![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Een confederaal België is voor Bart De Wever & N-VA niets meer dan een laatste stap naar geen België meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar deze keer zullen de traditionele partijen niet zo lang als de vorige keer zich laten bedotten door de (zeer) Kleine Leider. Daar kunt u van op aan. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 oktober 2013 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vrolijk wordt ik er niet van. Tenzij natuurlijk het IMF die 10% belastingen op het spaargeld erdoor drukt. PS tegenstander van het IMF zal plotseling het IMF omarmen, de o-VLD en CD&V die in de federale regering zitten waar er geen vlaamse meerderheid is....gaan moeten een beslissing nemen. Het kan zijn dat jij wel 10 % van je spaargeld kan afgeven...je hebt er mss "genoeg" ? Maar de vlaamse kleine spaarder die zijn appeltje voor de dorst belast ziet worden met 10 % zou daar wel eens anders kunnen over denken....
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is trouwens ook de reden waarom zij compleet onbetrouwbaar zijn, zij kunnen er gemakkelijk 3 �* 4% naast zijn. Bovendien houden peilingen geen rekening met de verdeling van de kopstukken tussen de kieskringen, waardoor zij eerder naar de populariteit van een partij in het algemeen peilen, dan naar een mogelijke kiesresultaat. Dit gezegd zijnde, de enige lessen die er eventueel uit getrokken kunnen worden, zijn zeer algemene tendenzen op lange termijn. Dus het enige dat je kan zeggen, is dat de NVA meer dan waarschijnlijk als eerste partij uit de bus zal komen, gevolgd (op waarschijnlijk vrij grote afstand) de CD&V, met een strijd OVLD/SPa daarachter. Heel misschien zal Pvda een zetel halen. Dat is interessante informatie, maar meer niet.
![]() |
![]() |
#185 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als binnen een paar dagen de andere grote peiling in de pers zal komen, en n-va zou daarin terug een stijging tgo 2010 vertonen, dan zal het "zie je wel" fenomeen terugkeren en kunnen we weer allemaal samen de polonaise op gang trekken. Is het niet dringend tijd dat we allemaal met een beetje meer realisme naar peilingen kijken ? Ze vormen een momentopname. Je kunt er ten hoogste een trend uithalen. Overtuigden blijven meestal bij hun keuze. Enkel de vlottende kiezer verschuift echt in belangrijke mate, maar doet zijn finale keuze meestal maar heel kort voor de stemgang. Waarom maken wij ons dan allemaal zo druk ? Ik vind deze discussies plezierig, maar of ze ook zinvol zijn ben ik minder zeker van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ja hoor. Ook érg kort van stof, trouwens. Dat neemt echter niet weg dat de N-VA de door haar gewenste deelname aan een 'herstelregering' op haar buik zal mogen schrijven; zelfs met een 'monsterscore' zal ze buitenspel worden gezet. Eender hoe. Ik maak me daar niet de minste illusie meer over. De solidarité móét en zál worden gered, tot er geen graaibare eurocent meer overblijft. En daarna zal worden overgegaan tot de confiscatie van de allerlaatste nagel om een gat mee te krabben. Manu militari als het moet. Ook daaromtrent maak ik me niet de minste illusie meer. 3) Brussels-Vlaamse - of is het Vlaams-Brusselse? - groet terug ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 12 oktober 2013 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Minister
|
![]() Het was heel de aflevering van terzake een herhaling van de zinnen: "nva verliest" "bdw verliest populariteit"
Zucht... de VRT, blijven herhalen, kijkersbreintjes kneden...
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 12 oktober 2013 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Wie gelooft er nu dat de CD&V vooruit kan gaan nadat ze hun kiespubliek zo geschoffeerd hebben in het ARCOPAR-debacle?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grote winnaar is natuurlijk degene die alles opgehoerd en opgebonjourd heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peilingen zijn inderdaad een 'momentopname', maar NIET van een 'publieke opinie'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kleine beetje 'interessante informatie' dat zo'n 'opiniepeiling' oplevert, zoek ik liever in het bestuderen van WIE er WAT precies WANNEER precies mee doet.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je zal me op dit forum niet echt betrappen dat ik een bepaalde peiling opwardeer of onderwardeer, al of niet het resultaat van de N-VA, een partij waar ik op stem vermits er in Belgie stemplicht is. Jij plaatst iedereen op dezelfde hoop en leest al lang de nuances niet meer van post op dit forum. Dit is iets dat me al meermaals opgevallen is als jij en ik reageren op elkanders posts. Dus aan het eerste deel van je post heb ik geen boodschap aan! Je tweede deel van de post, tja wat zou ik zo zeggen, zie mijn post "ps Dit is een peiling ! " Dus ook hier heb ik geen boodschap aan ! Conclusie, je bent aan het preken , alle "ongelovigen" zullen naar het vagevuur gaan en bla bla bla.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb wel liever een peiling waarbij we iets beter scoren, maar daar blijft het bij. Misschien is een iets minder goede peiling wel een Godsgeschenk, dit zet misschien vele N-VA ers terug met de pootjes op de grond. Misschien krijgen hierdoor enkele of meerdere N-VA ers door dat er nog hard gewerkt moet worden. De enige echte peiling is uiteraard 25 mei 2014. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kan ik mee leven, al volstaat voor mij een 'gewone' republikeinse groet ruimschoots
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Doen !
|
![]() |
![]() |