![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil niet zeggen dat het geen goed gedacht is om er een paar exemplaren van op sterk water in een museum te bewaren ![]()
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de moslim wereld werd hun hoge beschaving ongeveer bereikt samen met de Islam: daarvoor hadden ze niet veel. De Islam is cultuurgewijs dus hun alfa en hun omega. Ze hebben niks om naar "terug" te gaan, tenzij een kamelen en nomaden cultuur (ik overdrijf een beetje, maar ze hadden geen pre-islamitische klassieke cultuur zoals wij).
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dit in het achterhoofd was het Iers nu een volkomen dode taal. Het is dankzij energieke mensen die geloofden in de bescherming van een grote cultuurtaal als het Iers dat er een hele beweging in gang werd gezet. Met succes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Al bij al een uiterst laakbare vorm van sociaal darwinisme dat ge hier tracht te verkopen....
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Europees Commissaris
|
![]() Ziedaar, net waaraan ik onder meer dacht bij mijn bericht waarop ge hierbij reageerde!
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedoelt ge de theorie dat het Westromeinse Rijk niet echt onderging. De Franken namen het gewoon over. Er was eerder sprake van een kontinuïteit dan van een breuk.
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Minister
|
![]() Als ik het goed begrepen heb is de vraag: al of niet geboorte beperking. Dat gebaseerd is op: hoeveel mensen kan deze wereld nog aan.
En kennis zei steeds: als er teveel konijnen zijn krijgen ze de konijnen ziekte, bij de mens is het aids en kanker. Als er te veel ratten zijn bijten ze elkaar de kop af, zie alle oorlogen die gevoerd worden midden in de woonomgeving van burgers enz. Misschien, maar wie ben ik? Moeten we maar beginnen denken en handelen zoals de Eskimo’s. Bij de geboorte zetten ze onmiddellijk de pas geborene en tijdje buiten op het ijs. Is het kind over leden, dan is het zo. De redenering van uit hun leef wereld om te overleven is: voedsel is schaars. Alleen de aller gezondsten zijn in staat om te overleven. Om voedsel te vinden om zichzelf, vrouw en de kinderen te voeden. Dus moeten die baby algemeen gezond en sterk genoeg zijn om daar energie in te steken. Want die baby’s zullen ooit bijna ook het onmogelijke moeten doen om hun kinderen eten te geven. Iets wat nu al generaties lang gebeurd uit pure noodzaak Terug, wie ben ik, maar als op de bevolking aangroei gesnoeid moet worden . Zou men dan niet beter stoppen met: Ongeboren embryo’s te opereren! Wat alleen maar en degeneratie van de mens veroorzaakt. Met in leven houden van foute DNA. Waar door de volgende generatie kinderen meer dan waarschijnlijk aan de zelfde symptomen zullen lijden.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zou ook kunnen opwerpen dat AANGEZIEN het Iers niet uitgestorven is, het dus taai en competitief genoeg is gebleken he. Maw, mijn idee is dat culturele competitie, net zoals commerciële, zijn gang moet gaan. Dat culturen die uitsterven, dat is een beetje zoals merken die geen succes meer hebben. Niks ergs aan.
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat hier niet: als "voorbeelden" van underdogs geeft men hier nu al twee winnaars aan: het Iers, en de Joden. Citaat:
Pas op, ik zeg niet dat culturele GENOCIDE goed zou zijn. Maar een natuurlijke evolutie die maakt dat mensen geneigd zijn om op een andere over te stappen, waarom zouden er protectionistische maatregelen moeten zijn om die natuurlijke tendens te dwarsbomen ? Dat is zoals tegen het succes van de Golf, de Trabant wettelijk te beschermen en voordelen te geven, en zelfs Golfkes gaan te verbieden en Trabantjes op te dringen.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 augustus 2013 om 07:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) het West-Romeinse rijk al voor 476 omzeep was, en de inval van de Germanen gewoon het genadeschot was van een al reuchelend kadaver. 2) de Franken dat handig vonden om zich wat titels toe te eigenen, maar dat je moeilijk Clovis een Romeinse Keizer kan noemen, al was het maar omdat hij misschien zelfs nooit een voet in Rome gezet heeft. 3) het toch wel duidelijk is dat tegen het einde toe, er heel veel Gallo-Romeinse sites in verval waren, verlaten zijn, enzovoort. Je kan verschillende archeologische plekken bezoeken van bloeiende Galloromeinse sites die in de eerste paar jaren honderd plots "leeg" liepen. Continuiteit, ja misschien, maar van het verval. Clovis en Co zijn toch niet te vergelijken met Augustus he !
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit klopt, alleen blijkt enkel het vrije ontwikkelde en welvarende westen zich daarvan bewust te zijn (zie de club van Rome uit 1980) terwijl de rest van de onderontwikkelde wereld blijft kweken als konijnen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Detroit here we come!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() behalve de westeuropese cultuur: die sterft uit omdat men ons verplicht om een langzame zelfmoord uit te voeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge vergist U schomelijk. Soennisme en sjiisme zijn de twee grootste stromingen binnen de islam.
![]() |
![]() |