Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 september 2004, 18:57   #181
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf

De nieuwe hitlertjes hebben enkele vliegtuigen gekaapt...

De nieuwe hitlertjes komen de straat op...

De nieuwe hitlertjes hebben een kerk bezocht...
de racistische moslim-fundamentalisten op waren efkes op uitstap........(smeerlappen)
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2004, 19:03   #182
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
allez rood pietje kruip uit uw rioolke en begin maar te protesteren tegen die racistische burgervaders.....
Heeft Pietje reeds gedaan in z'n rioolke kruipen haha. Van zodra Wolf z'n beelden over allochtoons terreur postte, had Pietje plotseling niets meer te zeggen. Nog één wanhoopspoging was er te zien door z'n eigen posting eens te herhalen en daarna ... niets meer ! Pietje werd plotseling muisstil. Een gezichtsverlies van een linkie-winkie om nooit meer te vergeten hahaha.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2004, 19:06   #183
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Daar heb je lang moeten over nadenken zeker? 8)
Haha, Pietje is blijkbaar nog steeds aan het nadenken.
Oud 25 september 2004, 19:07   #184
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Oud 25 september 2004, 19:12   #185
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Haha, Pietje is blijkbaar nog steeds aan het nadenken.
--ocharme...ze zullen de sluizen toch niet hebben opengezet zeker???--en pietje zat nog in zijn rioolke........
Oud 25 september 2004, 19:14   #186
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

aan de nabestaanden van rood pietje wil lionspride.tk zijn goede diensten aanbieden bij de uitvaart van rood pietje....hahahaha
Oud 25 september 2004, 19:16   #187
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
--ocharme...ze zullen de sluizen toch niet hebben opengezet zeker???--en pietje zat nog in zijn rioolke........
Laat hem maar eens goed sudderen in eigen nat.
Oud 25 september 2004, 19:22   #188
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

de mannen van "lionspride.tk"zullen al maar beter een nief nummerke beginnen te schrijven om de uitvaart van pietje wat muzikaal op te fleuren hahaha....
Oud 25 september 2004, 19:46   #189
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Hij heeft waarschijnlijk een snor
--wegens de muilkorfwet (ministerie van justitie 23 03 1995 -publicatie belgisch staatsblad van 30 03 1995) kunnen wij u enkel een gemis aan originaliteit aanwrijven--
Oud 25 september 2004, 21:19   #190
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft Pietje reeds gedaan in z'n rioolke kruipen haha. Van zodra Wolf z'n beelden over allochtoons terreur postte, had Pietje plotseling niets meer te zeggen. Nog één wanhoopspoging was er te zien door z'n eigen posting eens te herhalen en daarna ... niets meer ! Pietje werd plotseling muisstil. Een gezichtsverlies van een linkie-winkie om nooit meer te vergeten hahaha.
De gezichtsverliezen die jij hier al geleden hebt zijn ook niet meer op mijn vingers te tellen.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2004, 22:14   #191
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
De gezichtsverliezen die jij hier al geleden hebt zijn ook niet meer op mijn vingers te tellen.
Gezichtsverliezen ikke ? Iedere keer ik in de spiegel kijk zie ik nochtans een knap blank gelaat in de spiegel keer op keer, dus het feit m'n gezicht te verliezen heb ik nog steeds niet opgemerkt. Al goed dat ik geen mottige chocoface met kroeshaar erop heb als ik in de spiegel m'n Arisch gelaat bewonder.

Laatst gewijzigd door Sunshine : 25 september 2004 om 22:15.
Oud 25 september 2004, 22:18   #192
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Gezichtsverliezen ikke ? Iedere keer ik in de spiegel kijk zie ik nochtans een knap blank gelaat in de spiegel keer op keer, dus het feit m'n gezicht te verliezen heb ik nog steeds niet opgemerkt. Al goed dat ik geen mottige chocoface met kroeshaar erop heb als ik in de spiegel m'n Arisch gelaat bewonder.
Wat sluw van je om dat letterlijk op te vatten! Wederom ben ik onder de indruk.
Wel wat last van kapsones blijkbaar. Kan aan gewerkt worden natuurlijk. Waarom breng je trouwens steeds het kroeshaar naar boven? Waren het niet de moslims die je meer haatte?

