelredenering. Dat zie je hopelijk toch zelf wel in...
komaan, grow up. Iedereen weet dat een niet-praktizerend katholiek die driemaal in zijn leven de kerk binnengaat (doopsel, huwelijk, begrafenis) of viermaal: plechtige communie erbij - niet bepaald wordt beschouwd als dé katholiek die in een volgend leven rijstpap met gouden lepeltjes krijgt. De meesten onder ons (behalve de rabiate socialistische anti-clericalen) wéten nu eenmaal wat de "goede" katholiek moet doen en niet doen.
Idem dito met de islam. Bonbon en velen die zich ondertussen met die ideologie bezighouden weten héél goed wat de islam voorschrijft, inhoudt en voorstelt. Eén van de dingen die niet mogen is voor een vrouw om te huwen met een niet-moslim. Dit is dan evenmin een goede moslim als de katholiek die vrijdags vlees eet en nooit naar de mis gaat.
Moslims die hun boekje volgen kùnnen nu eenmaal niet integreren in onze westerse maatschappij. Poster Toshiro is daar duidelijk een uitzondering op.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toshiro
Ik ben zelf van Marokkaanse afkomst en ben zelf ook moslim (ik bezie de Koran niet als een boek met regels die je moet volgen, maar als een boek met richtlijnen die ik op men eigen manier interpreteer)

mag dat ook al niet meer gezegd worden door uwe hoogedele geitenwollensokkenkouseband?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 19 juni 2013 om 09:25.
Oud 19 juni 2013, 09:27   #198
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ah, dus volgens jou zijn er gerechtvaardigde vormen van massahysterie? Dat verklaart natuurlijk veel.
Verwijs je nu naar de massahysterische protesten ontstaan nadat ze in Engeland zo'n bende Allah Hakmaars hebben opgerold die jarenlang kinderen van westerse afkomst als oorlogsbuit in de sexindustrie hebben gestampt? Of is dat iets anders?

Oud 19 juni 2013, 09:32   #199
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
komaan, grow up. Iedereen weet dat een niet-praktizerend katholiek die driemaal in zijn leven de kerk binnengaat (doopsel, huwelijk, begrafenis) of viermaal: plechtige communie erbij - niet bepaald wordt beschouwd als dé katholiek die in een volgend leven rijstpap met gouden lepeltjes krijgt. De meesten onder ons (behalve de rabiate socialistische anti-clericalen) wéten nu eenmaal wat de "goede" katholiek moet doen en niet doen.
Idem dito met de islam. Bonbon en velen die zich ondertussen met die ideologie bezighouden weten héél goed wat de islam voorschrijft, inhoudt en voorstelt. Eén van de dingen die niet mogen is voor een vrouw om te huwen met een niet-moslim. Dit is dan evenmin een goede moslim als de katholiek die vrijdags vlees eet en nooit naar de mis gaat.
Moslims die hun boekje volgen kùnnen nu eenmaal niet integreren in onze westerse maatschappij. Poster Toshiro is daar duidelijk een uitzondering op.
mag dat ook al niet meer gezegd worden door uwe hoogedele geitenwollensokkenkouseband?
Je hebt het punt duidelijk weer gemist. Gefeliciteerd daarvoor!

Het punt is net dat er massa's moslims zijn die "hun boekje" niet strikt volgen. Het merendeel zelfs. Net zoals de meerderheid van de katholieken volgens jou geen "goede katholieken" meer zijn.

(meen je dat trouwens serieus van die "goede katholieken"... ik kom haast niet meer bij)
Oud 19 juni 2013, 09:34   #200
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Verwijs je nu naar de massahysterische protesten ontstaan nadat ze in Engeland zo'n bende Allah Hakmaars hebben opgerold die jarenlang kinderen van westerse afkomst als oorlogsbuit in de sexindustrie hebben gestampt? Of is dat iets anders?
Ik ben niet degene die massahysterie in categorieën opdeelt, liefje, daarvoor moet je bij je vriendinnetje SDX zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be