Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 16 maart 2014, 20:20   #181
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Parallelepipendum, zeker.
Wat begrijp je niet i.v.m. pandadiplomatie ? 'k Wil je het anders wel eens uitleggen, hoor
( je bedoelde 'parallellepipedum' ? )
Oud 16 maart 2014, 20:42   #182
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Zich verkleden om dan nog pardoes van het podium te tuimelen. Tsjonge tsjonge toch.

Daar heb je plezier in he?

Je begrijpt toch wel dat de profetie van Nostradamus, kwatrijn 192, "de grote Vlaamse leider zal vallen nog voor de verkiezing" nu vervuld is?

Dat er dus niets negatiefs achter te zoeken is?
Oud 16 maart 2014, 20:57   #183
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Daar gaat het niet om simpele, het gaat hier over de selectieve verontwaardiging van sommigen, waaronder u.
Man toch, ik zeg gewoon dat ik die 'show' van BDW gisteren van een laag niveau vond. Zijn gevoel voor humor is een stuk beter dan die triestige vertoning op dat gala hoor.

Maar ik neem akte van het feit dat u blijkbaar de pretentie hebt beter te weten hoe ik mij voel over die zaak, dan ik zelf. Blijkbaar ben ik 'verontwaardigd'. Als u toch alles zoveel beter weet, kan u meteen ook beter beslissen welk kleur van onderbroek ik best aandoe morgen.
SMI94 is offline  
Oud 16 maart 2014, 21:47   #184
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Uiteraard, De Wever is immers God. Als De Wever morgen op uw vrouw zit, vind je het nog ne goeie.
Di Rupo zit elke dag in uw zakken, en gij vindt dat toch ook ne goeie?
fonne is offline  
Oud 16 maart 2014, 22:01   #185
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Een kopstukkendebat voert men met kopstukken.
U gaat me toch niet vertellen dat de anderen allemaal hun kopstukken gestuurd hebben.
Toch wel.

Citaat:
Woensdagavond gingen de Vlaamse partijvoorzitters met elkaar in debat in Leuven. Alleen Bart De Wever was niet aanwezig. De N-VA stuurde Theo Francken. En dat was duidelijk niet naar de zin van de andere voorzitters.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140313_01022618
pajoske is offline  
Oud 16 maart 2014, 22:05   #186
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Citaat:
Dat N-VA-voorzitter Bart De Wever zelf niet aanwezig was op het kopstukkendebat in Leuven woensdagavond, is niet naar de zin van de voorzitters van SP.A, CD&V en Groen.
- lol -
Oud 16 maart 2014, 22:07   #187
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik ken politici die zich als Panda verkleden om op te vallen.
Arme Panda's.......
Ja, het is toch wel erg voor de partijvoorzittertjes van de mini-partijtjes. Eerst een kopstukkendebat verliezen tegen Theo Francken, dan voor Calimero doorgaan met hun roep om de Grote Smurf, en tenslotte moeten vaststellen dat ze kansloos uitgespeeld worden door een panda. Ik zou maar meteen de handdoek gooien als ik van hen was, dat bespaart de pijn en het bloeden achteraf.
fonne is offline  
Oud 16 maart 2014, 22:36   #188
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
. Hoe kan Panda-Bart nu scherp zijn in een discussie als hij telkens weer schittert door zijn afwezigheid. Toch een beetje serieus blijven.
Zelfs in totale fysieke afwezigheid, hangt de schaduw van onze Vlaamse Pandabeer boven gans politiek Vlaanderen.
Permanent en schitterend.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 16 maart 2014, 22:39   #189
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Uiteraard, De Wever is immers God. Als De Wever morgen op uw vrouw zit, vind je het nog ne goeie.
Mijn halve trouwboek is inderdaad ook lid van de partij.
Dat is ook niet moeilijk.
Wij hebben als jong stel (dus lang geleden, helaas) in Brussel gewoond. Twee jaar. Meer dan genoeg.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 16 maart 2014, 23:10   #190
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remspoortobback Bekijk bericht
De originele kleur speelt geen rol maar steek ze wel eens in de kookwas
Er zit nochtans minder vuiligheid in mijn onderbroeken dan op dit forum.
SMI94 is offline  
Oud 16 maart 2014, 23:12   #191
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zich verkleden om dan nog pardoes van het podium te tuimelen. Tsjonge tsjonge toch.
Het Oosten daar zit een Systeem in.
reservespeler is offline  
Oud 16 maart 2014, 23:13   #192
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Man toch, ik zeg gewoon dat ik die 'show' van BDW gisteren van een laag niveau vond. Zijn gevoel voor humor is een stuk beter dan die triestige vertoning op dat gala hoor.

Maar ik neem akte van het feit dat u blijkbaar de pretentie hebt beter te weten hoe ik mij voel over die zaak, dan ik zelf. Blijkbaar ben ik 'verontwaardigd'. Als u toch alles zoveel beter weet, kan u meteen ook beter beslissen welk kleur van onderbroek ik best aandoe morgen.
Die met die bruine streep mag u inderdaad uitdoen en vervangen door een andere.
reservespeler is offline  
Oud 16 maart 2014, 23:20   #193
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaveiger Bekijk bericht
Daar hoefde DR niets voor te doen.
Akkoord dat hij er niets voor gedaan heeft. Maar het land is dan ook verre van gered. De volgende regering kan beginnen met 13 miljard nieuwe belastingen.
Bob is offline  
Oud 16 maart 2014, 23:20   #194
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We hebben het hier over die panda's die zogezegd door DR naar hier zouden gebracht zijn. Ik kan er niet bij waarom zoiets beweerd wordt wetende dat het hier om een strikt private onderneming gaat met en strikt privaat initiatief en strikt private financiëring. Nu, waarvan redde hij het land?
Strikt privaat? U hebt waarschijnlijk dan iets niet gevolgd, hoor. Waarom kwam het dan in het parlement ter sprake? Waarom haastte Di Rupo zich om deel te nemen aan heel die vertoning rond de panda's?
Jan van den Berghe is offline  
Oud 16 maart 2014, 23:23   #195
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Als je onze politieke smurfen zo bezig ziet, zou een mens toch verlangen achter een leidersfiguur als Vladimir Poetin. Sjonge,jonge

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline  
Oud 16 maart 2014, 23:26   #196
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We hebben het hier over die panda's die zogezegd door DR naar hier zouden gebracht zijn. Ik kan er niet bij waarom zoiets beweerd wordt wetende dat het hier om een strikt private onderneming gaat met en strikt privaat initiatief en strikt private financiëring. Nu, waarvan redde hij het land?
Met een strikt private ontvangst door zowat de voltallige regering en de ganse bevriende (gesubsidieerde) media. Men was alleen het koningshuis, de cast van broken circle breakdown en het belgisch elftal nog vergeten uit te nodigen (of waren die er toch bij ?).
Bob is offline  
Oud 16 maart 2014, 23:27   #197
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Nu is meteen geweten waarom De Wever niet aanwezig was op het kopstukkendebat in Leuven. Hij had belangrijker zaken te doen. Zijn pandakostuum passen.
U verwart dus "kopstuk" met "partijvoorzitter". Een partij heeft één partijvoorzitter, maar ongetwijfeld meerdere kopstukken.
Oud 16 maart 2014, 23:28   #198
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Als je onze politieke smurfen zo bezig ziet, zou een mens toch verlangen achter een leidersfiguur als Vladimir Poetin. Sjonge,jonge
Wat verwacht u wel van onze politici? Dat ze troepen sturen naar ik-weet-niet-waar?
Oud 16 maart 2014, 23:28   #199
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Dat scenario kan wanneer Vlaams Belang een meerderheid van de zetels binnenhaalt in het VP.

Jij denkt toch niet N-VA de onafhankelijkheid gaat uitroepen?

Ik geloof zelfs niet dat N-VA vanop het Vlaams niveau het federaal niveau onder druk zal zetten. Ze zullen at ook niet kunnen, want ze gaan een coalitiepartner nodig hebben, en dat mag zoals we weten zeker niet VB zijn want dat is 'onfatsoenlijk'.
Met de huidige politici en politieke partijen zal dit helaas niet lukken vrees ik, we hebben nood aan een nieuwe en betere generatie politici en andere partijen ook.

Oud 16 maart 2014, 23:30   #200
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wat verwacht u wel van onze politici? Dat ze troepen sturen naar ik-weet-niet-waar?
Die serieus bezig zijn met politiek en voor niets of niemand achteruit gaan om hun doel te bereiken. Politici die durven een eenzijdige onafhankelijkheidsverklaring en/of referendum in Vlaanderen op tafel te leggen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be