ps: Kan je nog een keer vertellen over jouw vrouwelijke kennissen die het leuk vonden om allochtonen uit te schelden en het nazisme zéér cool vonden? Ik vind dat namelijk zo grappig , zie je.
Oud 25 september 2004, 22:32   #193
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Wat sluw van je om dat letterlijk op te vatten! Wederom ben ik onder de indruk.
Wel wat last van kapsones blijkbaar. Kan aan gewerkt worden natuurlijk. Waarom breng je trouwens steeds het kroeshaar naar boven? Waren het niet de moslims die je meer haatte?

ps: Kan je nog een keer vertellen over jouw vrouwelijke kennissen die het leuk vonden om allochtonen uit te schelden en het nazisme zéér cool vonden? Ik vind dat namelijk zo grappig , zie je.
--voordat jij uw les in demokratie mag geven --wel dan moet je eerst uw corrupte linkse stal eerst uitmesten-- een stal waar corruptie welig tiert --het vol zit met schriftvervalsers-zwartgeld-veroordeelden en moordenaars (affaire cools)- beter eerst in eigen boezem kijken voordat je commentaar hebt te geven op andere politieke standpunten -----
Oud 25 september 2004, 22:36   #194
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
--voordat jij uw les in demokratie mag geven --wel dan moet je eerst uw corrupte linkse stal eerst uitmesten-- een stal waar corruptie welig tiert --het vol zit met schriftvervalsers-zwartgeld-veroordeelden en moordenaars (affaire cools)- beter eerst in eigen boezem kijken voordat je commentaar hebt te geven op andere politieke standpunten -----
Politieke standpunten? Waar dan? Ik zie geen politieke standpunten in iemand die om de twee posts ligt te zeuren over zijn arische afkomst.

Wie zegt trouwens dat ik links ben? Als de anti-nazis tegenwoordig zoiezo links genoemd worden is het ver gekomen.
Oud 25 september 2004, 22:44   #195
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Politieke standpunten? Waar dan? Ik zie geen politieke standpunten in iemand die om de twee posts ligt te zeuren over zijn arische afkomst.

Wie zegt trouwens dat ik links ben? Als de anti-nazis tegenwoordig zoiezo links genoemd worden is het ver gekomen.
--de onnozele anti-nazi hetze komt altijd uit de linkse hoek en hun knechtjes die graag dat spel spelen--meer dan wat scheldpartijen lanceren kunnen ze niet bij gebrek aan concrete bewijzen--
Oud 25 september 2004, 22:50   #196
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
--de onnozele anti-nazi hetze komt altijd uit de linkse hoek en hun knechtjes die graag dat spel spelen--meer dan wat scheldpartijen lanceren kunnen ze niet bij gebrek aan concrete bewijzen--
Sorry wat word ik hier verondersteld te bewijzen dan?
Oud 25 september 2004, 22:54   #197
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

--en nog efkes iets --ook ik ben arisch--mag dat ook al niet meer gezegd worden volgens de onverdraagzamen--mogen wij nog enkel praten over rassen wanneer het gaat over katten en honden?????doe maar flink voort met deze anti-nazi cursus--het heeft nog niet veel opgeleverd.......
Oud 25 september 2004, 23:01   #198
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
--en nog efkes iets --ook ik ben arisch--mag dat ook al niet meer gezegd worden volgens de onverdraagzamen--mogen wij nog enkel praten over rassen wanneer het gaat over katten en honden?????doe maar flink voort met deze anti-nazi cursus--het heeft nog niet veel opgeleverd.......
Ik ben ook arisch, en? Moest ik jou zijn, ik zou maar zwijgen over onverdraagzamen.

Het ging niet over het ' arisch-zijn '. Het ging over Sunshine's ideologie dat het arische boven alles staat, om het zwak uit te drukken dan.
Oud 25 september 2004, 23:18   #199
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik ben ook arisch, en? Moest ik jou zijn, ik zou maar zwijgen over onverdraagzamen.

Het ging niet over het ' arisch-zijn '. Het ging over Sunshine's ideologie dat het arische boven alles staat, om het zwak uit te drukken dan.
-dat is een politieke mening als een ander--en als u dat niet aanstaat --waarom antwoord je dan--de houding die u aanneemt toont onverdraagzaamheid--punt uit--
Oud 25 september 2004, 23:26   #200
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
-dat is een politieke mening als een ander--en als u dat niet aanstaat --waarom antwoord je dan--de houding die u aanneemt toont onverdraagzaamheid--punt uit--
Ik word onverdraagzaam genoemd door een nazi. ( of dat veronderstel ik )
Dit is het toppunt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be