![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foutjes verbeterd
Citaat:
Zij die halal wil eten of drinken , doe maar !! Zij die niet halal wil eten of drinken , doe maar !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Halal voor traditionele Belgen? Wat voor een haramme zever is me dat nu?
OMG! ![]() De Marokaanse kruidenmix welke circe vernoemde lijkt me wel interessant. Laatst gewijzigd door zonbron : 30 augustus 2013 om 05:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een voedselvergiftiging heeft dus een aantal keer voorbereiding nodig?
Ik maar denken dat 1 keer iets verkeerd eten al voldoende kon zijn om goed ziek te worden, en in bepaalde gevallen, zelfs te creperen...
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Als je gezond en sterk bent dan kun je er inderdaad tegen, kinderen en ouderen vallen meer ziek met onlangs nog dat BBQ meisje.
"Honderden kinderen overlijden jaarlijks aan halalvlees (+ video)" https://ejbron.wordpress.com/2012/03...alvlees-video/ Laatst gewijzigd door BonBon : 30 augustus 2013 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.wcrf.nl/kankerpreventie/voeding/vlees.php Omdat rood vlees ook veel verzadigde vetten bevat en omdat vlees in het algemeen ook niet erg ecologisch is, blijf ik veilig ver onder die grens. Veel mensen eten meer dan die 500 gram per week en zien dat ook als "met mate eten". Conclusie van het verhaal: ik heb gelijk, rood vlees is kankerverwekkend en alle internationale instanties waarschuwen ervoor. De wetenschappelijke consensus daarrond is totaal. Er is daarentegen geen enkele instantie die waarschuwt voor overmatige waterconsumptie omdat het risico daarvoor bij de gemiddelde burger verwaarloosbaar is. Overmatige vleesconsumptie daarentegen leidt nog tot vele kankers.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dus gelijk. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...106091#p106091
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Teveel water en salmonella op sla, inderdaad. Daar waarschuwen ze ook voor, dit mag ook gebeuren voor halal vlees die slechter is dan niet-halal vlees. Het is hetzelfde vlees maar anders geslacht waardoor het ene ongezonder is dan het andere, voor jou is dat geen probleem blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er trouwens ook islamitische verplichtingen die vegetarisch eten verbieden? ik zou anders denken dat moslims toch gewoon vegetarisch kunnen eten als het over varkensvlees of verdoofd geslachte dieren gaat? Waarom doen ze dat niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 augustus 2013 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |