![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is gewoon het feit dat de mutah wordt geaccepteerd, net zoals hier het "samenhokken" wordt geaccepteerd. Het marokkaanse huwelijksrecht of muttawah is pas recentelijk een klein beetje aangepast aan de 21ste eeuw. Vanaf een jaar of vijf geleden mag de eerste vrouw meebeslissen of er nog een tweede bijkomt. Beetje ridicuul natuurlijk: als ze nee zegt kan hij haar eenvoudigweg verstoten. En natuurlijk zijn een groot deel van hun wetten gebaseerd op de code Napoleon. Matthias Storme heeft daar een hele studie over gemaakt. Maar het personenrecht lijkt me in islamitische land toch vooral op de koranische wetten (sharia) gebaseerd te zijn; Zo mag je als Marokkaanse niet trouwen met een man die geen moslim is. Jantje of Franske zullen zich hier in Belgique dus eerst moeten "bekeren" vooraleer ze met fatima in de boot kunnen stappen. D.i. als ze later nog naar Marokko wil kunnen gaan, want eenmaal marokkaan, altijd, en alle kindertjes (zowel via mama marokkaan of papa marokkaan) worden marokkaantje. Kwestie van de kolonisatie netjes te laten voltrekken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Banneling
|
Strikt gezien kan je niet zomaar weten wie wat is.
Aangezien 12% (?) van de kinderen buiten het huwelijk verwekt zijn, moet het af en toe wel een keer gebeuren dat je met je halfzus trouwt, zonder het te weten. Laatst gewijzigd door Knipp : 8 augustus 2013 om 10:00. |
|
|
|
|
|
#183 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zelfs als man tegenwoordig.
|
|
|
#184 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is er gebeurd dat je je mening herzag over de multiculturele samenleving?
|
|
|
|
|
|
#185 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus ik voel me helemaal niet bedreigd door "blauwoogige nijlpaarden". We zijn met elkaar getrouwd uit vrije wil. En ik denk niet dat hij zo snel van me, zijn fatsoenlijke maagdelijke bruid, zal willen scheiden. |
||||
|
|
|
|
|
#186 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Want waarom zou een vent je haten, terwijl je praktisch niets met hem hebt te maken en hem geen fysieke, materiële of geestelijke schade hebt berokkend? Het heeft echt geen zin om zo van die klaplopers te begrijpen. |
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Samenleven is al zo moeilijk binnen één en dezelfde cultuur. Zelfs van die ene cultuur hier verwerp ik meer dan de helft. Een samenleving met meerdere culturen is eenvoudigweg een contradictie. Je krijgt automatisch rechtsongelijkheid wanneer je twee culturen toelaat, want dat heeft tot gevolg dat je met twee verschillende legale stelsels komt te zitten. De multicultuur leidt onherroepelijk tot discriminatie van het individu door een onberekenbare en onrechtvaardige want dubbelhartige overheid. Bovendien leert de praktijk dat ondanks de défauts van onze cultuur, de meeste andere cultuurvormen die zich hier willen nestelen mega-inferieur zijn aan de onze. Ik hoef die rotzooi niet. Als ik behoefte heb om minderwaardige culturen te gaan bekijken, dan doe ik dat in reservaatvorm in een of andere achterlijke regio.
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
- lollerskates -
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is nu precies waarom ik dat Vlaams-Nationalisme niet begrijp..
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat snap je niet?
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#195 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#196 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens , waarom ja zeggen , en u later ongelukkig voelen ?? http://filesforum.politics.be/showpo...1&postcount=28 Citaat:
en daar dan ook goesting mee hebben om stampede te knollen !! Verder: http://filesforum.politics.be/showpo...6&postcount=34 Wie mij een huwelijk zou regelen , kan de pot op , incluis ALLE medebetrokkene !! Ik wil zelfs niet huwen !! Blind-marriage - NOOIT !! Trouwen - geen goesting !! Samenwonen - geen goesting !! Alleenwonen - mijn geluk !! LAT-relatie - kan ik nog net mee leven !! Kinderen - geen goesting & wil er geen !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
|
|
|
|
|
#197 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het enige dat we kunnen doen, is pogen om dat groepsgevoel aan te wakkeren en mensen de ogen te openen.
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
eerst spannen de stammen samen , later ieder voor zich , het gevolg ....
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je geeft toch ook geen hand aan degene die jou een mes in de rug steekt? Laatst gewijzigd door Ill Duce : 9 augustus 2013 om 06:04. |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
democratie is toch iets moeilijk hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|