Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2004, 20:21   #181
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
een zwart/wit discussie misschien ?8)
Je zal ook al wel door hebben vermoed ik, dat die mannen hier niet zitten om te discuteren maar om elk zinnig gesprek onmogelijk te maken. Met het 70-puntenplan als item raken we een gevoelige pees en daar maken ze liever komaf mee dan er op in te gaan. Je hoort Erw ook al zeggen dat je dat plan niet ernstig moet nemen. Ik heb dat FDW nooit horen beweren, integendeel: "Ik neem niks terug, ik ben geen lafaard!" was zijn uitspraak. De lafaarden zitten op dit forum, jammer maar zo is het.

Laatst gewijzigd door thePiano : 11 september 2004 om 20:22.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2004, 20:21   #182
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

het begint grappig te worden...

wat een simpel vraagje voor frustraties teweeg kan brengen..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Als hij dat eventjes in het vet zet, is dat om U erop te wijzen dat er wel degelijk vermeld stond waar de bewuste quote vandaan kwam, maar dat je dat voor de verandering blijkbaar nog niet eens gelezen had. Daarmee vervalt dan ook Uw loze insinuatie van "bedrog". Telkenmale iemand geciteerd wordt, mét bronvermelding, is dat volgens U immers bedrog...
nee hoegenaamd niet, dat doe ik zelf ook veel...
quotes aanpassen is echter wat anders, ja vervalsen he...met de lichte nuance dat je dan nadien zegt : ik heb het maar wat aangepast... vreemd dat anderen dit niet doen; maar vervalst u maar op hoor... dat laat ik echter voor uw rekening.
Citaat:
aangezien U het - niet alleen hier, maar ook in de eerdere fases van de discussie - vertikt om te lezen w�*t er st�*�*t.
toch wel re-gu-la-ri-sa-tie....
en het regent eveneens buiten...of hoe sommigen zaken totaal irrelevant zijn.

Citaat:
Een discussie met Bruut Geweld. Een korte impressie :

Bruut Geweld : Welk kleur heeft dit volgens jou ?
Persoon X : Ik vind dat het wit is.
Bruut Geweld : U bedoelt dus dat het zwart is. En waarom vindt U dat het zwart is ?
Persoon X : Leer lezen ! Ik schreef net dat het WIT is.
Bruut Geweld : Jamaar, ge moet niet rond de pot draaien. Vertel me liever waarom je denkt dat het zwart is.
Persoon X : Voor de derde keer : ik herhaal : het is wit. Heeft U moeite met begrijpend lezen of zo ?
Bruut Geweld : Is het omdat ik je in je hemdje zet met mijn ijzersterke argumentatie (nvdr : ??????) dat je van onderwerp verandert, en de persoonlijke toer opgaat ? Je hebt me trouwens nog steeds niet verteld waarom je denkt dat het zwart is.
Persoon X : zucht...
Bruut Geweld : Voila, ik heb alwéér gelijk. Wat ben ik toch een fantastische knapperd.
dat je je geen afdoende argumentatie kan opbouwen en re-gu-la-ri-sa-tie wanhopig naar voren blijft schuiven is idd grappig. je toneelstukje hier is ook wel best leuk,maar toch een kleine fundamentale correctie... :

- ik stelde slechts een vraag.
dus correcter zou zijn : waarom is de kleur veranderd ? toen was het wit en nu is het blijkbaar zwart... waarom nu zwart ? wat is veranderd omdat de kleur nu moet veranderen ? of zit het zwart er maar op als licht deklaagje , en blijft het eigenlijk wit ?
en dan zegt u dus dat er zowieso meer zwart is, dus moet het allemaal maar zwart zijn.
dat is dus niet echt afdoende he... en daar hoef je echt geen knapperd voor te zijn omdat op te merken.

