Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2004, 20:49   #181
Fireball
Vreemdeling

Fireball's schermafbeelding

Standaard

hij was moe en zijn chauffeur ook (over nachtrust gesproken )
Oud 22 september 2004, 20:58   #182
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Ge vliegt er niet over zonder reden.
Bovendien is hij vier keer overkop gegaan en raakte een verlichtingspaal.
Ge kunt gelijk hebben, ik heb geen zin om het proefondervindelijk te gaan uittesten.
Dat is een wijze beslissing
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 20:59   #183
KempensBoerke
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Het gaat hier om een ongeval hé, het minste respect is hier op zijn plaats ware het ook al niet voor zijn gezin!
En van dat vele liegen.... tja.... da zijn jullie woorden hé.
Wat ik niet zo erg vind, is dat bij hem dat ongeval gebeurde. Dat zou eenieder van ons kunnen gebeuren. En ja, ik kan dat liegebeest niet ruiken of zien...hij mag in z'n ziekenhuisbeddeke wegrotten...

Maar dat hooggeplaatste personen van het parket stante pede ter plekke waren en dit feit bovendien gans breed in de media gestrooid wordt, stoort me wel....probeert men het klootjesvolk nog wijs te maken dat elke Belzieke inwoner gelijk is voor de wet...laat me effe lachen, wil ik??

Vanaf het moment dat ELKE keer een ongeval plaatsvindt dit als BREAKING NEWS bericht wordt, ben ik content. Niet eerder....flauwe zever....nét zoals die scheiding van machten.

Groeten
Boerke.

Laatst gewijzigd door KempensBoerke : 22 september 2004 om 21:00.
KempensBoerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 21:01   #184
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat hier om een ongeval hé, het minste respect is hier op zijn plaats ware het ook al niet voor zijn gezin!
Je bedoelt wellicht "medeleven" ipv "respect". Ik zie niet waarom iemand respect verdient omdat hij een ongeval gehad heeft.

Citaat:
En van dat vele liegen.... tja.... da zijn jullie woorden hé.
V: Hoe zie je dat verafstoot liegt? A: Zijn lippen bewegen. (Bulder, gier, huil).

Maar laten we eerlijk zijn, als de eerste minister tijdens de campagne voor de vervroegde (!) verkiezingen beweert dat de begroting in evenwicht is, en vier dagen na die verkiezingen blijkt plots dat er een tekort is, tja, erg geloofwaardig vind ik hem dan toch niet...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 22:07   #185
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nogmaals: de chauffeur van Verhofstadt had NIET gedronken en reed NIET te snel!!!
Gij kunt het weten want ge waart erbij.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 22:11   #186
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan iedereen overkomen, iedereen!
Jammer dat er hier zo grof gereageerd wordt!
Waren er een paar fietsers het slachtoffer geworden van die verstrooidheid, dat was pas erg geweest. Nu zijn ze er vanaf gekomen met een paar schrammen.
Oud 22 september 2004, 22:38   #187
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar om ongekende reden reed bij dat manoeuvre het linker voorwiel van de geleasde Audi A4 tegen een betonnen stootband die geleidelijk van 0 tot 80 centimeter stijgt, zo besloot het parket woensdag na het verslag van de verkeersdeskundige. Die stootband werkte als een schans zodat de linkerzijde van de wagen omhoog werd gekatapulteerd, het voertuig meerdere keren over de kop ging en in het struikgewas terechtkwam. Het parket kon niet uitsluiten of de chauffeur in slaap was gevallen of gewoon onoplettend geweest was.
De man heeft immers een "black-out" over het ongeval, een gekend fenomeen in de medische wereld bij dergelijke ongevallen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 september 2004 om 22:41.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 23:29   #188
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

En de premier mocht niet ondervraagd worden, onschendbaar weet je wel.
Oud 23 september 2004, 05:46   #189
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Tja, en niemand die mijn speculatie verdacht, of te ver gezocht vind?

Dat ongevalletje was niet meer of minder dan een waarschuwing vanuit de PS, gedagtekend Cools.
Oud 23 september 2004, 06:06   #190
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wie weet, Mad-dox.
Maar ik hou het toch liever gewoon op, te hard gereden met een pintje teveel op.
Van pintjes drinken wordt een mens extra moe en als je dan ook nog te hard gaat rijden...
Oud 23 september 2004, 09:05   #191
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Ontspoorde finaciën? Je bedoelt de staatsschuld die ontstaan is toen Verafstoot minister van begroting was?
nee, vooral na Poupehan... dat is de samenzwering waar de gewezen grote gouverneur van de NB die het altijd beter wist bij anderen als bij zichzelf, diene algemene dinges van het ACV met zijn kindjesgezicht, Martens en nog een paar anderen de voorwaarden schiepen om dat ambetant joung van die post van minister van begroting weg te krijgen... daarvoor moest dan ergens een communautair dinges opgerakeld worden om de regering te laten vallen zodat de PVV buiten spel kon gezet worden, want ze was te strikt voor budgetaire evenwichten... toen is de boel pas tegoei gaan "derailleren"...
Tindemans was voordien een hevig pleiter voor deficit spending... ttz geen rekening houden met budgetaire limieten... ik zie hem nog zijne zever komen verkopen op TV...
en baby-faceke Eyskens kon heel wat intelligente praat uit de boekjkes en van zijn vader debiteren... maar toen hij op om het even welke ministerpost zat was de afstand tussen iets uitkramen en er iets aan doen enorm groot...
voila...
Oud 23 september 2004, 09:21   #192
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
nee, vooral na Poupehan... dat is de samenzwering waar de gewezen grote gouverneur van de NB die het altijd beter wist bij anderen als bij zichzelf, diene algemene dinges van het ACV met zijn kindjesgezicht, Martens en nog een paar anderen de voorwaarden schiepen om dat ambetant joung van die post van minister van begroting weg te krijgen... daarvoor moest dan ergens een communautair dinges opgerakeld worden om de regering te laten vallen zodat de PVV buiten spel kon gezet worden, want ze was te strikt voor budgetaire evenwichten... toen is de boel pas tegoei gaan "derailleren"...
Tindemans was voordien een hevig pleiter voor deficit spending... ttz geen rekening houden met budgetaire limieten... ik zie hem nog zijne zever komen verkopen op TV...
en baby-faceke Eyskens kon heel wat intelligente praat uit de boekjkes en van zijn vader debiteren... maar toen hij op om het even welke ministerpost zat was de afstand tussen iets uitkramen en er iets aan doen enorm groot...
voila...
En toch is Verafstoot daarna nog minister van begroting geworden. Merkwaardig.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 09:26   #193
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Anders niks om trots op te zijn als de staatsschuld onder het begrotingsministerschap van Verhofstadt met meer dan dan 3.500miljard stijgt....
Oud 23 september 2004, 16:19   #194
skippy
Burger

Standaard

Citaat:
Als ik sommige reacties hier lees dan bloedt mijn hart toch wel een beetje en meer nog zelfs word ik zelfs een beetje kwaad.

Dat er mensen zich zelf goed voelen dat de premier een ongeval gehad heeft daar kan ik totaal niet bij.
Het is niet omdat het een politieke tegenstander is dat je hem dat moet toewensen hé, dat wens je gewoon NIEMAND toe. Hou er misschien ook eens rekening mee dat de premier nog een gezin heeft. Maar ja daar denken sommigen ook niet aan zeker.

Ook nog ter info voor sommigen die speculeren: de wagen van de premier reed niet te snel en de chauffeur had niet gedronken!
Zo zie je maar hoe sommigen, ik zeg wel sommigen de draak daarmee aanhalen en soms zomaar zaken uit hun duim zuigen!! Zielig vind ik dat, enorm zielig.
Zuig gij maar aan wa anders!!!
Jammer dat Guynokkio alleen maar wa ribben van zijne kiekeborst gebroken heeft. Hij had toch op zijn minst die 2 voorste suikerkontjes mogen verliezen en zijn tong afgebeten hebben.
skippy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 19:05   #195
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Wie weet, Mad-dox.
Maar ik hou het toch liever gewoon op, te hard gereden met een pintje teveel op.
Van pintjes drinken wordt een mens extra moe en als je dan ook nog te hard gaat rijden...
De chauffeur had NIET gedronken en reed NIET te snel. Gelieve zo'n opmerkingen dan ook achterwege te laten ipv te kwetsen!
Nu ja RESPECT bestaat bij sommigen gewoonweg niet meer hé. Alles is goed voor ne mens af te breken, ook als is het de meest flagrante onwaarheden er over zeggen.

Dus voor alle duidelijkheid: de chauffeur van Verhofstadt was nuchter, reed niet te snel, reed zelfs trager dan 90 km/h en Verhofstadt zelf die was effe een dutje aan het doen. Gepermiteerd ja?

Al die opmerkingen hier vind ik dan ook enorm laag bij de gronds. Jullie zitten de linksen soms te verwijten maar kijk dan eerst eens naar julliezelf aub.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 19:09   #196
Bolter
Gouverneur

Standaard

Citaat:
De chauffeur had NIET gedronken en reed NIET te snel. Gelieve zo'n opmerkingen dan ook achterwege te laten ipv te kwetsen!
Nu ja RESPECT bestaat bij sommigen gewoonweg niet meer hé. Alles is goed voor ne mens af te breken, ook als is het de meest flagrante onwaarheden er over zeggen.

Dus voor alle duidelijkheid: de chauffeur van Verhofstadt was nuchter, reed niet te snel, reed zelfs trager dan 90 km/h en Verhofstadt zelf die was effe een dutje aan het doen. Gepermiteerd ja?

Al die opmerkingen hier vind ik dan ook enorm laag bij de gronds. Jullie zitten de linksen soms te verwijten maar kijk dan eerst eens naar julliezelf aub.
Akkoord Bartje ,maar..

Arrogantie wekt arrogantie op...
En Guy kent daar wat van...
Vind ik één van z'n zwakste punten...
Bolter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 19:11   #197
bartje
Minister-President

Standaard

Dat jullie het niet voor Verhofstadt hebben, tot daar aan toe, maar ik vind dat jullie niet zo moeten beginnen over dat ongeval hé, da heeft niets met zijn politiek werk te maken.
Denk ook eens dat hij ook kinderen heeft hé en een vrouw heeft.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 19:13   #198
Bruno232
Banneling

Bruno232's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat jullie het niet voor Verhofstadt hebben, tot daar aan toe, maar ik vind dat jullie niet zo moeten beginnen over dat ongeval hé, da heeft niets met zijn politiek werk te maken.
Denk ook eens dat hij ook kinderen heeft hé en een vrouw heeft.
Inderdaad. Respect is ver te zoeken hier. Het is tenslotte maar politiek, maar haat verblindt.
Bruno232 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 19:42   #199
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit welk element of welke bron meent u te kunnen concluderen dat de chauffeur trager dan negentig kilometer reed?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 19:47   #200
Brecht
Vreemdeling

Standaard

De premier wou zelf eens zien wat ze met nachvluchten bedoelen. Daarom maakte hij maar een 'nachtvluchtje' richting de struikskes

Laatst gewijzigd door Brecht : 23 september 2004 om 19:47.
Brecht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be