![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou graag hebben dat je mij voortaan met "mijnheer" aanspreekt en niet met "jongen". Aangezien ik een stuk ouder ben dan jij, vind ik dat namelijk nogal onfatsoenlijk...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ELK topic waar jij verschijnt, wordt er op de man gespeeld, Phlup. Als JIJ daar zelf niet aan meedeed, zou het helemaal niet gebeuren. Actie en reactie, weet je wel?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij zal dat nooit overwegen. Je speelt immers liever op de man.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 14 augustus 2013 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die mannen beschouwen zich dan als de redders van Vlaanderen... Ga daarmee naar den oorlog...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 14 augustus 2013 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Klopt, mijn actie is gewoon geargumenteerd posten, en jij speelt dan op de man. Jack trouwens ook, die vindt het leuk om medeforummers te pesten als hij iets van hen te weten komt. Werkloos, werkonbekwaam, ziek, noem maar op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En dat ging zo: http://www.horepa.nl/rugzak_drank_ta...el_mobiele.htm Maar ja, we spreken 10 jaar geleden.... Zelfs vandaag snappen ze dat bij de Belgische overheid niet, want dan begint men te zeuren over anciënniteit, graden en vooral hun stand binnen de overheid. Arrogantie is ook duur.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik wed dat je het zelf nog gelóóft ook!
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat mensen die zelf van één of ander stelsel genieten beter hun mond houden in plaats van het een ander te verwijten. Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 augustus 2013 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Als je rechtlijnig was, dan stemde je niet op open vld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan je mij vast wel even de "argumentatie" in bovenstaand citaat aanduiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Dat hoger pensioen compenseert dus dat je nu te weinig verdient. Wat je overigens nooit aangetoond hebt maar kom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wanneer heb jij aangetoond dat ik niets van netwerken ken ? En wanneer heb jij aangetoond dat uw account is gehackt ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 14 augustus 2013 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |