Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 april 2015, 15:06   #181
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Wie steunt Bart?

https://www.facebook.com/iksteunBart...age_fan_invite

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2015, 15:07   #182
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
calimero
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2015, 15:08   #183
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Ik kan het niet beter zeggen dan BDW zelf: "het gaat hier niet over WAT er gezegd werd, maar door WIE het gezegd werd."
En daarmee is ook alles gezegd.
Alsof er geen verontwaardigde politici bij zijn die BDW onuitgesproken gelijk
geven maar dat natuurlijk voor zichzelf moeten houden.
Oud 1 april 2015, 15:10   #184
IanVD
Parlementsvoorzitter

IanVD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
U mag dat in alle vrijheid. Maar wat geeft rechts terug aan de maatschappij? Waar kan ik terecht?
Waar situeert u VLD?
Oud 1 april 2015, 15:11   #185
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wat wil dat zeggen 'potentieel racisme?'

Of moet ik vragen, dat negers een donkere huid hebben, op welke manier is dat racistisch?
Het kent een karakteristiek toe aan een ETHNISCHE groep. Nu volstaat het dat iemand die karakteristiek kan koppelen aan een potentieel negatief imago, dat iemand van die groep zich daardoor geschaad voelt, en het is in de sjakos.

Maw, het is een potentiële score, maar moet nog omgezet worden.

Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2015 om 15:15.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2015, 15:14   #186
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
De vervolging en veroordeling van het toenmalige VB vond plaats in 2003/2004.

Wat was de invloed van N-va op dat moment? (opgericht 2001)
Juist, 1 zetel in het parlement bezet door G Bourgeois.
Blijkbaar moet dat voldoende zijn om mede verantwoordelijk gesteld te worden voor de werking van het gerecht.
Ik zei niet dat de N-VA, Bourgeois of wie dan ook uit die partij verantwoordelijk zijn voor de werking van het gerecht.

Ik vroeg over die waarheid die volgens hem niet meer gezegd mag worden:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
...

verder, arme De Wever, de waarheid mag niet meer gezegd worden...

Was hem dat indertijd dan nog niet opgevallen toen de VB VZW's veroordeeld werden? Nu de Belgische inquisitie hem te beurt valt is hij plots geen fan meer, schaamteloze parvenu.
Oud 1 april 2015, 15:16   #187
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IanVD Bekijk bericht
Waar situeert u VLD?
Rechts. Maar wie mee met de verkiezingen was en zich kan plaatsen in Peche zou begrijpen waarom ik dat vergif koos.
Progressief of conservatief?
Europa mag zich niet laten vangen aan rechts of links. BE ook niet. Maar PVDA is meer dan een partij he. Die zitten echt onder het volk he en niet alleen tijdens de verkiezingen of via club vergaderingen he.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2015, 15:22   #188
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
U mag dat in alle vrijheid. Maar wat geeft rechts terug aan de maatschappij? Waar kan ik terecht?
Oei, heb ik iets gemist? Is O-VLD niet rechts?
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2015, 15:39   #189
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Oei, heb ik iets gemist? Is O-VLD niet rechts?
Neen, de naam zou je doen vermoeden van wel, maar sinds Verhofstadt bewijst hun beleid het tegendeel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2015, 16:02   #190
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xander XX Bekijk bericht
Tuurlijk zijn die er.
Zelfs Daniël T weet dat.
En? Neem je mijn aanbod voor weddenschap aan? Of ga je gewoon verder brullen dat Bart wordt vervolgd?
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2015, 16:58   #191
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
En? Neem je mijn aanbod voor weddenschap aan? Of ga je gewoon verder brullen dat Bart wordt vervolgd?
Als het volgens u onmogelijk is, welke odds geef je dan op die weddenschap?

Want iets dat onmogelijk is daar kan je gemakkelijk zonder enige zorg 1000 tegen 1 geven ja?
Oud 1 april 2015, 20:34   #192
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het komt mij voor dat hij er wel degelijk mee dreigt in dat artikel.
Leg mij eens uit hoe een politicus kan dreigen met aan te kondigen dat hij als hij veroordeeld wordt uit de politiek stapt ?

Wie zou er volgens jou zich daardoor bedreigt dienen te voelen ?

Denk jij dat iemand zich bedreigd voelde toen Filip De Winter verkondigende naar Namibië te verhuizen als Bart De Wever Elio Di Rupo zou bombarderen ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2015, 21:25   #193
Pukkie
Burger

Pukkie's schermafbeelding

Standaard

De Wever stoppen met politiek?
Dat kunt ge vergeten, dat plezier zal hij nooit gunnen aan die mormels van groen en de pvda.
Pukkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2015, 21:38   #194
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het kent een karakteristiek toe aan een ETHNISCHE groep. Nu volstaat het dat iemand die karakteristiek kan koppelen aan een potentieel negatief imago, dat iemand van die groep zich daardoor geschaad voelt, en het is in de sjakos.

Maw, het is een potentiële score, maar moet nog omgezet worden.
Hij kent niet toe.

Hij ziet statistieken; hij ziet de realiteit.

Il a dit la vérité, il sera executé ....

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2015, 21:46   #195
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Leg mij eens uit hoe een politicus kan dreigen met aan te kondigen dat hij als hij veroordeeld wordt uit de politiek stapt ?

Wie zou er volgens jou zich daardoor bedreigt dienen te voelen ?

Denk jij dat iemand zich bedreigd voelde toen Filip De Winter verkondigende naar Namibië te verhuizen als Bart De Wever Elio Di Rupo zou bombarderen ?
De Wever citeert verwijst net iets te graag naar Cicero om zelf niet gevoelig te zijn voor de zin naar dramatiek die cicero kenmerkte. Ook vergelijkbaar is dat hij dat durfde doen ten koste van zijn eigen kop. Maar uiteindelijk zelf niet beseft dat er soms wel eens iemand is die die woorden zal oppikken en ze daarna tot uitvoering zal brengen (Augustus).
Cicero-BDW kan zich dat niet voorstellen, dat een rechter hem zou veroordelen, en vanuit zijn hubris gaat hij dan dergelijke hooghartige praat in de pers gooien. Tot Augustus zijn macht gebruikte en Cicero een kopje kleiner liet maken. Hopelijk voor BDW is die rechter geen fan van Augustus.

Jouw poging tot vergelijking met dat excrement Philip De Winter gaat niet op. Die laatste leest geen klassieken, maar wel 't Palieterke, en dat is eraan te horen van zodra hij zijn gaffel open doet. Mocht hij ooit vluchten naar Namibië is de kans groot dat die hem als ongewenste vreemdeling expulseren met een C130 richting België.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2015, 21:55   #196
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Jouw poging tot vergelijking met dat excrement Philip De Winter gaat niet op. Die laatste leest geen klassieken, maar wel 't Palieterke, en dat is eraan te horen van zodra hij zijn gaffel open doet. Mocht hij ooit vluchten naar Namibië is de kans groot dat die hem als ongewenste vreemdeling expulseren met een C130 richting België.
Ik begrijp niet waarom de vergelijking niet op zou gaan omdat de subjecten andere litteratuur lezen.

Cicero heeft er nooit mee gedreigd gehad het forum ( = politiek) te verlaten.

De vraag blijft onbeantwoord. Wie aanziet het als een dreiging als een politicus uit de politiek stapt als er iets zich zou voordoen ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 1 april 2015 om 21:56.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2015, 22:04   #197
Spitting Image
Banneling

Standaard

Nog zo een hypocriet.

Wie herinnert zich hoe Annelies Beck aan Imade Annourie van Groen het volgende ontlokte: "Iedereen weet dat criminaliteit meer voorkomt in bepaalde bevolkingsgroepen " Even later haalt hij een voorbeeld aan over Berbers in USA. "Zij zijn daar het probleem niet, wel de Hispanics en Afro Amerikanen." Een veel sterkere uitspraak over een bevolkingsgroep dan die van Bart De Wever, enkel zonder zoveel commotie. Een groene moslim mag in Vlaanderen zo te zien meer dan een autochtoon. Raar toch waarom wordt deze man niet met pek en veren overladen. De bekende 2 maten 2 gewichten van linksdenkend België. Alles wordt met de mantel der linkse liefde bedekt, behalve als het van Bart De Wever komt. Dan wordt elk woord gewikt en gewogen en is het kot te klein.

Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2015, 22:35   #198
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik begrijp niet waarom de vergelijking niet op zou gaan omdat de subjecten andere litteratuur lezen.

Cicero heeft er nooit mee gedreigd gehad het forum ( = politiek) te verlaten.

De vraag blijft onbeantwoord. Wie aanziet het als een dreiging als een politicus uit de politiek stapt als er iets zich zou voordoen ?
Denk je ? Het dreigt nochtans heel erg te gaan gelijken op zijn verbanning twee jaar na het eerste triumviraat. Ook Cicero kon dat niet geloven dat men dat zou durven doen met hem.

Je stelt de vraag foutief : het is BDW zelf (idem als cicero) die niet snapt dat men hem zou veroordelen en daarom zelf durft dreigen daarmee.
Oud 1 april 2015, 22:37   #199
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karel8 Bekijk bericht
Hier se, de leraar Nederlands zegt nog eens iets.

"wie voelt zich bedreigt"
Je bent hier nog maar één dag, en kunt dus nog niet weten dat hij leraar nederlands is.
Oud 2 april 2015, 05:52   #200
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zo, BDW bevestigde mijn punt blijkbaar zelf op televisie : "ik had beter geen bevolkingsgroep genoemd".
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-genoemd.dhtml

De blokkers hier op het forum gaan vloeken, het zal vandaag weer zure zeik worden die ze gaan serveren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be