maar de vraag staat nog steeds. net zoals het objectieve antwoord van the piano en ja ook zijn weergave van de evolutie van het 70 punten plan.
dat u geïrriteerd raakt omdat u zijn stelling niet kan onderuit halen is
eveneens erg amusant...
Citaat:
Enfin, 't is dus niet aan mij besteed op die manier. Toch nog een fijne avond, Bruutje. 8)
ook een fijne avond voor u., hoor !... in het niet paranoid wit of zwart. met veel re-gu-lari-sa-tie als zeer gebrekkige deus ex machina... 8)
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2004, 20:26   #183
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Je zal ook al wel door hebben vermoed ik, dat die mannen hier niet zitten om te discuteren maar om elk zinnig gesprek onmogelijk te maken. Met het 70-puntenplan als item raken we een gevoelige pees en daar maken ze liever komaf mee dan er op in te gaan. Je hoort Erw ook al zeggen dat je dat plan niet ernstig moet nemen. Ik heb dat FDW nooit horen beweren, integendeel.
tuurlijk, maar het is gewoon erg hilarisch om te zien spartelen ...en ze komen met de grappigste zaken af...

meer vreemdelingen = hoe vreemdelingvriendelijker het blok

maar je mag het zo niet verwoorden.. dat heet : re-gu-larie-sa-tie...
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 11 september 2004, 20:26   #184
den broeder
Partijlid

den broeder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tuurlijk, maar het is gewoon erg hilarisch om te zien spartelen ...en ze komen met de grappigste zaken af...

meer vreemdelingen = hoe vreemdelingvriendelijker het blok

maar je mag het zo niet verwoorden.. dat heet : re-gu-larie-sa-tie...
Spartelen ? Jij hebt echt wel een levendige fantasie he !
Amuseer u er mee !
Oud 11 september 2004, 20:29   #185
bruut geweld
Minister-President

Standaard

tja, en ze worden hoe langer hoe persoonlijker...

toch heb ik enkel een vraagje gesteld en jij twee inhoudelijke posts geplaatst.

moet toch makkelijk zijn om die inhoudelijk onderuit te halen als het leugens zijn...
met zwart/wit denken ?
Oud 11 september 2004, 20:34   #186
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tja, en ze worden hoe langer hoe persoonlijker...
toch heb ik enkel een vraagje gesteld en jij twee inhoudelijke posts geplaatst.
moet toch makkelijk zijn om die inhoudelijk onderuit te halen als het leugens zijn...
met zwart/wit denken ?
Waarom murmelt u tegen uzelf?
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2004, 20:35   #187
den broeder
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Waarom murmelt u tegen uzelf?
Moet tegen iemand murmelen
Oud 11 september 2004, 20:38   #188
bruut geweld
Minister-President

Standaard

tja, nu wordt het echt pathetisch...

de bal spelen lukt maar niet, dus toch maar de man ?

toch een fijne avond jullie allen hoor ! als jullie inhoudelijk verder kunnen , laat maar iets weten.
Oud 11 september 2004, 21:05   #189
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tja, nu wordt het echt pathetisch...
de bal spelen lukt maar niet, dus toch maar de man ?
toch een fijne avond jullie allen hoor ! als jullie inhoudelijk verder kunnen , laat maar iets weten.
Zie mijn onderschrift.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Oud 11 september 2004, 21:13   #190
den broeder
Partijlid

Standaard

Citaat:
Zie mijn onderschrift.
Oud 11 september 2004, 21:34   #191
bruut geweld
Minister-President

Standaard

knap onderschrift...nu gebruik je reeds vervalsingen in je onderschrift

hehe, zo werken jullie dus als je inhoudelijk niet meer verder kan
sorry, jongens maar dergelijke tactiekjes laten me siberisch koud, wegpesten gaat ECHT niet lukken, in vergelijking met poster tabufferkwa en co zijn jullie maar zeer slapjes.
.. en zoals zo vaak zegt het meer over diegene die het voert
Bedankt voor de reclame ! tis tis wat een slechte verliezertjes...

