![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ik besef ergens dat ik een foute keuze voor een foute partij maak, maar als ik er mijn kinderen bijsleur, dan komt dat sympathiek over, en dan wordt me dat vergeven, als ik er weer uitstap."
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er moet toegegeven worden dat er op het scorebord van mensen die zich,na een lange carriere buiten de politiek,buiten enige overheid zelfs,in de politiek begeven weinig namen staan van figuren die langer dan vijf jaar blijven.
Ik kan zelfs niet zo direct iemand bedenken. Dat is wel jammer,want politiek is een LEVENSBEROEP geworden,en dat kon nooit de bedoeling geweest zijn......Er zou,net als in andere "sectoren" een vlottere doorstroming moeten zijn. Het grootste deel van de politiekers BLIJFT echter hangen van op jonge leeftijd...en staat net als een oud meubel op den duur in de weg,ook voor nieuwkomers,die dat oud ding ook niet weg krijgen en dan maar weer elders nuttiger dingen doen in het leven...of zich conformeren BEROEPSpolitiekers vervaardigen namelijk politiek....dat is hun broodwinning. soms is dat goed voor de maatschappij,maar even soms niet... Laatst gewijzigd door kelt : 17 november 2013 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien in plaats van een Superstaaf een verlichte staaf ter hand nemen. Maar anderzijds, wat baten kaars en bril als den uil niet lezen wil! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het eens goed is (in de 7de dag) mag dat ook eens gezegd worden. Laatst gewijzigd door Boduo : 17 november 2013 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij was wel wat zenuwachtig.
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer lezen, onnozelaar.
Laatst gewijzigd door lombas : 17 november 2013 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij was objectief zenuwachtig. Trillende stem, hakkelige woorden, droge mond.
Dat is niet pejoratief hoor. Verwijder die stok eens.
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lijkt me normaal maar van al diegen die in de 7e dag komt (inclusief wat NVA soms stuurt) was dit wel de duidelijkste en rustigste uitleg.
Ze kunnen Bracke op les sturen bij hem.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat onderscheidt namelijk de onnozelen van de begripvollen.
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
On topic, ik heb van die zenuwen bij hem niet veel gezien. Dat betekent niet dat hij niet zenuwachtig zou geweest zijn. Het lijkt me vrij logisch dat dit wel het geval zou zijn. Ik heb van die trillende stem in alle geval niet veel gemerkt. En van een droge mond uiteraard ook niet. Zelfs als hij zenuwachtig was, heeft hij het uitstekend gedaan. Zijn reactie op de stellingen van Bruno Tobback vond ik schitterend. Want inderdaad wat zegt Tobback eigenlijk meer dan we laten alles zoals het is, en we moeten er positief over zijn. Laatst gewijzigd door stuyckp : 17 november 2013 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ivo Belet Marc Demesmaeker Jean-Marie Dedecker Walter Grootaers Dirk Sterckx Jan Jambon En waarschijnlijk zijn er nog vele andere, minder bekende mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest vind ik uw lijstje best goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zijn kinderen moeten zich geen zorgen maken, zelfs al zit hij maar 1 legislatuur ergens in een regering. Trouwens geef eens een antwoord op alle vragen die ik inhoudelijk al meermaals gesteld heb, zoals hoe betaal ik als N-VA al mijn wollige plannen. Waar gaan jullie het geld blijven halen om de Schoof en andere ambtenaren hun pensioen te blijven betalen? Door ze te laten afvloeien? Niet te vervangen? Welk geld heb je achter de hand om de "afgevloeiden" op federaal, gewestelijk, provinciaal en gemeentelijk vlak te betalen? Of denk je dat die mensen geen pensioen, werkloosheid vergoeding of ziekte uitkeringen meer nodig hebben, als ze eenmaal afgevloeid zijn? Leg eens aan jullie kiezers inhoudelijk uit wat N-VA bedoelt, als Jambon verklaart rigoureus achter het Europese six pack te staan. Vragen aan anderen om inhoudelijk te zijn en zelf inhoudelijk nergens op antwoorden, dat is wat de meeste N-VA- ers hier op dit en andere fora doen. Wat jullie doen is niet kakken op anderen, maar diarree spuiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Staatssecretaris
|
![]() Vooral Jambon