![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar laat me mijn schoonvader nemen. 56 jaar en op brugpensioen meerdere jaren tijdens zijn "actieve" loopbaan gestempeld. tijdens zijn stempelen geen enkele bijscholing gevolgd. een computerles volgen ? "hij was de oud en te dom daarvoor" volgens hem. die is nu intussen op pensioen en 68 jaar hij heeft nu een laptop gekocht en cursussen gevolgd............ de mens is en blijft een zoogdier de eerste reflex die een mens heeft bij zijn geboorte is een tepel zoeken en in België kan u dit reflex lang volhouden. ik heb uiteraard geen les te spellen aan mensen met een gezondheid probleem. uiteraard
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door demonen : 22 november 2014 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik lees 52 jaar beroepsloopbaan stel dat u is begonnen aan uw 14 jaar dat is een loopbaan tot uw .......66 jaar gewerkt ? wat doet u dan in SWT ? ik kan efkes niet volgen hoor
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee demonen. In de logica van het systeem zijn dit sociale zekerheidsbijdragen, en dus gemeenschapsgeld. Wil jij daar niet van kunnen genieten, dan is dat jouw keuze. En ik noch een ander heeft er enige zaak mee hoeveel ontslagvergoeding jij dan krijgt. Dat is een privé aangelegenheid. Het eindresultaat van de twee oefeningen is echter hetzelfde : je bent technisch een werkloze, werkzoekende. En die moeten beschikbaar blijven voor de arbeidsmarkt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, ze zullen enkel en alleen een adres en woning moeten hebben in België. Dat ze daarna grotendeels in het buitenland zitten dat kan niemand tegenhouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed, maak dan je keuze hee. Maar je bent en blijft een werkzoekende in de twee scenario's. Of ga je dat ontkennen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de vraag is niet waarom multi's België verlaten de vraag is waarom we geen nieuwe aantrekken on topic de sluiting van dergelijke bedrijven hebben brugpensioen als populistisch middel gemaakt van vakbonden. Die het in elke bedrijf in Belgie in de CAO hebben gegoten het is een "recht" geworden voor iedereen die 38 jaar heeft gewerkt. en de huidige generatie gaat dit moeten rechttrekken. moest eigenlijk al in 2004 gebeuren , maar de politieke moed was er niet populisme in cafes van Luik was belangrijker. ![]()
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 22 november 2014 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Mijnheer, ik heb een groot deel van mijn leven 7d/7d gewerkt aan gem 90u/week. Altijd ingeschreven en altijd multinationals.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Morpheus is enkel mijn avatar ik lees dat u uw overuren meetelt als "werkjaren" dit kan twee richtingen uitgaan. ofwel was u arbeider en wellicht vrachtwagen bestuurder ofwel was u manager , en inderdaad , dit is geen 9 to 5 job. maar als u als manager 90 u/w moet werken om de zakens te leiden. dan heeft u weinig managment talent ik vermoed dat u vrachtwagen bestuurder internationaal was. een laag basisloon die werd rechtgetrokken met veel overuren een mens moet zijn gezin onderhouden hé. respect voor uw inspanning maar uw overuren meerekenen als dienstjaren is niet juist volgens u rekening zou u vroeger op pensioen mogen ............om er langer van te genieten. want volgens uw rekening mag u vroeger stoppen met werken en van pensioen genieten.
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
met dank aan de gebroeders Happart van PS ![]()
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Minister-President
|
![]() zie eerder tekst van hem in dit topic
" Ik heb 2 verkalkte schoudergewrichten waarvoor ik meermaals per jaar naar de pijnkliniek moet, heb mijn gehoor voor 65% verloren door chemo en heb zware artrose in mijn onderrug. In 2005 heb ik een hartaanval gehad waarvoor ik zowiezo al niet meer in aanmerking kom voor veel jobs"
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
is bovenstaande de vlieger die mensen op brugpensioen ( werkzoekende doppers ) die in het buitenland verblijven moet terugbrengen ? en uiteraard ook andere ![]()
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 22 november 2014 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blij is hij er ook niet van geworden.
En zijn gezondheid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Extreme geldhonger is vaak enkel goed voor uw bankrekening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen met een echte extreme geldhonger gaan geen 90 uur per week werken.
|
![]() |
![]() |