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 11 september 2004 om 21:35.
Oud 11 september 2004, 21:39   #192
bruut geweld
Minister-President

Standaard

gaat leuk worden in verdere discussies...

heeft bg dit echt gezegd erw ? euh nee, ik kon inhoudelijk niet meer verder en heb dan dit maar vervalst alsof het van hem kwam...hehe

je gaat dit TOCH
AANHOUDEN , hoop ik ? en dat is geen reverse psychology mijn beste...
Oud 11 september 2004, 22:04   #193
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
knap onderschrift...nu gebruik je reeds vervalsingen in je onderschrift
hehe, zo werken jullie dus als je inhoudelijk niet meer verder kan
sorry, jongens maar dergelijke tactiekjes laten me siberisch koud, wegpesten gaat ECHT niet lukken, in vergelijking met poster tabufferkwa en co zijn jullie maar zeer slapjes.
.. en zoals zo vaak zegt het meer over diegene die het voert
Bedankt voor de reclame ! tis tis wat een slechte verliezertjes...
Uw taalgebruik begint toch wel wrokkig te worden hoor. De nijdigheid straalt ervan. Ik wil niemand pesten noch iets vervalsen. Ik vind dat u zich in deze discussie belachelijk gedragen hebt hoe Abramis dat schetste is daar de perfecte illustratie van, en ik vind het zo komisch gedaan dat ik het in m'n onderschrift bracht. Als u niet in staat bent om de humor ervan in te zien is dat uw probleem. U zou beter de mening en visie respecteren van uw forumgenoten in plaats van een discussie dwangmatig uw richting op te willen sturen.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Oud 11 september 2004, 22:08   #194
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

Wat Ons Zeer Sterk Opvalt Is De Konstante Haat En Intolerantie En Het Gezweep Met Demokratische Waarden , Terwijl Juist Deze Super-demokraten De Verkrachters Zijn Van Hun Zo Geprezen Ideaal . Hun Kontante Haatartikels Tegen Het Vlaams Blok -- Bepalen Wie Er Mag Betogen -- Enz....zijn Duidelijke Aanwijzigingen Van Hun Minachting Voor De Demokratie.
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2004, 22:09   #195
bruut geweld
Minister-President

Standaard

maar nee, mijn beste vriend, je verstaat me echt verkeerd. ik zie er best de humor van in. maar feit blijft dat jij mijn nick gebruikt alsof dat werkelijk zo gezegd is.
dat mag best , je BENT immers niet aan je eerste VERVALSING toe!

maar dan mag je er natuurlijk van op aan, dat ik vanaf nu bij elke post van jou waar dan ook op dit forum, meteen melding maak van je vervalsingstechnieken..

en dat gaat dus plezant worden. veel plezier ! ik kijk er alvast naar uit...

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 11 september 2004 om 22:11.
Oud 11 september 2004, 22:43   #196
thePiano

Standaard

Citaat:
Ik wil niemand pesten noch iets vervalsen. Als u niet in staat bent om de humor ervan in te zien is dat uw probleem. U zou beter de mening en visie respecteren van uw forumgenoten in plaats van een discussie dwangmatig uw richting op te willen sturen.
ROTFL

ROTFL

Nog nooit zo goe gelachen
Oud 11 september 2004, 22:52   #197
bruut geweld
Minister-President

Standaard

ooh , maar ik vind het ook leuk hoor. hij denkt echt dat hij de eerste is die dit met mij probeert... tiss tiss, hoe onwetend.

door een vervalste post van mij te gebruiken mag hij voortaan in elke discussie zelfs over petatten en bloemkolen een reactie verwachten. en dan mag hij uitleggen waarom hij posts vervalst...

en zo wordt hij in elke discussie met anderen reeds op voorhand als VERVALSER bekend, niemand die hem (buiten zijn twee vriendjes hier) nog ernstig gaat nemen...want tja, hij heeft al meerdere keren posts vervalst en nu zelfs eentje continu , en dit enkel uit frustratie omdat met argumenten steeds onderuit ging.

