![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat weten wel al langer. Alleen keert u naar uw beginstelling terug, zodra we een bepaald punt in de discussie bereiken. Steeds weer. M.a.w. rondjes draaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Ok, dus de Jan vindt dat we allemaal maar ongestoord moeten kweken. De financiele middelen worden toch altijd magisch tevoorschijn getoverd vanuit een onzichtbare toverzak. Dus kweek maar veel Downkes aan, hé mensen. Onze economie zal er echt niet onder gaan lijden, want geld komt toch uit de lucht vallen. Bovendien doet Jan zijn mening mij veel denken aan dat Waals zwijn die 30 kinderen verwekte bij zijn 3 (inwonende) vrouwen. Allen zijn 'arbeidsongeschikt' en leven van een minimumloon. Ongeveer 8000 euro per maand in totaal. En de papa is nog helemaal niet het kweken moe. Maar ja, van de Jan moet dat allemaal maar kunnen, hé, kindjes bij de vleet kweken. Niet te verwonderen dat hij zelf een groot gezin heeft. Het zou me verbazen als ze daar al ooit van anticonceptie hebben gehoord. Is dat ook geen moord,die anticonceptie, Jan? Je verhindert er immers mee dat menselijk leven ontstaat! Hoe onfair! En dat eicelleke dat elke maan afsterft, dat had een kindje kunnen wezen! Ook moord! Wat is me dat voor barbaarsheid, zeg! Eigenlijk zouden alle vrouwen ter wereld continu zwanger moeten zijn om elk kindje gelijke kansen te geven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet toegeven, ik heb meer binding met 1 van onze huiskatten, dan met een willekeurige gezonde mens.
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil U echt daar foto's van zien? Bedenk wel, ik ga de URL's posten, niet de foto's , om anderen niet te laten walgen.
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beginnende kindje, dat hoopje delende cellen, wat op dat moment meer weg heeft van een ziekmakende parasiet dan van een mens, dat heeft op dat moment nog niks in de pap te brokken. Daarom dat ik huiverachtig sta tegenover abortus van een gezond foetusje na de 5de maand. Nog niet levensvatbaar zonder uitgebreide medische verzorging, maar met een goeie kans een nuttig persoon in een moderne, gezonde samenleving te zijn. Misschien is dat Jan's probleem, zijn god wil geen gezonde samenleving. Een samenleving met veel pijn en miserie, dat levert meer zieltjes op. Meer gehersenspoelden die hun bijdrage willen leveren tot een corrupt systeem.
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 november 2013 om 07:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier gaan we weer. Een gelovige kan onmogelijk het denkpatroon van een ongelovige volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar als je weet dat het gros vd anticonceptieproducten beletten dat bevruchte eicellen/ongeboren leven/aparte genetische combinaties/... zich innestelen dan moet jij dit moord noemen jij bent dus, als ik je logica volg, tegen de pil, prikpil, spiraaltje, morning after,... en zo ongeveer al de hormonale anticonceptiemiddelen op de markt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Minister-President
|
![]() Meer nog: zelfs bij een volledig natuurlijke gang van zaken zal een zygote zich in slechts 25% van de gevallen vasthechten aan de baarmoederwand.
Ter vergelijking: volgens de logica van Jan vdB zou trachten zwanger te raken dus hetzelfde zijn als naar het weeshuis gaan voor een adoptie, vier kogels in je revolver te steken, bij elk kandidaat-adoptiekind het pistool tegen zijn/haar hoofdje te zetten en de trekker over te halen. De eerste die het overleeft neem je mee naar huis. Dit heet dan "het zwakke leven beschermen". Laatst gewijzigd door Klein Licht : 21 november 2013 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ah ja, en zit er vooral niet mee in dat u die 20 kinderen niet financieel zal kunnen ondersteunen...Volgens de Jan zal het geld magisch naar u toe komen vliegen! Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 21 november 2013 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en de eicel? dat is vrouwelijk en religies lopen niet hoog op met vrouwen en vrouwenrechten Laatst gewijzigd door 1207 : 21 november 2013 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Europees Commissaris
|
![]() Naar mijn weten mag masturbatie van de kerk. Maar het mag niet uit de hand lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |