![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gefeliciteerd, U bewijst dat U kan tellen.
En dan nu de vraag van 6 miljoen. Wat gaat u doen met de speelgoedjes?
|
|
|
#182 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Suez kan je prima vertrouwen. Die zullen alles doen om de winst te maximaliseren. De parlementariërs zijn al een moeilijker verhaal, die gaan ook voor de pure winst, maar die is moeilijker te quantificeren. Soms is het koude harde cash (en dan krijg je obussen/Augustaschandaaltjes, smeerpijpen of milieuboxen), soms is het gewoon politieke macht. En de gerechterlijke macht, da's al helemaal een hoopje chaos.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 1 januari 2015 om 07:16. |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Banneling
|
Trekt wat op de DJI F450. Altijd toffer als ge iets zelf kunt customizen.
https://www.youtube.com/watch?v=-nwJclXR2L0 't Zit daar snelheid in zenne |
|
|
|
|
|
#184 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is wel een pak kleiner dan de Drone die ik aanhaal.
Maar ja, en dan nu eveneens de vraag, wat zou U doen met zo'n drome om een kerncentrale te laten verdampen?
|
|
|
#185 |
|
Banneling
|
Ja klein, maar windstabiel.
100 km/h haalt dat machine, maar wederom ... 14 min vliegtijd Ik denk dat ik mij die F450 ga vragen als cadeau... Ik zou geen drone sturen voor een kerncentrale te verdampen lol.... Mijn intenties zijn zuiver hobbygericht. Qgroundcontrol etc Ik betreur wel geen Area 51 in de buurt te hebben.... They're coming, the attack of the Drones! |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tof, maar het gaat een kerncentrale type Doel/Thiange niet veel zorgen baren.
Datuurlijk gaan de groenpissers er wel een drama van make: "Bewapende drones boven kerncentrales" Maar dat doen ze al als een kuisvrouw in de bureau's een blikje vind tussen het papierafval.
|
|
|
#188 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien eens boven het doel van Anderlecht vliegen ? Wat die kuisvrouw betreft: moeder, waarom sorteren wij ? |
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op dat gebied zijn vrouwen standvastiger ze hebben allemaal graag een man met ne groten. Geloof de Flair niet. Size matters. |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en uw haag wordt extra laag geschoren zeker ? Of zit je boekje te lezen in uw burokamertjes op het eerste verdiep
|
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn vroegere vriendin kocht dat soms. Maar in feite stond er elke week hetzelfde in. Vrouwen die op een ander lopen, mannen die op een ander lopen. Waar ligt mijn G spot? Is sperma inslikken gezond?
Elke week in een nieuw sausje. |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Och, kan men ook Belgacom, telenet, nmbs... gaan onderzoeken. Is voor sommigen althans, nog meer nodig.
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Banneling
|
Wij verjaren niet meer
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
https://dronelife.com/2015/10/15/dro...i-drone-rifle/ |
|
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals ik jaren geleden al schreef. De afweer tegen dat wapen zijn voorgeprogrammerde routes en inertial guidance. Een beetje fuzzy logic en heractivatie van de andere begeleidingsmethodes eenmaal buiten het bereik van die radiogolvenwerper, en daar sta je dan, met je veredelde microgolfoven.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 maart 2018 om 08:33. |
|
|
|
|