![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Ik heb hem niet zonder reden op mijn negeerlijst gezwierd. Trollen kan je maar beter niet voederen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Onbegrijpelijk dat een bepaalde persoon elke topic die hem niet aanstaat mag (blijven) verknallen...
En die probeert dan anderen nog een (parmanente) ban aan te smeren... ![]() Laatst gewijzigd door rafkaf : 26 augustus 2013 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral een parmanente.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En ik blijf erbij, het ambtenarenstatuut is ronduit een georganiseerde sociale misdaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat men in de volksmond wèl nog vaak gebruikt - en dat zei ik eerder ook al - is het onderscheid tussen een A1- en een A2-verpleegkundige. In andere omgevingen hoor ik die terminologie quasi nooit meer, buiten misschien links of rechts bij iemand die al een paar jaar van zijn pensioen geniet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die NU vragen naar technische experts A2 en je bekijkt die kwalifikaties dan is dat duidelijk. Dat bedrijf is één van de vele die (meestal vruchteloos) zoeken naar techniekers A2. "Sinds de jaren 70" ??? Waar haal je dat uit ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Minister
|
![]() Voor de poen en het repareren van toestanden is de Vlaamse regering goed. Voor de rest ijveren de linksen voor alles staat België. Feit is dat Dexia met hun stad en gemeentelijke reserves is gaan lopen. Het is te simplistisch om te stellen dat de schuld bij de CD&V licht waant zelfs den Jansens en co vrienden heeft daar op het loonlijstje gestaan. De werkelijkheid is dat ze de centen verbrast hebben om kiesvee goed gezind te krijgen. Men heeft de mensen bedrogen met aftroggelarij zilverfond. Gelden die via mooi beloftes opgehaald werden om terug: particratie kiesvee te claimen. Dat door de bank crisis nu duidelijk is dat ook zij het geld gestolen hebben moet opgelost worden door geld te versluizen van de Vlaamse regering.
Terug!: Maar dat verdoezelen onze particasiesten. Hoe komen wij aan al die schulden? Al jaren halen wij “de doelstellingen” volgens de regeringen, steden en gemeenten. Wat de linkse politicus Papandreou ( links jongen) zei en stelde voor Griekenland, geld zeker ook voor particratie België: “Ons politiek systeem is collectief verantwoordelijk voor al het door vriendjespolitiek aangeworven personeel. Het is verantwoordelijk voor de toegestane voorrechten die we in wetten gegoten hebben, voor de schandalige verzoeken die we inwilligden. We zijn verantwoordelijk voor de bevordering van vakbondsleden en zakenlui en de dieven die we niet naar de gevangenis stuurden.” Stellen dat de banken de schuldigen zijn is massamanipulatie. Want dan zou Zwitserland moeten bankroet zijn!!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze in West-Vlaanderen een halve eeuw achterlopen? Ik dacht dat dat algemeen aanvaard werd...
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |