![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: wie is volgens U een goede kandidaat premier voor N-VA ? | |||
Jan Jambon |
![]() ![]() ![]() |
8 | 26,67% |
Mevraa Oom�*ns |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,33% |
Ben "konijnenpolonaise" Weyts |
![]() ![]() ![]() |
6 | 20,00% |
Jurgen Ceder |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,33% |
Jan Peumans |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,67% |
Karim Van Overmeire |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,33% |
Theo Francken |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Erwin Brentjens |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,33% |
Hare Majesteit Mathilde |
![]() ![]() ![]() |
10 | 33,33% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, een mens mag ook niet te véél willen, hé. Zullen ze ooit verder dan dat geraken, denkt u? 2) Ja, een stuk of drie. Zo SAAI, zeg.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik probeer het dan toch nog maar eens : Hebben de andere partijen ook al de namen van hun kandidaten voor de ministerpostjes naar voor geschoven ? Wat voor de ene telt, telt ook voor de anderen, hé ![]()
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Geert Bourgeois meldt zich kandidaat voor het Vlaams ministerpresidentschap. 3. Kris Peeters ( vooralsnog CD&V) werd door Bart De Wever (N-VA) als kandidaat premier genoemd. 4. Punt 3 is oud nieuws. N-VA gaat nu een kandidaat premier uit eigen rangen of van buiten de politiek naar voor schuiven. Voor de rest heb ik geen weet van anderen die zich al kandidaat minister hebben gemeld. Het staat iedereen vrij het lijstje te vervolledigen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs Peter1302 weet dat nu al maar wenst er de spanning nog een beetje in te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is al jaren een publiek geheim dat Kris Peeters over zal stappen naar de N-VA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Loopt Kris Peeters over naar N-VA? Ik begrijp jouw verbazing. Doorloop bovenstaand topic eens. 20% van de forumgangers is overtuigd dat Kris Peeters naar N-VA overstapt. Mijn kennis van politiek is beperkter dan mijn interesse. Ik ben dus steeds bereid van bij te leren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
post gelezen.....zucht ![]() ik verspil mijn tijd er niet mee aan. Leve de Rebubliek Vlaanderen in een verenigd Europa der volkeren
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat dat kwalitatief personeel betreft: jij hebt het over bekende figuren, niet bekwame, bewijs ervan is de lijst die je opstelt. Kwaliteit is er genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is op zijn minst een apart topic waard.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 september 2013 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is een nieuw politiek feit dan. In welke regering zitten die drie ? |
|
![]() |
![]() |