Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 mei 2014, 16:37   #181
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
U mist een stukje...
U dénkt dat ik een stukje mis...
Ik mis NIETS.
Ik zie wat ik zie.
Jij ook !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 16:39   #182
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ongelooflijk hoe mensen zich hier blijven focussen op het feit dat het meisje net geen 16 is, en de jongens net wel 16. De leeftijd gaat in deze zaak echt niets uitmaken.

Denk je echt dat als een meisje de dag voor haar 16de verjaardag consensueel seks heeft met haar vriendje dat al 16 is, de jongen om die reden zal veroordeeld worden na een klacht van het meisje? Blijf niet zo staren naar de letter van de wet. De rechter doet dat (gelukkig) ook niet.
Heb jij de film "Het vonnis" gezien ???

Oud 7 mei 2014, 16:41   #183
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Vere Bekijk bericht
I beg to differ

Niet altijd vuur waar er rioolgazetterook is....
http://www.zizo-online.be/node/877

In november 1996 had een journalist van De Standaard, Pol Van Den Driessche, een proces-verbaal in handen gekregen waarin Elio De Rupo werd beschuldigd van pedofiele activiteiten. Het bleek om een verhoor te gaan van een zekere Olivier Trusgnach

als ze haar boekske te buiten is gegaan moet je als goeie journalist wachten om te publiceren tot je zeker bent dat ze haar boekje te buiten is gegaan.
En dan mag ze van mijn part inderdaad (hard) aangepakt worden.

Nu kan ik me niet van de indruk ontdoen dat HLN, als altijd voor het blauwe karretje gespannen, een zweepslagje heeft gekregen om een met een ander "schandaal" een beetje mist te spuiten om Didier wat adem te geven. Na zijn rituele twitter slachting van gisteren, niet eens zo'n slecht idee.
Eeeuh, de naam van Milquet heeft eerst in Franstalige kringen gecirculeerd, hoor, zeker 24u voordat HLN over een "federale Minister" is gaan beginnen praten.

En op dit ogenblik is het zelfs niet duidelijk of het Milquet is die dat fameus interview heeft gegeven. Dat weten waarschijnlijk enkel een paar journalisten van Sudpresse.
Oud 7 mei 2014, 16:48   #184
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
U dénkt dat ik een stukje mis...
Ik mis NIETS.
Ik zie wat ik zie.
Jij ook !
Ik zie vooral niet in waarom die klein als aanstookster naar voren wordt gebracht.
En ik zie zeker niet in waarom haar kledij uitlokking zou zijn...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 16:58   #185
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
kansarme meisjes ???
De "zomer" is pas begonnen en kijk eens hoe een aantal kansarme & andere meisjes "gekleed" zijn.
Uitlokking noemt men dat en dat IS het ook.
Voortaan mag ik elke jongen/man die in t-shirt en short op straat flaneert droog in de kakker pakken?

Bijgevoegde afbeelding(e)

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 7 mei 2014 om 17:00.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 17:16   #186
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meuh Bekijk bericht
Ik heb sowieso al nooit gezegd dat ze verkracht zou zijn, integendeel volgens het verhaal zoals ik het hoor was het met toestemming. Echter blijft het dan nog strafbaar als het om een -16 jarige gaat. En de ouders kunnen in haar plaats dan ook een klacht indienen tegen de +16 jarigen (hetgeen ze volgens het artikel overwegen).

De verjaringstermijn voor aanranding van eerbaarheid/verkrachting is 10 jaar vanaf de leeftijd van 18 te tellen als ik mij goed herinner, dus een paar maanden na datum is zeker nog op tijd.
Kort gezegd gaat het om wat hierboven staat. Er werd een strafbaar feit gepleegd, en dit op een eliteschool. De school kon daardoor niet anders dan de plegers van deze strafbare feite van school sturen. Volgens de wet was het meisje niet strafbaar, dus mocht het blijven.

De zoon van Milquet moet op dit ogenblik ongeveer 15 jaar oud zijn. Hij was dus minderjarig, maar jammer genoeg één van de aanwezigen tijdens de "spirituele retraite" in het klooster waar de groepssex plaatsvond.

De school vreest prestigeverlies, wil ten allen prijze gerechtelijke problemen voorkomen, , en stuurt de groep jongens, waaronder de zoon van een federale minister, weg. Dit ondanks de "bemiddelingspoging" van zijn moeder.

De school verbiedt de leerlingen over de zaak te spreken, vooral tegen de media, maar dat geldt niet voor "de moeder" Milquet. Zij geeft een, weliswaar anoniem, interview in een in Franstalig België veel gelezen blad. Daarin schildert ze het slachtoffer van de groepssex af zoals verkrachters en pedofielen dat ook doen: "Ze vroeg er om".

Er wordt eveneens beïnvloeding door "de moeder" via andere kanalen geïnsinueerd, maar daar zullen we pas na de verkiezingen het fijne over te weten komen.

Volgens mij, (maar ik kan me vergissen) is de zoon van Milquet niet strafbaar vermits hij geen 16 jaar oud is. Zowel de school als Milquet proberen hun "goede naam" te beschermen. De school deed dit door iedereen het zwijgen op te leggen over het gebeuren in het betreffende klooster.

Milquet heeft dat gedaan door NIET te zwijgen, maar een anoniem interview te geven waarin ze het meisje, dat voorwerp was van de groepssex waarin haar zoon een rol speelde, als een slet afschilderde.
Oud 7 mei 2014, 17:19   #187
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Eeeuh, de naam van Milquet heeft eerst in Franstalige kringen gecirculeerd, hoor, zeker 24u voordat HLN over een "federale Minister" is gaan beginnen praten.

En op dit ogenblik is het zelfs niet duidelijk of het Milquet is die dat fameus interview heeft gegeven. Dat weten waarschijnlijk enkel een paar journalisten van Sudpresse.
Toen ik hier voor het eerst over hoorde ben ik beginnen googelen naar de Franstalige media. Het heeft geen tien minuten geduurd of ik wist dat het over Milquet en haar 15-jarige zoon ging.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 mei 2014 om 17:22.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 17:22   #188
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat klopt.
Oud 7 mei 2014, 17:27   #189
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Toen ik hier voor het eerst over hoorde ben ik beginnen googelen naar de Franstalige media. Het heeft geen tien minuten geduurd of ik wist dat het over Milquet en haar 15-jarige zoon ging.
Blij dat je dit schrijft !!!
Dit ruimt een reeks misverstanden uit de weg !
Oud 7 mei 2014, 17:32   #190
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
Het is enorm laag bij de grond van het Laatste Nieuws dat lezers hun commentaren op dit gebeuren niet kunnen melden. Ze hebben het in het verleden nogal gedaan oa in zaken waar het over allochtonen gaat. Het is heel simpel, ofwel laat je als krant toe dat op elk onderwerp kan gereageerd worden, kwetsende reacties die in strijd zijn met bestaande wetgevingen kunnen dan nog altijd door een web-master geweerd worden indien nodig. Stel u voor, dat iemand met foto's en al, Bart Dewever ergens uit een bordeel ziet komen, eens zien of ze dan de nodige discretie en onmogelijkheid om te reageren zouden inschakelen. Het is dus klaar en duidelijk, er is hier met deze zaak serieus stront aan de knikker, 3 weken voor de verkiezingen, en de regimepers zal er alles aan doen om de schade te beperken, nogmaals, het moest maar eens iets geweest zijn waar Bart Dewever in betrokken was, zou hij dan zelfde behandeling gekregen hebben????????????,
De vraag stellen is ze beantwoorden...
Als het echt zo is als hierboven aangehaald moet men daarover meteen klare wijn schenken tov de kiezers ipv van ze enkel op te dienen wat in het kraam van onze politiekers past, en voor de rest mogen we de kast in!
Milquet druipt precies soms van pretentie, en mag al eens op haar nummertje gezet worden. Non?
Misschien beter haar zoontje onder controle houden ipv de Vlamingen aub.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 17:33   #191
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Inderdaad.

'Eyes Wide Shut' van Stanley Kubrick, is niet zo uit de lucht gegrepen dat men zou vermoeden.

Ja, giserke, het was een duister illuminati-ritueel.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 mei 2014 om 17:33.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 17:41   #192
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Wat voor antwoord hier. HLN bracht dit zeker NIET uit omwille van wat jij denkt, maar omwille voor de platte commerce. En vuile platvloerse zucht naar sensatie. Ze kunnen niet zwaar genoeg aangepakt worden bij het laatste nieuws.
Onze politiekers zijn er anders ook als de kippen bij om tegenstanders door het slijk te halen als ze iets kunnen opdiepen, hoe onnozel ook! Zeker als ze de laatste jaren iets ivm VB of tegenwoordig NVA erbij kunnen zetten!
Op dat niveau, pers of geen pers, zal het wel niet heel lang duren vooraleer iedereen toch op één of andere manier het nodige te weten komt...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 17:43   #193
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat de zoon van een federale Minister erbij betrokken is, is bijna zeker. Dat die Minister dat fameus interview heeft gegeven, is veel minder duidelijk.

Het interview gaat trouwens over het feit dat de jongens buitengesmeten werden (en niet het meisje), wat als onrechtvaardig beschouwd wordt, en over niks anders.

