![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Anti-Zionism is the new anti-Semitism." Chief Rabbi, Lord Jonathan Sacks, 4th April 2016 Laatst gewijzigd door thePiano : 11 september 2004 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||||
Minister-President
|
![]() het begint grappig te worden...
![]() Citaat:
quotes aanpassen is echter wat anders, ja vervalsen he...met de lichte nuance dat je dan nadien zegt : ik heb het maar wat aangepast... vreemd dat anderen dit niet doen; maar vervalst u maar op hoor... dat laat ik echter voor uw rekening. Citaat:
en het regent eveneens buiten...of hoe sommigen zaken totaal irrelevant zijn. Citaat:
- ik stelde slechts een vraag. dus correcter zou zijn : waarom is de kleur veranderd ? toen was het wit en nu is het blijkbaar zwart... waarom nu zwart ? wat is veranderd omdat de kleur nu moet veranderen ? of zit het zwart er maar op als licht deklaagje , en blijft het eigenlijk wit ? en dan zegt u dus dat er zowieso meer zwart is, dus moet het allemaal maar zwart zijn. dat is dus niet echt afdoende he... en daar hoef je echt geen knapperd voor te zijn omdat op te merken. maar de vraag staat nog steeds. net zoals het objectieve antwoord van the piano en ja ook zijn weergave van de evolutie van het 70 punten plan. dat u geïrriteerd raakt omdat u zijn stelling niet kan onderuit halen is eveneens erg amusant... Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
meer vreemdelingen = hoe vreemdelingvriendelijker het blok maar je mag het zo niet verwoorden.. dat heet : re-gu-larie-sa-tie... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Amuseer u er mee ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Minister-President
|
![]() tja, en ze worden hoe langer hoe persoonlijker...
toch heb ik enkel een vraagje gesteld en jij twee inhoudelijke posts geplaatst. moet toch makkelijk zijn om die inhoudelijk onderuit te halen als het leugens zijn... met zwart/wit denken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Minister-President
|
![]() tja, nu wordt het echt pathetisch...
de bal spelen lukt maar niet, dus toch maar de man ? toch een fijne avond jullie allen hoor ! als jullie inhoudelijk verder kunnen , laat maar iets weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() hehe, zo werken jullie dus als je inhoudelijk niet meer verder kan sorry, jongens maar dergelijke tactiekjes laten me siberisch koud, wegpesten gaat ECHT niet lukken, in vergelijking met poster tabufferkwa en co zijn jullie maar zeer slapjes. .. en zoals zo vaak zegt het meer over diegene die het voert ![]() Bedankt voor de reclame ! tis tis wat een slechte verliezertjes...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 11 september 2004 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() gaat leuk worden in verdere discussies...
heeft bg dit echt gezegd erw ? euh nee, ik kon inhoudelijk niet meer verder en heb dan dit maar vervalst alsof het van hem kwam...hehe je gaat dit TOCH AANHOUDEN , hoop ik ? en dat is geen reverse psychology mijn beste... |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat Ons Zeer Sterk Opvalt Is De Konstante Haat En Intolerantie En Het Gezweep Met Demokratische Waarden , Terwijl Juist Deze Super-demokraten De Verkrachters Zijn Van Hun Zo Geprezen Ideaal . Hun Kontante Haatartikels Tegen Het Vlaams Blok -- Bepalen Wie Er Mag Betogen -- Enz....zijn Duidelijke Aanwijzigingen Van Hun Minachting Voor De Demokratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Minister-President
|
![]() maar nee, mijn beste vriend, je verstaat me echt verkeerd. ik zie er best de humor van in. maar feit blijft dat jij mijn nick gebruikt alsof dat werkelijk zo gezegd is.
dat mag best , je BENT immers niet aan je eerste VERVALSING toe! maar dan mag je er natuurlijk van op aan, dat ik vanaf nu bij elke post van jou waar dan ook op dit forum, meteen melding maak van je vervalsingstechnieken.. en dat gaat dus plezant worden. veel plezier ! ik kijk er alvast naar uit...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 11 september 2004 om 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
![]() ROTFL Nog nooit zo goe gelachen ![]()
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() ooh , maar ik vind het ook leuk hoor. hij denkt echt dat hij de eerste is die dit met mij probeert... tiss tiss, hoe onwetend.
door een vervalste post van mij te gebruiken mag hij voortaan in elke discussie zelfs over petatten en bloemkolen een reactie verwachten. en dan mag hij uitleggen waarom hij posts vervalst... en zo wordt hij in elke discussie met anderen reeds op voorhand als VERVALSER bekend, niemand die hem (buiten zijn twee vriendjes hier) nog ernstig gaat nemen...want tja, hij heeft al meerdere keren posts vervalst en nu zelfs eentje continu , en dit enkel uit frustratie omdat met argumenten steeds onderuit ging. lol... "pesten" , dat was toch iets van de kindertijd niet ? en 't is te zeggen dat ik nooit gepest ben , dat was niet zo verstandig blijkbaar... tja, wat een simpel vraagje teweeg kan brengen he... |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Voor de rest vrees ik dat er in jouw bovenkamer ne ferme Steek Los Zit ![]()
"Anti-Zionism is the new anti-Semitism." Chief Rabbi, Lord Jonathan Sacks, 4th April 2016 Laatst gewijzigd door thePiano : 11 september 2004 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#200 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
'k zit er naar uit te kijken hoe hij voor de rest van de nacht in zijn paterwater zal spartelen, met of zonder hemd ![]() En fantastisch onderschrift! Zelfs "terzake" gedepasseerd ![]() ![]() ![]() ________________________ Bruut Geweld: Wat is de kleur? Persoon X: Ik vind 't wit Bruut Geweld: U bedoelt zwart. W'rom? Persoon X: Lezen! 'k schreef: WIT Bruut Geweld: Nie rond de pot draaien. W'rom zwart? Persoon X: Voor de 3e keer: wit. Leesprobleem? Bruut Geweld: Is 't omdat ik je in 't hemdje zet met m'n ijzersterke argumentatie (nvdr) je 't onderwerp verandert en persoonlijke toer opgaat?Nog wetek nie w'rom zwart Persoon X: zucht.. Bruut Geweld: Voila,'keb wéér gelijk.'kben toch een fantastische knapperd |
|
![]() |
![]() |