![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-druilerige, miezerige, valse jeremiades (b.v. over ingebeelde armoede) -originele fantasieën op een oprechte wijze wijze aan de man gebracht in woord en beeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eno heeft hier gelijk. De zogenaamde Harrie Christus overdrijft. Hij voegt niets toe aan een discussie. Meer nog, hij valt de mensen lastig met zijn overloos gezanik over zijn 'microwezentjes' en zijn dwaze, zogezegde 'humoristische' opmerkingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() HC stelt zichzelf voor als God en als een te volgen religie. Dat is puur en regelrecht onpruimbaar supergetrol. Meer narcistisch en meer solipsisme en navelstaarderij kan niet. Hij verpest daar alle draden mee in forum religie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om het met een spreuk van Boeddha te zeggen: Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In niets te vergelijken met bijvoorbeeld de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nou ik respecteer zijn zogenaamde overtuiging niet. Hij promoot zichzelf overal de hele tijd als God en dat is megalomanie en op een forum is dat ook nog getrol. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 september 2013 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://hoeiboei.blogspot.be/2012/11/...r-callluy.html Respect, zoals in een zeer grote waardering die men heeft voor iets vanwege zijn kwaliteiten, zoals de auteur het goed stelt voor totaal verwarde verhaaltjes (of het nu microwezentjes, pratende slangen, witte vliegende olifanten, profeet X, Y of Z, enz. zijn) is belachelijk. Zou men respect hebben voor een volwassene die nog echt in sinterklaas of de kerstman gelooft? heeft men respect wanneer men spreekt over scientology en hun grappige scheppingsverhaal met spacelord Xenu en consoorten? neen daar lacht men allemaal mee. Maar pratende slangen, mensen die een paar dagen in walvissen leven, pratende brandende braamstruiken, moeten we respecteren? Zoals de auteur het goed zegt, tolereren en voor de rest eens goed mee lachen!
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is volkomen nieuw, terwijl we al die andere oude religies nu wel kennen. Dus dat is gezanik en gezeik. Citaat:
Verdiep je er eens in en kom dan met een inhoudelijke reactie. ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 25 september 2013 om 16:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bravo....... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kan je alleen vanaf komen door de microwezentjes te eren die de mens verre en verre te boven gaan en bescheiden te zijn en niet voortdurend met modder en bagger en blubber te smijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is het: de atoomtheorie, de grootste ontdekking aller tijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten). Maar blijkbaar mag mijn atoomtheorie wel constant belachelijk gemaakt worden, maar mag ik helemaal niks terug zeggen? Bovendien heb ik het helemaal niet over jou gehad, dus dat jij je dit persoonlijk aantrekt slaat ook al nergens op. Citaat:
Wijs is hij die weet dat hij pas waarlijk geboren wordt in God, in zijn eeuwigheid en oneindigheid, zoals geopenbaard in mijn atoomtheorie. Boeddha en Jezus zijn daarvan een begin geweest en ik ben daarvan de voltooiing, die overigens eindeloos verder zal gaan. |
||
![]() |
![]() |