Het is pas sinds gisteren dat sommigen zonder enige vorm van bewijs afkomen met beschuldigingen van "politieke druk en tussenkomst, ook bij het gerecht".
Oud 7 mei 2014, 17:43   #194
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja, giserke, het was een duister illuminati-ritueel.
Volgens de Franstalige media gebeurde de groepsseks tijdens een "spirituele retraite" in een Waals klooster.
Oud 7 mei 2014, 17:46   #195
Mark Peeters
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Vere Bekijk bericht
Niet altijd vuur waar er rioolgazetterook is....
http://www.zizo-online.be/node/877
In november 1996 had een journalist van De Standaard, Pol Van Den Driessche, een proces-verbaal in handen gekregen waarin Elio De Rupo werd beschuldigd van pedofiele activiteiten. Het bleek om een verhoor te gaan van een zekere Olivier Trusgnach

Nu kan ik me niet van de indruk ontdoen dat HLN, als altijd voor het blauwe karretje gespannen, een zweepslagje heeft gekregen om een met een ander "schandaal" een beetje mist te spuiten om Didier wat adem te geven. Na zijn rituele twitter slachting van gisteren, niet eens zo'n slecht idee.
Didier Reynders heeft gisteren moedwillig over Dutroux gepraat om Milquet vandaag te kunnen pakken...

Reeds gisteren voorspelde Katleen Cools in "De Ideale Wereld" dat de HETZE rond Didier Reynders de volgende dag zou overschaduwd worden door een nog grotere HETZE (over de zoon van Milquet...)

http://markpeeters.skynetblogs.be/ar...k-8182340.html

Laatst gewijzigd door Mark Peeters : 7 mei 2014 om 17:55.
Mark Peeters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 17:47   #196
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens de Franstalige media gebeurde de groepsseks tijdens een "spirituele retraite" in een Waals klooster.
Ja, en het verband met de fantasieën van giserke is...?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 mei 2014 om 17:47.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 17:51   #197
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat de zoon van een federale Minister erbij betrokken is, is bijna zeker. Dat die Minister dat fameus interview heeft gegeven, is veel minder duidelijk.

Het interview gaat trouwens over het feit dat de jongens buitengesmeten werden (en niet het meisje), wat als onrechtvaardig beschouwd wordt, en over niks anders.

Het is pas sinds gisteren dat sommigen zonder enige vorm van bewijs afkomen met beschuldigingen van "politieke druk en tussenkomst, ook bij het gerecht".
De identificatie van de moeder uit het interview komt van Laurent Louis van de Parti populaire.
In deze Zwitserse gazet geeft hij zijn uitleg.
http://www.20min.ch/ro/news/monde/st...exuel-24371317
Oud 7 mei 2014, 18:00   #198
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Brussels,katholien en ~16 jaar laat niet veel andere keuze over dan Sacha Milquet. Populist Laurent Louis heeft er in ieder geval een vette kluif aan.
Gangbang au Collège St Michel: les révélations exclusives de Laurent Louis.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 18:01   #199
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Edoch... het ene is even duidelijk als het andere volgens de Franstalige media

Citaat:
Allicht wordt het door de geïnterviewde, die niet toevallig anoniem wenste te blijven, als onrechtvaardig ervaren dat haar minderjarige zoon buitenvliegt en de "slet" die haar zoon in de val lokte niet. Jammer genoeg dacht/denkt de directeur van die school daar (niet zomaar?) anders over. Dat hij verkoos niet in te gaan op de "bemiddelingspoging" van een federaal minister met zéér veel macht wijst er op dat er meer aan de hand is. De zoon van Milquet is geen zestien jaar oud, maar hij maakte wel deel uit van de groep jongens die, volgens de directeur, strafbare feiten pleegden. Indien hij de zoon van Milquet een voorkeursbehandeling gegeven had zouden de poppetjes pas goed aan het dansen zijn gegaan. We weten immers niet of er zonen bij waren van mensen met nog langere armen dan Milquet. Hij kon met andere woorden moeilijk anders dan de hele groep zoontjes weg sturen. Als alles uitkomt waar wij tot op vandaag nog niets over weten (en waar we misschien nooit iets over te weten zullen komen) is dat voor de school waar hij directeur van is het beste. Die man nam volgens mij het zekere voor het onzekere.

Citaat:
Vergeet er niet bij te zeggen dat de bron hiervoor in de Franstalige media ontspringt.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 mei 2014 om 18:26.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 18:01   #200
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Brussels,katholiek en ~16 jaar laat niet veel andere keuze over dan Sacha Milquet. Populist Laurent Louis heeft er in ieder geval een vette kluif aan.
Gangbang au Collège St Michel: les révélations exclusives de Laurent Louis.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be