![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Prostitutie: moet dit onder controle worden gehouden | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 42,86% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 42,86% |
Geen idee. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en ja, als er wordt vreemdgegaan klopt er iets niet in je relatie. jij zult dat ontkennen, net zoals die miljoenen koppels, maar het seksleven, of de afwezigheid, is gewoon een thermometer vd relatie. daar moet je geen genie voor zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duitsland volgt ?
Citaat:
Hoe kan een klant nu weten wanneer een dame gedwongen werd om die job te doen of niet? Er hangt toch geen certificaat aan dat raam?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw uitleg doet me vooral uitschijnen dat gij 1) geen idee hebt van persoonlijke hygiëne, 2) geen idee van seks in zijn algemeenheid en 3) van prostitutie in het bijzonder. U beargumenteerd uw gebrek aan kennis ook uitvoerig zoals ik kan zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vleeskeuringscertificaat als het ware.
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is namelijk geen universeel gegeven dat prostitutie vies is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Minister-President
|
![]() Net zoals in iedere sector. Mijn bureau is ook gekeurd en als ik weg wil kan ik mijn ontslag aanbieden. Waarom weigert u die rechten aan sekswerkers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als U mijn discours hier zou gelezen hebben, dan is het wel duidelijk dat ik niet tegen regularisatie van zulke "grijze beroepen" ben.
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is zijn probleem, niet dat van de vrouw of van prostitutie in het algemeen. Er zijn vast wel kaberdoushkes waar de lakens niet vervangen worden tussen de klanten of de vrouw zich niet verfrist, maar dan kan je evengoed heel de restauratie sector vies vinden omdat er links en rechts wel restauranten zijn waar ratten rondlopen, de wijnrestjes terug de karaf in gaan en het eten onhygiënisch gestockeerd wordt.
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie bij het huwelijk trouw belooft, belooft impliciet om te zorgen dat de andere in al zijn seksuele behoeftes bij u terecht kan. Dat impliciete deel maakt huwelijkse trouw eerlijk en realistisch. Wie echter trouw afdwingt en dan een slecht seksleven aanbiedt heeft een onrealistische belofte afgedwongen. Men kan verder gaan. Niet iedereen maakt dezelfde beloftes bij het huwelijk. Ik weet dat mijn vrouw op een dag geen zin heeft. Dat ziekte, zwangerschap of andere oorzaken ervoor kunnen zorgen dat ze maandenlang of permanent niet in staat is om mijn behoeftes te bevredigen. Ik heb haar beloofd om haar in zo'n geval nooit te verlaten en evenmin zal ik haar dwingen. In zo'n situatie kan ze echter geen monogamie van afdwingen. Vreemdgaan is dus een kwestie van afspraken tussen partners en hoe ze die in de praktijk invullen. Ik ben niet van plan om mijn huwelijkse beloftes te verbreken. Ik heb dan ook geen beloftes gedaan waarvan ik weet dat ik ze niet kan houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor paktweg 40 euro kunt ge een uur gemasseerd worden in een massagesalon. Perfect propere ruimte. Intiem. Zo goed als naakt. 1:1 lichamelijk contact met een een vrouw. Dezelfde propere ruimte, dezelfde twee naakte personen, hetzelfde 1:1 contact maar nu betaal ik haar 400 euro voor datzelfde uur en ze breit er een happy ending aan vast. Plotseling is het hek van de dam. Hmmmm .... misschien zie ik het verkeerd maar als er iemand uitgebuit wordt is het toch zeker de masseuse en niet de prostituee.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 4 december 2013 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of toch niet? http://www.youtube.com/watch?v=btheeIEDIrE
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 december 2013 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vals dilemma. Masseuses zijn wel degelijk relevant omdat ze ongeveer dezelfde diensten aanbieden minus de seks die prostitutie zo verwerpelijk maakt volgens sommigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Wat met kinesisten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een levenslang huwelijk kan tegenwoordig 50 jaar duren en daar ga ik voor. Maar 50 jaar monogamie ... verdomme dat is niet simpel. Ik zou zelfs zeggen dat het quasi onmogelijk is. Wie denkt zulk een belofte 50 jaar lang te kunnen volhouden, die is ofwel triest ofwel 16 jaar en idealistisch. Hoe oud waart gij ook alweer? |
|
![]() |
![]() |