![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn inkomen hangt deels van RVA en deels van FOD af... Ik ken eigelijk niks van hoe die dingen werken dus ik vesrta ook ni helemaal van die punten. Alleen weet ik dat ik 66% invalide ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ochettekes toch, geen weerwoord meer.
Citaat:
Maar het vertelt wel veel over uw ingesteldheid.
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
Mijn huishouden is al 'n hele opgave. Ik moet alles zelf doen, zonder auto. Dus: uitkering en gij moet zwijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na een reeks van je reacties gelezen te hebben, verbaast het me niets dat je geen lief en geen vrienden hebt. Beetje een moeilijk karaktertje jij. Het zou me zelfs niet verbazen dat je gewoon geen werk vindt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben er niet aan doodgegaan. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 juni 2013 om 11:38. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
Dat ze me ook helpen leren flirten, leren gesprekken voeren (verbaal), leren vrienden maken, leren inleven in anderen, op dezelfde golflengte leren zitten. Die zijn duizend keer belangerijker dan 'n job. Maar neen. Daar heeft de economie niks aan natuurlijk. Mijn handicap is officieel n excuus. Ik weet dat het voor u motiverend is om op doppende ASSers neer te kijken. Wel... vooruit dan: kijk maar wat neer op mij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
Ze zouden werklozen moeten verplichten 'n andere ingesteldheid te hebben! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men moet niemand tot iets verplichten, alleen aanvaarden van gevolgen door eigen keuzes.
![]() |
#192 |
|
![]() Zou gij mij aannemen? Denk het niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is meer en meer "waarom niet"... Ligt dat echt aan je autisme of aan je karaktertje?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ingesteldheid: "Ik hoef niks te doen, anderen zullen alles in mijn plaats doen", is misschien iets om te veranderen.
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeder natuur is niet eerlijk. Leer er mee leven. Moet ik ook doen met mijn astma.
Ik weet het, niet vergelijkbaar, ik kan gewoon stikken als het even tegenzit. U loopt gewoon als kieken zonder kop rond in uw eigen hoofd, en eist dat anderen voor U opdraaien.
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik een zeurderig asociaal gevalletje nodig zou hebben waar ik als werkgever winst uit kan halen, waarom niet?
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze zorgen voor alles en weten je ALLES te vertellen. Je mag je zelfs laten vertegenwoordigen door vriend, familie of wie ook en daar trek je zelfs 130€/maand voor. Maar blijf niet achter je pc te zitten kankeren, beloop alles. Je moet toch begrijpen dat NIEMAND je hier kent en dat je dan op vele tegenreacties komt te stuiten. Ik zal je eens iets vertellen Enkele jaren geleden moest ik op eindcontrole komen bij een dokter van het RIZIV via het ziekenfonds om ivalide te worden aanzien tot pensioenleeftijd. Voor mij zat er een dame die aan het kankeren was dat ze uit de invaliditeit was gegooid. Snugger was die vrouw helemaal niet en ze deed haar uitleg. "Als ik een kwartier moet schrijven, dan doet mijn pols pijn - het is niet over dus nu vraag ik terug invaliditeit aan" Ik vraag haar wat ze dus nu deed. " Ik leef van de dop" vertelde ze mij. Dus ik zeg, dan heb je toch een inkomen en meer dan invaliditeit ? "Ja" zegt ze " Maar nu kunnen ze mij oproepen om te gaan werken " ----????? Dit zijn nu de mensen die ze voor mijn part levenslang zonder inkomen mogen zetten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is een moeilijke discussie, maar eigenlijk zouden we de jongeren moeten meegeven zich niet teveel te engageren in een job onder hun niveau, zodat ze "weg" kunnen als er elders een opportuniteit is. Want eerlijk gezegd heb ik niet veel zin in "solidariteit" met een doctor in de geschiedenis die zich te goed voelt om les te geven in het secundair onderwijs en op zijn minst conservator wil worden in een museum. |
|
![]() |
![]() |