![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ontdek toch een wat conservatieve houding omtrent homofilie bij je. Waarom is dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer iedereen - van hetero tot pedofiel, te begrijpen, niemand kiest zijn eigen geaardheid, noch kunnen we verwachten dat iemand zijn eigen geaardheid beschouwt als "slecht" omdat de goegemeente dit nu eenmaal heeft beslist.
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Apart, want ik dacht dat ik een toch wat vijadige houding jegens homofilie van je zag. Misschien gewoon verkeert geïnterpreteerd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus misschien is het goed om u te realiseren dat de huidige tijdsgeest "alles kan en alles mag en moet zelfs," rechtstreeks het gevolg is van de vroegere tijdsgeest. Goed beschouwd hebben we dus weinig te kiezen vermits we allemaal het product van onze tijd(sgeest) en opvoeding zijn.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 augustus 2013 om 14:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb ook gewoon een vader/moeder, opa/oma he. In de jaren zestig en zeventig was er inderdaad helemaal geen open houding jegens homofilie. Maja, tijden veranderen. En ik vind dat ook "ouderen" daarin mee moeten gaan. 2: Alles is een gevolg. 3: + genetica.. Natuurlijk is dat zo. Alleen ik vind dit toch wel een zwart/wit visie. Dit zou immers betekenen dat iemand die uit een streng gelovig gezin kwam in de jarn 70, per definitie in deze tijd ook nog homofoob is. Een mens kan goed aanpassen over het algemeen. Vergeet dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit een streng gelovig gezin komen wil inderdaad niet zeggen dat men vijandig staat tegenover homo's, hoewel het niet uitgesloten is. Het is wel zo dat een streng gelovige automatisch vijandig staat tegenover homo's, kijk naar katholieken/protestanten/islamieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo vertelde mijn opa mij laatst nog dat hij vroeger erg homofoob was. Alleen hij is zich gaan verdiepen in epigenetica/genetica en is zich gaan aanpassen aan de tijd. Nu heeft hij geen bepaalde visie meer op homoseksualiteit. Ze zijn er gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Protestanten staan open voor alles. Islam dat is een ander geval, alhoewel ik denk toch dat moslims een mascara lijntje rond hun ogen trekken. Zegt genoeg vind ik. au fond...er zijn vele janetten.
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat hun dan even zeggen dat Maria de Moeder Gods is, dan ben ik overtuigd.
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na 10 pagina's:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maria Van Bahia?
![]() |