![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is een wannabe intellectueel uit linkse hoek zonder manieren.
Dikwijls zijn zijn teksten doorspekt met sexuele frustraties.
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien groeit u als koppel nog uit tot hoogverlichte intellectuele bakens van de N-VA. Hetgeen overigens niet eens zo moeilijk is in de N-VA, nu dat de N-VA zo 'verblokt' is geworden. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 augustus 2013 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu kom, hij zegt wat hij niet laten kan. Het zal mij een zorg zijn. Het zal uiteindelijk meer zeggen over hemzelf, dan over mij. Zal hem dan wel antwoorden met onnozelaar. Misschien dat ik dan wel een pak slaag riskeer (als hij het al verstaat).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Structurele achteruitstelling op de arbeidsmarkt?
Poolse poetsvrouw heeft één kind, amper of nooit ziek en blijft dus werken haar marokkaanse collega's (verschillende) lopen van het ene zwangerschapsverlof + borstvoedingsverlof + gezinsrecuperatie (of hoe heet het) naar de volgende. sommigen zijn op drie jaar amper aan de slag geweest, maar krijgen wèl maandelijks de nodige uitbetalingen. hoezo structureel werkloos? Ze wèrken toch?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#187 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Scherpe analyse! https://www.google.be/search?q=vfree...:nl%3Aofficial Graag nog even verwijzen naar wat ik eerder aanhaalde; Scoren bij de plebs!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Blij dat u zo fiscaal onderlegd bent! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het probleem wordt zo enkel verlegd naar de omringende gemeenten. Trouwens als deze allochtonen geen inkomen hebben wie gaat dit dan betalen? Vestzak , broekzak operatie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, dat noem ik 'structurele achteruitstelling' van allochtonen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 augustus 2013 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Iedere eerstejaarsstudent rechten weet dat er hier geen sprake is van een belasting, maar van een retributie voor een dienst. Iedere eerstejaarsstudent rechten weet dat een dienst (ook al wordt die verleend door de overheid) kosten met zich meebrengt die door iemand betaald moeten worden. Als de 17 € die de Stad Antwerpen voor deze specifieke dienst vraagt de kosten niet dekken, dan is het niet meer dan correct dat de Schepen van Sociale Zaken dit probleem aankaart en tracht op te lossen. Zo niet, zou het een geval zijn van slecht bestuur. Zo dus, ofwel is een retributie een belasting noemen een verstrooidheid, ofwel wilde de Antwerpse oppositie zeer bewust polariseren en de mensen wat op de mouw spelden. Handige situatie, mevr. Homans tracht terecht een probleem op te lossen, maar wij laten even uitschijnen dat diezelfde mevrouw zeker en vast een verborgen fascistoïde agenda moet hebben! Scoren bij het plebs!! N.B. Plebs is onzijdig. Laatst gewijzigd door Le Téméraire : 19 augustus 2013 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Graag juridische analyse, ik kan nog veel van u leren precies! Laatst gewijzigd door Fiscoman : 19 augustus 2013 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jawel, vanzelfsprekend. En dat had Homans moeten weten. Dat was een kemel van haar en geef ik gerust toe. Maar haar aanklagen omdat ze iets tracht te doen aan probleem van de kosten van die dienstverlening is goedkoop. Zie de recente reactie op haar voorstel voor een "speedy-pas."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Omdat het wat te moeilijk is precies hierbij de juridische fundering
http://www.legalworld.be/legalworld/...?LangType=2067 |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dus; Problemen oplossen door onmogelijke reglementen te stemmen. Rare jongens hoor!! Stellen dat dit een kemel van haar is is zeer liberaal en nogal schofferend. Niemand in de antwerpse administratie had ooit gehoord van EU-recht? Gelieve de NVA niet te beledigen! Laatst gewijzigd door Fiscoman : 19 augustus 2013 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Nu, de ervaring van de medewerkers van het nieuwe Antwerpse stadsbestuur is niet altijd even groot (persoonlijk al ondervonden). Iets wat vrij normaal is bij een totale coalitiewissel waarbij N-VA op zoek moest naar nieuwe mensen. Dus ja, ik durf dit een kemel te noemen, een beginnersfout, en ik ben er vrij zeker van dat dit mevr. Homans niet snel meer gaat overkomen. |
|
![]() |
![]() |