![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dacht jij dat N-VA voor de blokkering ging kiezen? Ik begrijp uw ontgoocheling eigenlijk niet. Enfin, die ontgoocheling had er moeten zijn toen De Wever het confederalisme in de vuilbak gooide bij het begin van de informatieronde. Waarom precies nu de ontgoocheling, bij deze VL regering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben jij een arts om te weten wie onterecht op ziekenkas is? Dus jij weet het beter dan de dokter wie mag thuisblijven of 'echt' ziek is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de ontgoocheling nu, die is gebaseerd op het aan de Belgische leiband blijven lopen. Niet dat het op afzienbare termijn iets uitmaakt, tenslotte zal Belgie samen ophouden met de sociale zekerheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet mij niet aanvallen, ik heb niet voor de huidige malaise gezorgd.
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is nu eenmaal de vervelende eigenschap van een symbool, zowel in centen als voor de politiek partij zelf. Citaat:
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
Het was op voorhand duidelijk dat het communautaire niet aan bod zou komen. Werkt de strategie van het VB? Heeft ze ooit gewerkt buiten dat ze in de kaart speelden van de linkerzijde?
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() Is de studie al verschenen?
![]() |
#189 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het kan er echt niet in dat er in die 30% veel gewone mensen zitten, bedrijfsleiders, en weet ik wat nog allemaal. En ja, ook VB'ers. Maar ik snap het wel, in traditie van onze Zuiderse vrienden, moet de NVA zwart worden gemaakt met om het even wat. Dat je moet claimen dat er kiezers zijn overgelopen, is wel een zwak argument, maar tegelijk is dat uw sterkste argument. Elio wordt gelinkt aan de Italiaanse maffia. Zijn werkwijze toont veel overeenkomst trouwens, dus zo denkbeeldig is dat niet. Hoeveel PS kiezers zijn werkloos krapuul ? Niet allemaal he, er moeten daar ook werkmensen zijn. Allemaal ambtenaar uiteraard, een deftige job kunnen ze niet te pakken krijgen. Laatst gewijzigd door Niko457 : 26 juli 2014 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
Heb je nog een doel in je leven, of was het dat? Kan je het van de één op de andere dag bereiken of zijn er tussenstappen nodig? Indien niet, waarom heb je het nu nog niet bereikt? Indien wel, kan je het ook bereiken door het vanuit uw zetel héél hard te wensen?
![]() |
![]() |
#191 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Omdat ik een goed mens ben, pas op voor de "schrikdraad" hé.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Gouverneur
|
![]() Dank U.
Altijd mooi hoe je de rest van de argumentatie totaal negeert. Voor mij betekent dat dat je akkoord gaat daarmee. Laatst gewijzigd door Niko457 : 26 juli 2014 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze waren nooit anders en nu omvatten ze het VB... 40% van de NVA stemmers komt van het VB! Paar mooie ffoto's van de grote leider: ![]() ![]() ![]() Dan weet je het wel hé..... Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 26 juli 2014 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoeveel politiekers staan er op foto's met mensen waarmee ze liever niet op de foto stonden ? Kom liever met iets concreet af. Voorbeeld; De Wever stelt voor om Birkenau terug in werking te stellen. Dan ben ik overtuigd, maar zo een foto. Volgens mij kan je beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |