![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig als men niet met 2 mannen op een cel wil zitten dan riskeert men isoleercel en dat kan best lang duren. Ik ben laatst even op bezoek geweest in detentie en ik mocht op een cel, zonder te vragen. Ik bedoel: wat indien men 's-avonds naar het toilet wil of zo, is een beetje een dilemma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() Ik kreeg eerste een eentalig Franstalige uitnodiging en vroeg dus om een Nederlandstalige en om verder in het Nederlands aangesproken en -geschreven te worden.
En dat kwam uiteindelijk ook in orde. ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Minister-President
|
![]() 16de mijn verhoor gedaan, zie bijlagen.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Er staan geen leugens op die affiches dus het is zeker niet racistisch, je mag kritiek hebben op een godsdienst.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah en wanneer is iets racistisch? Als het leugens zijn dus. Wel, als men tegen een gelovige verkondigt dat wat ie gelooft leugens zijn, wel dan is dat dus racisme. You said it yourself, liar ![]() Trouwens het is geen geheim dat het Vlaams Belang een racistische partij is. Ze hoeft daar zelfs niet eens leugens over te verkondigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie nochtans geen racisme in een de uitspraak dat een geloof leugens draagt. Het is gewoon een blatant feit.
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je begrijpt me wel, kritiek op een godsdienst is nooit racistisch, dat is een godverdomd recht waar we lang voor gevochten hebben, Vlaams blok of geen blok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Bij het CGKR laten ze weten het begrip racisme moeilijk objectief te kunnen omlijnen. Waar zijn we dan eigenlijk mee bezig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat er ook over islamfiguren en toestanden dergelijke reeksen kunnen gemaakt worden? Zal men niet doen want dan zetten die islamapen de wereld in vuur en vlam uiteraard... En je bent een "racist" als je dat allemaal niet vanzelfsprekend kunt vinden. Laatst gewijzigd door andev : 20 januari 2014 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Europees Commissaris
|
![]() Het feit dat islamieten ons ongelovigen noemen, is dat dan niet racistisch, mijnheer bembem?
Laatst gewijzigd door Lukkas : 20 januari 2014 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kritiek op een politieke partij, op een voetbalclub, vakbond ... etc is toch ook geen racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijnheer bembem, ik wacht nog steeds op uw antwoord!!!!! U moet zich niet onder uw matje verstoppen.
Laatst gewijzigd door Lukkas : 24 januari 2014 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
rustig Lukkas, ik zit niet constant op deze thread hé, wacht, ik heb de def. van racisme eens opgezocht: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, neen, U beweert ZELF dat kritiek op de islam racistisch is. Mogen wij dan de zaken ook eens niet omkeren.
Trouwens wat vinden jullie van ons, Westerlingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beweer dat het racistisch is als men het als excuus gebruikt om op immigranten te zitten vitten. Want het is niet omdat zij een andere origine - alias geloofsovertuiging, hebben dat men ze moet stigmatiseren. Wat ik van Westerlingen vind? Tja, er zijn er zoveel verschillende.. net zoals er moslims zijn.. Laatst gewijzigd door bembem : 24 januari 2014 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |