![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals we al vanin 1830 plezier beleven aan onze Waalse vriendjes, LeFranskiljon?
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, frappant dat mensen die niet in dit achterlijk links kloteland wonen van op afstand zien wat hier mis gaat. Als ik hier terugkeer na een periode Azie of US heb ik altijd een incubatie periode nodig om terug op een lager niveau te functioneren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan je daarin gedeeltelijk volgen.Maar het in de US en Azie allemaal voorstellen als zijnde perfect geregelde paradijs vindt ik ook lichtelijk overdreven.Persoonlijk vind ik hier sommige dingen dan weer beter geregeld....Het is overal wel iets.....Ook in de US erger ik me regelmatig en in Azië ook maar al te dikwijls....er gaat daar ook wel eens vanalles mis.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 februari 2015 om 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als de economie het aankan (i.e. als er genoeg productie gerealiseerd wordt) komen mensen daar vanzelf om zagen. We zijn nog altijd een van de meest productieve regio's ter wereld, of je het nu leuk vindt of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |