![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Minister-President
|
Wat een gezever, ambtenaren krijgen geen afscheidsbonus ... deze week nog vernomen 130k .. daarvoor moet een ambtenaar 115 jaar worden eer hij/zij dat samen heeft van het pensioentje.
|
|
|
#184 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zijn ook ouders die moeten werken om het ambtenarenkorps in leven te houden.
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Goed bezig jongen, goed bezig. |
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De ambtenaren kijken er alleen op toe. Werkwijze: - De politiek beslist dat er een weg aangelegd moet worden. - Er worden ontwerpbureaus aangeschreven. - Degene die het project toegewezen krijgt, maakt een ontwerp. - Het ontwerp wordt besproken in een overleggroep waarin de volgende personen zitten: . - Politiekers . - Ambtenaren . - Leden van de middenstand . - Buurtbewoners en / of wijkcomités - Nadat het project goedgekeurd wordt, wordt er een aannemer gezocht. - De aannemer start de werken en voltooid de werken. - En de ambtenaar, de ambtenaar kijkt toe. Laatst gewijzigd door reservespeler : 28 juni 2014 om 07:05. |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik doe geen uitspraken over jouw persoon; ik doe uitspraken over de leugens die je hier komt vertellen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#195 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En dan nog...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 28 juni 2014 om 07:38. |
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 28 juni 2014 om 07:41. |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet het, het is niet goed voor mijn tikker.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#199 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor mij ziet het forum er alleszins een stuk rustiger en aangenamer uit sinds ik een aantal mede-forummers, waaronder het geval waarop jij hierboven reageerde, op mijn negeerlijstje heb gezwierd. Prima feature, die negeerlijst!
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ondertussen is de zaak in andere handen en we zijn weer naar af. |
|