lol... "pesten" , dat was toch iets van de kindertijd niet ? en 't is te zeggen dat ik nooit gepest ben , dat was niet zo verstandig blijkbaar...
tja, wat een simpel vraagje teweeg kan brengen he...
Oud 11 september 2004, 23:01   #198
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
Wat Ons Zeer Sterk Opvalt Is De Konstante Haat En Intolerantie En Het Gezweep Met Demokratische Waarden , Terwijl Juist Deze Super-demokraten De Verkrachters Zijn Van Hun Zo Geprezen Ideaal . Hun Kontante Haatartikels Tegen Het Vlaams Blok -- Bepalen Wie Er Mag Betogen -- Enz....zijn Duidelijke Aanwijzigingen Van Hun Minachting Voor De Demokratie.
Hier heb je een steekje laten vallen: zijn moet met hoofdletter -> [size=3]Z[/size]ijn

Voor de rest vrees ik dat er in jouw bovenkamer ne ferme Steek Los Zit

Laatst gewijzigd door thePiano : 11 september 2004 om 23:02.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2004, 23:10   #199
thePiano

Standaard

Citaat:
ooh , maar ik vind het ook leuk hoor. hij denkt echt dat hij de eerste is die dit met mij probeert... tiss tiss, hoe onwetend.

door een vervalste post van mij te gebruiken mag hij voortaan in elke discussie zelfs over petatten en bloemkolen een reactie verwachten. en dan mag hij uitleggen waarom hij posts vervalst...

en zo wordt hij in elke discussie met anderen reeds op voorhand als VERVALSER bekend, niemand die hem (buiten zijn twee vriendjes hier) nog ernstig gaat nemen...want tja, hij heeft al meerdere keren posts vervalst en nu zelfs eentje continu , en dit enkel uit frustratie omdat met argumenten steeds onderuit ging.

lol... "pesten" , dat was toch iets van de kindertijd niet ? en 't is te zeggen dat ik nooit gepest ben , dat was niet zo verstandig blijkbaar...
tja, wat een simpel vraagje teweeg kan brengen he...
Jeps, toffe reclame voor het Vlaams Blok die gastjes, en dan maar jammeren over een cordon sanitaire. In een ander land waren ze al lang opgeknoopt, hier hebben ze internet. Enfin, ik kan er mijne tijd niet in steken, verloren kost is het. Sterkte Bruut geweld!
Oud 11 september 2004, 23:13   #200
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw taalgebruik begint toch wel wrokkig te worden hoor. De nijdigheid straalt ervan. Ik wil niemand pesten noch iets vervalsen. Ik vind dat u zich in deze discussie belachelijk gedragen hebt hoe Abramis dat schetste is daar de perfecte illustratie van, en ik vind het zo komisch gedaan dat ik het in m'n onderschrift bracht. Als u niet in staat bent om de humor ervan in te zien is dat uw probleem. U zou beter de mening en visie respecteren van uw forumgenoten in plaats van een discussie dwangmatig uw richting op te willen sturen.
't zal weer een zeer lange nacht worden voor dat bruut vibratorspecialist paterken om het laatste woord te kunnen bewaren.
'k zit er naar uit te kijken hoe hij voor de rest van de nacht in zijn paterwater zal spartelen, met of zonder hemd

En fantastisch onderschrift! Zelfs "terzake" gedepasseerd
Persoon X: Lezen! 'k schreef: WIT
Bruut Geweld: Nie rond de pot draaien. W'rom zwart?
Persoon X: Voor de 3e keer: wit. Leesprobleem?
Bruut Geweld: Is 't omdat ik je in 't hemdje zet met m'n ijzersterke argumentatie (nvdr) je 't onderwerp verandert en persoonlijke toer opgaat?Nog wetek nie w'rom zwart
Persoon X: zucht..
Bruut Geweld: Voila,'keb wéér gelijk.'kben toch een fantastische knapperd
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be