![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik wakker werd, die tweede keer 's morgens heb ik stomverwonderd liggen luisteren, ik heb op de klok gekeken, het was 5 minuten voor 6. Ik ben blijven liggen tot het melodietje uitgespeeld was. Pas daarna ben ik opgestaan en in de living gegaan waar natuurlijk niks te zien was. Verwondering ...
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=RQaRSCnJaoo Laatst gewijzigd door Havanna : 9 december 2013 om 20:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=iZeom...=RDRQaRSCnJaoo
Music box mix Spirited Away. Past perfect bij het onderwerp van geesten en muziek. Laatst gewijzigd door Havanna : 9 december 2013 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ter vergelijking : ik bezit een prachtig oud Italiaans juwelendoosje dat "O sole mio" speelt. Als dat zo onverwachts zou beginnen spelen, zou ik denken dat het ding al zoveel heeft meegemaakt en zoveel weet dat het bijna normaal is dat het raar doet. De klank ervan is licht krakend en wat vals, men kan de veer bijna altijd horen, het heeft iets ongelooflijk droevig en nostalgisch. Maar dat doosje heeft nog nooit raar gedaan.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 9 december 2013 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij bent al zo gek als de moordenaar van Laila Achichi ...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Parlementslid
|
![]() ik ben ook een aantal keren mensen tegen gekomen vlak voordat ze heen zijn gegaan. Sommigen hebben een bepaald soort aura over zich heen en een bepaalde manier van spreken. Sommigen dragen vrede met zich mee, anderen een soort van blijheid en weer anderen een soort van verantwoordelijkheid waar ze nog mee bezig zijn. Indien je het doosje dat muziek begon te spelen een cijfer mag geven op de schaal van 1 tot 10 qua onverklaarbaarheid, wat voor cijfer zou je het dan geven. Laatst gewijzigd door g_z : 9 december 2013 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de sfeer van het bovennatuurlijke zou men kunnen zeggen dat bepaalde zaken gevoelig zijn voor bepaalde personen. Dus : doosje gekregen van lieve vriendin, vriendin gaat sterven, doosje speelt. Als men in het paranormale gelooft, is dit goed te begrijpen. Met het 2de sterfgeval had die vriendin niets te maken. Ik heb wel eens verteld aan de 2de overledene over het doosje maar dat is lang geleden en die persoon hechtte er weinig belang aan.
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Havanna : 9 december 2013 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat ik duidelijk had gemaakt dat het doosje de volledige melodie speelt, niet zomaar het laatste stukje. Dus in het begin vrolijk en vlug alsof het net volledig werd opgedraaid, dan langzamer, langzamer en tenslotte enkele losse tonen en dan gedaan. Als het alleen dat laatste langzame stuk zou spelen, oké, maar het speelde in het begin met de snelheid van een net volledig opgedraaide veer.
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Occam's razor Marie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 9 december 2013 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vader van mijn ex, hij zat aan tafel over mij, en toen ik opkeek van mijn bord zag ik in plaats van zijn gezicht zijn schedel.
Twee dagen later was hij dood.
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vader van mijn ex, hij zat aan tafel over mij, en toen ik opkeek van mijn bord zag ik in plaats van zijn gezicht zijn schedel.
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |