![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn er dan nog tekens die nog niet gebruikt geweest zijn?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij hebt echt wel moeite met andersdenkenden hé?
er zijn ook mensen die het minder goed hebben die vinden dat het niet aan de staat is om hun te helpen maar dat het aan de mensen zelf is om hun situatie recht te krijgen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je harde houdingen inneemt, moet je ook maar verwachten dat anderen ook tov jou forse taal spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan daar voor zijn of je kan daar tegen zijn maar je kan niet ontkennen dat er een duidelijke lijn is die door veel mensen wel kan gevolgd worden. Uiteraard omdat iedereen van zichzelf vindt dat hij/zij sowieso geen profiteur is. Maar toch kan je mensen die het minder breed hebben niet verwijten dat ze wel oor hebben voor zo'n boodschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er wordt geschat dat er vele miljarden aan zwartgeld rondgaan in deze economie. Dat is nogal wat meer dan die 60-70 miljoen euro verkeerd uitbetaalde uitkeringen. Jaag daar op. Maar dat, mijn beste, is ook weer een ideologische keuze van de NVA. Een beetje dezelfde manier van werken als de republikeinen in de VS en de tories in GB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stevaert is een grote lafaard simpelweg omdat hij weggelopen is. De man heeft de makkelijkste uitweg gekozen en ik heb geen greintje respect voor iedereen die deze weg kiest, los van de politieke kleur.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of is dit de start van een nieuwe verkiezingsronde? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Las ik ergens ten velde dat men mijn onderschrift in twijfel trok of las ik dat verkeerd.
Misschien had ik het beter vervangen door: Citaat:
Het is alvast stof tot nadenken niet? ![]() Het handgebaar ... begreep ik dat verkeerd en was dat "STOP! in the name of Love ... " ![]() p.s. Vergat ik nog: STOP!, met ons land/Europa te blijven overspoelen? (Door sarcasmus ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 april 2015 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zie jij een analyse? Een beetje geschreeuw zie ik, maar verder bitter weinig.
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen is er niemand die het zo openlijk uitdraagt als de NVA. En het evenwicht dat er bestond probeert af te breken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoogstwaarschijnlijk is dit een idee geweest van communicatieexpert Van Den Driessche. Wat die man met zijn handen kan... Met de vlakke hand, met een graaiende hand, met één tot vier vingers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het zwartwerk willen ze wel aanpakken, dat is geen probleem. De profiteurs met het grote geld daarentegen niet. Dat is in de lijn van bovenstaande partijen. Het idee van "als het tij omhoog gaat, gaan alle boten omhoog" zit daar zeer sterk ingebakken. nogmaals, je kan er voor zijn, je kan er tegen zijn maar het is een legitiem gedachtengoed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat men nu moet besparen om onze kleinkinderen N nog een SZ te vrijwaren en uzelf nog een pensioen, dat ligt niet aan N-VA, want die waren in het verleden niet verantwoordelijk voor het sinterklaasbeleid en het pamperbeleid dat er gevoerd is. Cadeaus uitdelen kan iedereen, zelfs nog op de poef, maar ens is de limiet bereikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() Correctie : NVA verklaart zichzelf een volkspartij. Maar heeft tijdens de laatste peilingen al heel wat kiezers verloren; vandaar dan deze reactie maar het zal niet helpen.
|
![]() |
![]() |