![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Vond het onderschrift in dat artikel wel grappig:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat zijn hun thema's die ze bespreekbaar willen maken aan een onderhandelingstafel? Surely it is not onafhankelijkheid, noch confederalisme, ... Wat dan? Die V hebben ze dat niet van Vlaams Belang gepikt? En zie de gehypnotiseerde massa scheel zien op die V. Naar mijn mening stemt ge als NVA'er nog beter op het Belang. Zou Dewever evengoed burgemeester zijn geweest als hij Dewinter niet had om van af te kijken? Zou de NVA NVA zijn zonder Belang? Ik vind de PVDA haar voorstellen voor geld op tafel te leggen niet slecht. Wat zijn die van Dewever? Wat is de NVA haar programma behalve die V die ze van Belang gesnoept hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou jij daar dan ook misschien graag bij zijn ? Als U denkt dat dat allemaal zo leuk is zou ik het ook eens proberen ....Ik ben daar alleszins niet jaloers op !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Wat is het programmapunt van NVA?
Ik stemde ooit is omdat ze onafhankelijkheid durfde roepen. Dan werd dat confederalisme, maar nu roepen ze dat ook niet meer. Wat is hun programmaplan waarmee ze naar de regering stappen? Gaat er een regering mee gevormd kunnen worden of verplichten ze zichzelf op voorhand al de oppositie in? Iemand tell me, what gaat NVA bereiken en KUNNEN doen in een meerderheid? Wat is hun plan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik mag hopen dat gij het verschil kent tussen beiden? En dat ge weet dat toch beiden het OCMW bezoeken? En dat van beiden facturen via het OCMW betaald worden? Ik hoop dat ge het belang begrijpt van het woord 'via' in vorige zin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Ik herhaal voor de derde keer:
Citaat:
Kunt gij mij in uw hoedanigheid van "NVA-kenner" de nodige uitleg geven? Verdedigt Bracke het NVA standpunt ter zake of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben steevast de weg van de geleidelijkheid bewandeld en gaan dat ook blijven doen. De term "bruistabletmodel" werd daarbij regelmatig gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hier, een beetje licht voor onder uw steen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Wanneer de roes van een onafhankelijkheid overslaat naar een ontnuchterend confederalisme, gaat dat niet overslaan naar een kater?
Wat schiet er over van de NVA als ze niets van hun programma kunnen doorvoeren? Stemmers die nog geloven in een onafhankelijkheid of confederalisme? Dan zou ik niet op NVA stemmen maar op VB... Het is trouwens NVA die dankzij VB zo groot geworden is, en dankzij de hype rond Bart Dewever. Bart Dewever is misschien niet eens kandidaat premier! Laatst gewijzigd door Peche : 25 april 2014 om 08:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De opgefriste copy paste van VB? Wij zijn allemaal slachtoffer van de belastingen zoals ze daar zeggen. Maar men gaat de besparingen niet in uw zak terug steken, men gaat het terugpompen in hun eigen systeem. Waar staat er iets voor u als burger in dat voor U voordelig uitkomt? Waar staat de loonlastenverlaging? Waar staat er dat er iets van alleenstaande? Ze verwachten een grote inkomst met te besparen op de sociale zekerheid, maar wat is hun alternatief? Je kan pas op brugpensioen vanaf je 60 volgens NVA. Waar staat er iets van mensen die al van hun 18 zware arbeid doen? Hoe zit het met nachtwerkers, blijven zij vrijgesteld? Besparen en iedereen nog op zijn 65 op pensioen, nergens iets over de lonen van de werkmens. Weinig over structureringen die echt geld in het laatje gaan brengen. Ze gaan het nogmaals uit de zak van het volk houden... Laatst gewijzigd door Peche : 25 april 2014 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De PS heeft "het" gedaan
Citaat:
Citaat:
Aan de Franstalige kant heeft de NVA echter 0 partners. Jarenlang uitschelden heeft een prijs. Nix Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 april 2014 om 08:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De stand van het land was Bracke's enig goeie daad tot hiertoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe ziet gij het verschil tussen seperatisme en een onafhankelijk Vlaanderen? PS Nederlandstaligen met respect en kennis van hun moedertaal schrijven 'Vlaams' met hoofdletter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja ik kan goed lezen. U blijkbaar niet. Ik onken niet dat het einddoel van N-VA de Vlaamse republiek is. Lees mijn post nog eens en probeer nogmaals een zinnige post te doen. Separatisme = de botte bijl, zoals ze België afgescheurd hebben. Daar staat N-VA niet voor en daar zijn we altijd duidelijk in geweest. Wederom, als u dat niet begrijpt dan bent u ofwel dom ofwel moedwillig van kwade wil |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |