![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Mensen verenig U tot het idee woord wordt en zich massaal overzet in daad.
Ga aan de deur kloppen en vraag verantwoording. Wat je zelf doet, doet ge immers toch beter? Vraag de Roma vriendelijk niet meer dronken achter stuur te zetten. Schrijf desnoods een aangetekende brief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Roma's in de UK, op tijd voor hun Xmas 'boodschappen'.
Citaat:
![]() http://www.dailymail.co.uk/news/arti...y-begging.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En mensen die altijd al nomadisch zijn geweest ga je als overbezorgde of geïrriteerde overheid dwingen om sedentair te zijn en te onderwerpen aan heel die administratie van kindergeld, schoolplicht, belastingen (?), leefgeld. Dat is toch een blunder geworden. Tenzij iedereen met de tijd rekening moet houden en hopen dat enkele gezinnen (en die zijn er) 'veranderen' en dat spoor opsnuiven en met een redelijk succes volgen. En de volgende generatie doet het dan wat beter, en de volgende nog beter ...? Mijn kritiek is dat het een blunder blijft en mijn kritiek is ook dat er niet voldoende onderzocht werd hoe het anders kon. Volgens mij kon het anders. In het voordeel van beide partijen; de sedentairen en de nomaden. Zet zo'n zigeunerfamilie in een appartement en de gang en de trappen worden een drukke doorgang voor de hele clan (mijn moeder heeft dat meegemaakt). Wat ga je dan doen? Hun eeuwenoude sociale structuur met de grond gelijk maken? Elke anthropoloog of etnoloog zou dat absurd vinden. Het fenomeen 'zigeuner kent excessen (die villa's) zoals onze sedentaire samenleving excessen kent. Ze parasiteren op de sedentaire samenlevingen, maar ze moorden of veroveren niet. Het is aan die sedentaire samenlevingen om met veel gezond verstand en in eigen belang na te denken hoe daarmee moet worden omgegaan. Ik geloof niet in de strategie om die mensen sedentair te maken, zoals wij dat zijn. We dwingen ze sedentair te worden en klagen dan over de gevolgen daarvan. Tja, dan klopt er iets niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vond dat interview op Terzake zeer interessant, en detail ervan is toch ook dat een man die geen lid is van de clan, kan trouwen met een Roma-vrouw. De man zelf specifieerde dat je niet alle Roma's over dezelfde kam kan scheren. Geldt dat niet voor iedereen? Een feit is en blijft dat iedereen er last van heeft en geïrriteerd raakt (ik inbegrepen). Muziek zal ik naargelang mijn bui aanmoedigen met een muntje, maar bedelarij al lang niet meer. En als iedereen in de winkelstraten zo zou doen, dan ga je meer violisten krijgen en gitaarspelers dan bedelaars. En nogmaals: nomadisme werkt inteelt tegen, sedentarisme gedwongen of niet, werkt dat in de hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nomadisme werkt stam en clanverband zwaar in de hand. Buiten die stam of clan kan je niet huwen. En zo krijg je dan inteelt want je put steeds uit diezelfde genenpoel van nichten of neven of achternichten of achterneven. Clanvermenging gebeurt amper.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat niet elke Roma een misdadiger is heb je natuurlijk gelijk in maar toch meer dan voldoende om voor een probleem te zorgen, volgens mij rechtstreeks terug te brengen op het inteelt gedrag, op die manier kweek je misdadigers in dat milieu. Kijk naar Marokkanen, 40-50% inteelt, 30% van de jongens is een veelplegende misdadiger, dat is geen kleine minderheid hé. Schizofrenie is ook een gekend probleem bij die groep, allemaal erfelijke toestanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil er wel de nadruk op leggen dat ik spreek van situaties van de laatste 30 jaar waarbij nomadische mensen gedwongen werden om sedentair te gaan leven. Ik heb het niet over gemeenschappen die al eeuwen sedentair leven. Een gestrest clanverband dat sedentair moet zijn, zal indd aan inteelt beginnen te doen. De druk kan komen vanuit de overheid, wegens oorlogstoestanden, wegens verschillende factoren zoals bv het niet kunnen deelnemen aan een jaarlijkse bijeenkomst waar cru gezegd dna kan uitgewisseld worden, ik zeg zomaar iets. Isoleer een groep beesten op een te kleine oppervlakte en na verloop van tijd heb je problemen. Dat weet elke zoöloog. Daarom hebben oude leefgemeenschappen die sedentair zijn heel strikte regels om inteelt te voorkomen. Mijn ex die Ibo Nigeriaan is heeft me uren aan een stuk eens alles uitgelegd en opgeschreven hoe die clanstructuur in elkaar zat. Er zijn mensen die er in het verleden over waakten dat de ene clan niet mocht trouwen met de andere clan. Nieuwe clans ontstonden en werden gelinkt aan een plaats, en uiteindelijk kreeg die plaats de naam van die clan en werd een dorp met de naam van die clan, maar niemand weet dat nu nog behalve enkele mensen. Nu is die structuur helemaal anders geworden, omdat vele jonge mensen gaan studeren, naar het buitenland trekken en een partner vinden die met die hele structuur niks meer te maken heeft. Maar mocht er nog een huwelijk moeten plaatsvinden tussen twee clans waarvan een 'oude' nog weet dat die onverenigbaar