![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, het gebruik van de beleefdheidsvorm heeft zo te zien nadelen.....
![]() |
![]() |
#182 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() jammer dat ze geen beelden toonden van zijn liefje.
die heeft allicht een mantelpakje aan
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals u ongetwijfeld hebt gemerkt werd mijn bede om mededogen met onze Grote Vriend uit Het Oosten door betrokkene meteen doorprikt als zijnde een sloganesk N-VA-taaltje van een partijmilitant, vol clichés en papegaaienwerk. Het is dus inderdaad uiteindelijk gebeurd : de mand heeft mij verraden, ik ben door het liedje gevallen, en het masker is uit. Kortom, het spel is naar de (Vlaamse) gaaien. Wat nu ? Ik denk dat er mij weinig anders rest dan publiekelijk te bekennen dat ik in werkelijkheid niets méér ben dan een verfoeilijk zwartzakje uit Mandelieu-La Napoule, op de vlucht voor vervolging door de Belgische Unie en hun vervaarlijke dwergpoedel, en momenteel verstopt in een ton ergens te velde in de omgeving van Quiberon, van waaruit ik mijn op niets trekkend gebazel afvuur op de Hoeders Der Belgische Natie, waaronder onnozelaars als onze Grote Vriend. Méér nog, nu ik toch aan het bekennen ben : de N-VA bestaat niet echt, maar is slechts een verwerpelijk hersenspinsel mijnerzijds. Het is begonnen in 2001 als een vluchtig grapje om de Walen te plagen, gezien ik destijds weinig anders om handen had, en een mens moet toch eens kunnen lachen, vind ik. Ik had nooit gedacht dat men het ernstig zou nemen, maar zie : inmiddels wordt er in België nog over weinig anders gesproken, en zijn er zelfs lieden voor wie het een heuse obsessie is geworden. Ik heb daar waarlijk erg veel spijt van : dergelijke verfoeilijke grapjes mag men niemand aandoen, ja, zelfs geen Belgen uit Het Oosten. Daarom, Waarde Schijnheilige Onze Lieve Vrouw, vraag ik u om bij uw zoon en bij zijn vader in de hemel een goed woordje te doen te mijnen gunste, ter vergeving mijner subversief gedrag, mijn slogans, en mijn bestaan in het algemeen. Ik beloof het : ik zal voortaan een braaf meisje zijn, althans in de mate van het mogelijke. Met mijn vriendelijkste groeten, Gwylan De Wever-Bourgeois, echtgenote Bracke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er zich iemand als een schoolmeesterke gedraagt, dan is het wel System.
Fouten schrijven is nochtans heel normaal op een forum. Niemand maakt er nooit een. (Op Gwylan na misschien) ![]() Ik had System daar nog maar net voor gewaarschuwd en kijk. Hij maakt twee taalfouten op één en dezelfde bladzijde. Moge dat een les wezen voor de schoolmeesterkes. Je kan beter Gwylan bedanken, want zij merkte de eerste fout al op. Zij maakte System daar echter op een discreet en grappige wijze attent op.
![]() |
#187 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 mei 2014 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 mei 2014 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
Minister-President
|
![]() Bericht 163, heerlijk om te lezen en de ware sinese beer aka peter 1962 te leren kennen.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=163 Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 23 oktober 2023 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()