![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister-President
|
![]() Dat was een revolutie. Nog beter dan een verkiezing dus.
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Everytime is een Vlaamse Brusselaar, geen Waal.
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In die tijd waren er ook "Vlaamstalige" fabrieksbazen. En volgens wat ik lees over die periode in andere landen, waren de "eigentalige" fabrieksbazen vaak nog pakken erger dan "anderstalige" fabrieksbazen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Minister-President
|
![]() Naast de kwestie. Het punt is dat de inwoners van dit land nooit voor een monarchie gekozen hebben. Dat het gewoon idioot is om te claimen dat in 1830 de Belgen voor de monarchie gekozen hadden. De Belgische staat moest iemand voorstellen die de Britten genegen waren. Vandaar dat het een Britse Duitser werd en niet de zoon van de Franse koning die eerst gekozen was.
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Gouverneur
|
![]() Toch raar hoe raf eerst beweert dat het de monachie tot stand gekomen is door de meerderheid, wat dus zoals ik aangetoond heb niet het geval was, hij nu beweert dat het gewoon tot stand is gekomen via democratische middelen. Democratie was toen al ver zoek in dit land en het is er niet beter op geworden.
![]() |
#189 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad, die waren er zeker maar die werden dan ook compleet genegeerd door hun Franstalig collega's. Daarom dat velen van hen ook naar het Frans overschakelden. Natuurlijk geen reden om je mensen zo aan te pakken natuurlijk.
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ref http://nl.wikipedia.org/wiki/Evoluti...in_Belgi%C3%AB Heel democratisch! Aangezien ik mannen en vrouwen toch wel evenwaardig acht, denk ik dat er te beoordelen aan de kiesvorm enkel maar sprake kan zijn van democratische verkiezingen vanaf 1948. De onafhankelijkheid van België is naar zeer grote waarschijnlijkheid boven de hoofden van de modale burgers gebeurd. De blinde adoratie van mensen voor prinsen en koningen is niet meer of minder dan de adoratie van tieners voor hun popidolen. Zeg niets verkeerds over Justin Bieber tegen zijn fans of het zal je beste dag niet zijn. Dat zegt vooral iets over de idioterie van die fans. Als ik naar een concert ga van pakweg Metallica, dan ga ik in de eerste plaats voor de muziek. Ik ga me wat vergapen en jaloers zijn op de manier waarop die mannen met hun gitaar omgaan. Dat mijn vrouw bvb dit soort muziek totaal niet interesseert en niet goed vindt kan ik alleen jammer vinden, maar is begrijpelijk. Ik ga dus niemand naar de keel vliegen die vindt dat Metallica geen goede muziek is. Naar Brussel gaan om daar in de buurt van een balkon te gaan hangen en te wachten op een speech ala "dank u om met ons mee te vieren" , neen dank u. Ik denk dat de meerderheid daar stond om naar het vuurwerk te zien. Ik hoop het althans, want anders is het triestig gesteld met de verstandelijke vermogens van degenen die daar waren voor die speech. Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 juli 2013 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En beseft u wat u over tieners zegt? Het zijn tieners met hun tienermentaliteit. Laat ze fans van Bieber en andere One Direction zijn : ze zullen zowiezo groeien, ze "zullen niet meer met Justin of de 1D-leden willen trouwen", hun muzikale smaken zullen veranderen. We zijn ook tieners geweest. Laatst gewijzigd door Everytime : 23 juli 2013 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
M.a.w. er heeft nooit in de geschiedenis van dit land een representatieve meerderheid gestemd voor de monarchie. Hoogstens getolereerd.
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Dat geld is belastingsgeld. Ons belastingsgeld. 3. Ik weet van geen enkel "Vlaams-nationaal feestje" dat op tv wordt uitgezonden. U wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Minister-President
|
![]() Neen. Het was een vertegenwoordiging van de elite. Bezwaarlijk representatief te noemen. Het is als claimen dat de Raad der Hoeders representatief is voor de Iraanse bevolking. Een vertegenwoordiging, ja. Representatief voor het Iraanse volk? Neen.