![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En zou ik het durven: Wat met de Joods orthodoxe scholen in antwerpen bijvoorbeeld.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 18 augustus 2013 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Gouverneur
|
![]() De hypocrisie is juist maar het blijft wel zo dat de Katholieke kerk 'waar ik absoluut geen voorstander van ben' de verlichting heeft ondergaan, wat van de Islam niet gezegd kan worden...., komt er nog bij dat de Islam hoe dan ook geen binding heeft met de Europese Cultuur, het is een door het neo liberale globalisme geïmporteerde cultuur.
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part hoeft er effektie in de staats- stads en gemeentescholen geen tijd worden vrijgemaakt voor zogenaamde vrijzinnige of religieuze lessenpakketten. NIKS. In het Vrij onderwijs moet men a) het volledige lessenpakket onder de knie krijgen en indien men wenst kan men dan b) ook nog extra lessen in een of andere diensten aan het onzichtbare vriendje geven; Van mij mag dat, ik wil zeker niet dat mijn atheisme aan iedereen wordt opgedrongen. Het werkt niet (zie communistische a-religieuze toestanden) en het versterkt toch maar enkel de overtuiging van de volgelingen van het O.V.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor sommigen is met "werken" opgezadeld worden misschien ook niet hun grootste wens! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#187 |
Gouverneur
|
![]() Juist, de paar communisten die ik ken staan eveneens raadselachtig tegenover partijen zoals de PVDA.
![]() |
#188 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het feit dat een bepaalde godsdienst omwille van de ideeen van de verlichting letterlijk gedwongen werd door eindeloze aantallen intellectuelen om een aantal dogma's/ideeen over samenleving, wetenschap, etc. in te binden of toch niet meer luidop te verkondigen maakt die godsdienst niet plots "verlichter" dan een andere godsdienst die dat proces nog niet heeft moeten ondergaan. De katholieken zijn dus in dat opzicht gelijkwaardig aan moslims. Alleen zijn de stemmen over homoseksualiteit, atheisme, overspel, seks buiten het huwelijk, voorbehoedsmiddelen etc iets meer binnensmonds bij de katholieken.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Burgemeester
|
![]() Het lijkt mij toch dat de ene godsdienst net iets makkelijker te verlichten valt dan de andere, een korte blik op de al dan niet gefantaseerde levenswandel van de spilfiguren maakt al meteen duidelijk waarom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U hebt volkomen gelijk. CD&V heeft geen islamitische tegenhanger hier.
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Allemaal grote filosofen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De andere artikels daar zijn ook 'leuk'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 augustus 2013 om 06:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Een Marokkanen school in borgorokko, mogen wij nu een niet-marokkanen school opstarten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In Marokko bestaan er Franse lycea, kerken, synagoges, ... Niemand die er een probleem van maakt. Maar hier roepen onze intellectueel andersbegaafden bij een piepklein schooltje moord en brand en dictatuur...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al moet je dat ook niet gaan veralgemenen. Ik ken genoeg Nederlanders die er ook geen problemen van maken. En zo zou dat in Belgie ook wel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen een minimale minderheid van intellectueel andersbegaafden moet hier weer zijn frustratie komen ventileren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |