![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Vreemdeling
|
![]() hij was moe en zijn chauffeur ook (over nachtrust gesproken
![]()
![]() |
#182 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar dat hooggeplaatste personen van het parket stante pede ter plekke waren en dit feit bovendien gans breed in de media gestrooid wordt, stoort me wel....probeert men het klootjesvolk nog wijs te maken dat elke Belzieke inwoner gelijk is voor de wet...laat me effe lachen, wil ik?? Vanaf het moment dat ELKE keer een ongeval plaatsvindt dit als BREAKING NEWS bericht wordt, ben ik content. Niet eerder....flauwe zever....nét zoals die scheiding van machten. Groeten Boerke. Laatst gewijzigd door KempensBoerke : 22 september 2004 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar laten we eerlijk zijn, als de eerste minister tijdens de campagne voor de vervroegde (!) verkiezingen beweert dat de begroting in evenwicht is, en vier dagen na die verkiezingen blijkt plots dat er een tekort is, tja, erg geloofwaardig vind ik hem dan toch niet...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 september 2004 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de premier mocht niet ondervraagd worden, onschendbaar weet je wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, en niemand die mijn speculatie verdacht, of te ver gezocht vind?
Dat ongevalletje was niet meer of minder dan een waarschuwing vanuit de PS, gedagtekend Cools.
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie weet, Mad-dox.
Maar ik hou het toch liever gewoon op, te hard gereden met een pintje teveel op. Van pintjes drinken wordt een mens extra moe en als je dan ook nog te hard gaat rijden...
![]() |
#191 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Tindemans was voordien een hevig pleiter voor deficit spending... ttz geen rekening houden met budgetaire limieten... ik zie hem nog zijne zever komen verkopen op TV... en baby-faceke Eyskens kon heel wat intelligente praat uit de boekjkes en van zijn vader debiteren... maar toen hij op om het even welke ministerpost zat was de afstand tussen iets uitkramen en er iets aan doen enorm groot... voila...
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anders niks om trots op te zijn als de staatsschuld onder het begrotingsministerschap van Verhofstadt met meer dan dan 3.500miljard stijgt....
![]() |
#194 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Jammer dat Guynokkio alleen maar wa ribben van zijne kiekeborst gebroken heeft. Hij had toch op zijn minst die 2 voorste suikerkontjes mogen verliezen en zijn tong afgebeten hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ja RESPECT bestaat bij sommigen gewoonweg niet meer hé. Alles is goed voor ne mens af te breken, ook als is het de meest flagrante onwaarheden er over zeggen. Dus voor alle duidelijkheid: de chauffeur van Verhofstadt was nuchter, reed niet te snel, reed zelfs trager dan 90 km/h en Verhofstadt zelf die was effe een dutje aan het doen. Gepermiteerd ja? Al die opmerkingen hier vind ik dan ook enorm laag bij de gronds. Jullie zitten de linksen soms te verwijten maar kijk dan eerst eens naar julliezelf aub.
![]() |
![]() |
#196 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Arrogantie wekt arrogantie op... En Guy kent daar wat van... Vind ik één van z'n zwakste punten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() Dat jullie het niet voor Verhofstadt hebben, tot daar aan toe, maar ik vind dat jullie niet zo moeten beginnen over dat ongeval hé, da heeft niets met zijn politiek werk te maken.
Denk ook eens dat hij ook kinderen heeft hé en een vrouw heeft.
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Vreemdeling
|
![]() De premier wou zelf eens zien wat ze met nachvluchten bedoelen. Daarom maakte hij maar een 'nachtvluchtje' richting de struikskes
Laatst gewijzigd door Brecht : 23 september 2004 om 19:47. |
![]() |
![]() |