![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Gek genoeg is m'n vroegste muzikale herinnering ... Gospel
11. Mahalia Jackson, Summertime, Motherless Child http://youtu.be/mc2vVPV_ZTQ Eeuwigheid geleden dat ik deze stem hoorde, hele sterke emotie. 1968 denk ik, wij notoire ketters, in een witte villa met stro op het dak, een amerikaanse slee op de oprit, maar gospels en negro spirituals uit de ramen... Laatst gewijzigd door Knipp : 30 april 2014 om 06:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Ongeveer samen met
12. If i were a rich man, uit Fiddler on the Roof http://youtu.be/RBHZFYpQ6nc Vermoedelijk betrof het in beide gevallen een glitch in de muzikale smaak van mama. Het pluimvee werd enthousiast meegezongen ! En klinkt in mijn herinnering meer op de voorgrond.... Laatst gewijzigd door Knipp : 30 april 2014 om 05:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Circa 1975 ? En Kraftwerk Autobahn op 14 dan. Laatst gewijzigd door Knipp : 30 april 2014 om 06:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Maar de accenten gingen verder dan het spaans amerikaans v West Side Story.
Zeker ook als kind gehoord : 16. Ivan Rebroff en Russisch Legerkoor Maar hield ik niet van. En hou ik niet van. Alleen de Casatchok misschien. http://youtu.be/dazaeQHrXIM 17. Mireille Mathieu http://youtu.be/SIxOl1EraXA Laatst gewijzigd door Knipp : 30 april 2014 om 06:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Msschn het eerste nederlandstalig in m'n herinnering :
18. Zjef Vanuytsel, De zotte morgen ( niet op youtube in originele versie ? ![]() Als ik me goed herinner dan vroegen we daar 's morgens naar. Of het werd gebruikt als signaal om ons uit de badkamer aan de ontbijttafel te krijgen ? Laatst gewijzigd door Knipp : 30 april 2014 om 06:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Nooit van gehouden.
Maar dat je blind kan piano spelen sprak zeer tot mijn verbeelding. 19. Jules de Corte Laatst gewijzigd door Knipp : 30 april 2014 om 06:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() En om af te sluiten vandaag.
Ken ik ook al sinds 1968 : 20. Jacques Dutronc, Paris s'éveille En prikkelt nog steeds. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Nog een paar flarden "1968"
21. Morricone, once upon a time in the west 22. Simon en Garfunkel, bridge over troubled water Al bij al : opgegroeid met onbegrensd maar eerder braaf ? Broadway, spaghettiwesterns, panfluiten uit Peru... Laatst gewijzigd door Knipp : 30 april 2014 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Celine Dion, eat your heart out, here's Barbra :
https://www.youtube.com/watch?v=U_kMGVzx_K4 geen normaal mens kan bij deze song onbewogen blijven
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De intredemuziek van mijn huwelijk blijft ook tijdloos mooi...
https://www.youtube.com/watch?v=CxH7FlFfqEw
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat iets recent, in dat geval proficiat aan het gelukkige paar.
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geproficiateerd !!!
![]()
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt, Staaf!
Hier uit erkentelijkheid een mooie aria, zoals Mozart die oorspronkelijk bedoeld heeft... https://www.youtube.com/watch?v=-quQHNriV-Q Je moet 'm wel tot het einde beluisteren! En me vooral laten weten welke emoties ie bij je opgeroepen heeft...
![]() |
![]() |