is vanwege een te grote graad van verwantschap, dan gaat die oude een stok in de wielen steken voor dat huwelijk. Meer nog, zo'n alliantie gaat nooit het licht zien omdat ze bepaalde woorden hebben die direct aangeven dat iemand elders een partner moet gaan zoeken. Sedentaire mensen hebben door de geschiedenis heen heel wat acrobatentoeren uitgehaald om incest te voorkomen. En soms vraag ik me af of oorlogsvoering in den beginne niet een van die drijfveren is geweest om DNA te verfrissen zij het via verkrachting en slavernij. Zo sedentair is de moderne mens ook weer niet; je hebt de trek naar het zuiden. Reizen over de hele planeet beroepsgewijs of als vakantie. En op vakanties en beroepsgewijs is men al eens meer seksueel actief dan thuis. En misschien is dat wel gezond. Wees er zeker van dat ik met meer vragen eindig en de wijsheid niet in pacht heb. Ruw bekeken vind ik nomadisme van welke vorm dan ook toch een stukje gezonder dan een geïsoleerde, afgesloten sedentaire gemeenschap. Daar geloof ik absoluut niet in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is een verschil van dag en nacht tussen Afghanen en Pakistanen en Roma's. Historisch, geografisch en zowat op elk denkbaar vlak. Zelfs tussen Afghanen (het is een grote oppervlakte) zijn er immense cultuurverschillen, en tussen Pakistanen evenzeer, en wie heeft er een nauwkeurig zicht op de mensen die doorgaan als Roma's? Ik vind het heel raar dat je zomaar 80% inteelt aan drie verschillende en op zich zeer gediversifieerde gemeenschappen toeschrijft. Vind je dat nu zelf niet? Verwar jij soms niet het effect van afwezigheid van ontwikkeling in de breedste zin van het woord met inteelt? Jij laat in bijna elke post het woord 'inteelt' vallen. Wel, misschien kan je me aan wat literatuur desbetreffend helpen, en anders zoek ik die literatuur daarover zelf. Want nu wil ik daar wel meer over weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ing-risks.html
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 12 december 2013 om 01:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha denkt U? daarom dat al die Roma zo graag mixen met de mensen uit de landen waar ze doortrekken neem ik aan? Huwelijken met Nederlanders, Belgen, Fransen....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vind dit leuk ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vernoem die 3 niet omdat ze voor de meeste overlast zorgen of verwant zijn aan elkaar maar omdat ze het meest inteelten voor deze of een andere reden, ze hebben inderdaad niets met elkaar te zien cultureel, enkel het inteelt gehalte. Britse docu over inteelt bij Pakistaanse Britten, dit zou je ogen moeten openen. http://www.liveleak.com/view?i=fb9_1329135002 Inteelt bij arabieren, de cijfers http://www.reproductive-health-journ.../1/17/table/T1 Een artikel op een Marokaans forum over de gevolgen van inteelt, Pakistanen hebben 70-80% inteelt en dan nog veelal met nonkels wat het nog erger maakt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3506432& |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.huizetriest.be/File/Roma_onder_de_Romas.pdf roma onder de romas: "Het gaat telkens om zeer grote gezinnen. Mensen met heel veel kinderen. Er worden ook heel dikwijls en al generaties lang relaties aange- gaan binnen dezelfde familie. Met de gekende gevolgen! Mensen met een matig mentale handicap, huwen en hebben vele kinderen. Soms had ik de indruk: ‘Ik leef hier tussen de mentaal gehandicapten’. Soms kwam het bij mij op, men heeft hier nood aan een sterilisatie- programma, maar ik durf dit bijna niet neerpennen omdat het gevaar er in zit dat men gewoon alle Roma’s zou gaan steriliseren." (pg 18) Laatst gewijzigd door BonBon : 12 december 2013 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Info gewoon op wikipedia, wel in het engels http://en.wikipedia.org/wiki/Inbreeding Citaat:
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ing-risks.html Mooi overzicht op een anti moslim site http://pjmedia.com/blog/the-problem-...ding-in-islam/ Je hebt 4x meer kans op nakomelingen met een IQ van 70 of lager (achterlijk) en gemiddeld gaat het IQ omlaag met 10-16 IQ punten. Dat verklaart dan weer dat 40% van de moslims hier hun school niet afwerken en Roma al bijna helemaal niet. Laatst gewijzigd door BonBon : 12 december 2013 om 09:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een schande! Nog wat verder vertelt hij bovenstaand verhaal: "ik leef hier tussen de mentaal gehandicapten". Hoe zou het dan toch komen dat er "aparte klassen voor Roma" (foei foei discriminatie) zouden zijn? Zou het niet écht zo kunnen zijn dat die mensen écht gewoon allemaal niet intelligent genoeg zijn om mee de normale lessen te volgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg ken ik zijn naam niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Wat ik nu weer leuk vind is dat niemand vanaf post 196 reageert op het gelul van Doomy die (tevergeefs blijkbaar) tracht die brave Roma's in een beter daglicht te stellen, zoals elke rechtgeaarde pamperende, linkiewinkie uiteraard praktisch verplicht is.
|
![]() |
![]() |