![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beeldkwaliteit:
Als de boel slecht via de uplink wordt opgestuurd , dan zal de downlink sowieso even slecht zijn !! Mochten de boel nog eens via de kabel verstuurd worden , die kunnen de boel toch nog verslechten , als ze dat willen !! Herhaling: Als de film/video sowieso al slecht van kwaliteit .... dan => ![]() Een paar voorbeelden via m'n wokpan:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Laat al wat je nu opnoemt onder de factor 'hetzelfde' nu net redelijk utopisch zijn in TV land ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() veel foto bla bla om het onderwerp telenet aan te snijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed , ik wou gewoon maar wat laten zien ivm beeldkwaliteit ![]() Op foto's zie je niet veel volgens mij , maar , ach ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 februari 2015 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klanten van Telenet willen kwaliteit voor wat ze betalen. De beeldkwaliteit op de kabel en via Wi-Fi is meer dan voldoende. Alternatieve oplossingen doen mij denken aan toen destijds een sms nog gratis via internet kon worden verstuurd. Hedendaags niet meer dan vijgen na Pasen. Je betaalt voor kwaliteit. En nogmaals, voor wie betaalt is Telenet momenteel het best op de Vlaamse markt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben blij met FTA Schotelontvangst , www.flysat.com ![]() Heb nog steeds TV Vlaanderen , maar die stopt binnenkort !! Als Telenet zenders van de schotel haalt , welke slecht beeld geven , en er is geen andere bron , wat dan ?? Stel dat de klant die toch wil ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 februari 2015 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja, voor wie wat centen heeft om kwaliteit te betalen. Toch liefst Telenet. Hoe zit het met je internet ontvangst op je schotel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() DVB-T(2) is via eigen antenne ![]() DVB-S(2) is via eigen antenne ![]() Belgacom = kabel (geen DVB-C) , dan is het niet echt rechtstreeks ![]() Ik ben te vrede met FTA DVB-S(2) , tja , ik kijk vaak Astra 28,2°E ![]() http://www.flysat.com/28east.php Soms draai ik de wok naar een andere satelliet ![]() Reclame vind je verschillende vogeltjes , zelfs o.a. Turksat ![]() Maar goed , zolang het FTA is , en de zender interesseert me , ga ik niet echt mekkeren !! http://en.wikipedia.org/wiki/Free-to-air Ik dommel (ADSL) , via satelliet is het nog TE duur !! https://www.google.be/search?q=inter...ta=&gws_rd=ssl
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 februari 2015 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun goedkoopste digitaal TV basispakket is zelfs een beter aanbod dan het duurste TV pakket bij TV Vlaanderen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 februari 2015 om 03:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telenet vangt bot met verzet tegen regels rond 'uitgesteld kijken'
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...d-kijken.dhtml Neem gewoon een losse DVD- of HD-recorder , en kees is klaar !! Ik gebruik hier ofwel een USB-stick of een HD-recorder op mijn satellietontvanger ![]() http://www.hln.be/hln/nl/4125/Intern...egengaan.dhtml ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 15 februari 2015 om 04:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen interesse in beide
![]() Het FTA-pakket via satelliet interessant & ruim genoeg voor mij ![]() +/- 200 FTA Zenders in favoriete lijst welke mij interesseren , ookal is er meer dan zat te ontvangen , zeker 5000 of meer , daarvan kijk ik er 10 , en 2 op echt geregelde basis , ondanks dat ik nog weinig TV kijk ![]() De VRT & NPO 1 , 2 , 3 kan ik FTA via DVB-T (terristisch) kijken , maar die interesseren me geen fluit !! ![]() Familie (VTM) , kijk ik via de website van VTM ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 februari 2015 om 01:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() http://m.gva.be/cnt/dmf20150420_0163...or-consumenten
Telenet gaat base overnemen. Dat betekent dus ook in zekere zin mobile wikings, Jim, ... Kan ik weeral veranderen want ik wens geen Telenet meer (was tien jaar tevreden gebruiker) sinds de winsten niet meer in ons land blijven maar naar de VS gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/14/Nina/art...n-we-uit.dhtml
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prima
![]() Zelf ben ik tevree met FTA-aanbod via satelliet ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Lokaal Raadslid