![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat over het ambt, beste, niet over de persoon. Daarom voorziet de wet straffen wanneer men bepaalde ambten minacht, juist omdat het een miskenning inhoudt van de rol van de overheid op die terreinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vraagt , wij draaien of "geven"
Een deeltje , maar voldoende om te weten dat het stinkt !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal merkwaardig dat u zich hier schijnt op te werpen als de vijand van onze vrijheden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik minacht u vanwege uw uitingen tegen homo's , want .... u bent lid van een organisatie die homo's discrimineren & minachten !! Mag zoiets dan ook , zonder eventuele vervolging ?? - Iemand die bijbel in de fik steekt , is ook slechts vrije meningsuiting !! - Wanneer je iemand verkracht , vrije meningsuiting !! - Iemand vermoorden , bv homo's , ppffff , als dat al niet meer mag !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De RKK kan de pot op met hun "wetten" !!
Als homo's willen samenwonen of trouwen , laat hen met rust !!!! Stel je voor dat de regering 1 bende gelovige zouden zijn !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 juni 2015 om 21:58. Reden: zouden |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U snapt dus niet waar mijn opmerking over "minachting van de rechter" of "minachting van de politieagent" over ging. Alvast niet over de Kerk. En al evenmin over homoseksuelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daar ik meestal de laatste was in de klas , zoals ik al reeds zei !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 juni 2015 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel: u loopt door een winkel en bij het rek van de snoepen denkt u er plotseling aan een reep chocolade mee te nemen zonder te betalen. U ziet er evenwel van af en doet het niet. Bent u dan schuldig aan diefstal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in wat dit met homo's , minachting & discriminatie te maken heeft ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 juni 2015 om 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar , wanneer je je bv je ex , kutwijf of dergelijke noemt , zal ze gegarandeerd klacht neerleggen , zeker als de echtscheiding nog loopt , en de kinderen nog moeten "verdeeld" worden !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijgevolg ben ik ook niet schuldig aan discriminatie wanneer ik denk dat homoseksualiteit afwijkend en zondig is, net zoals dat niet het geval is wanneer ik mijn gedacht uitspreek.
|
![]() |
![]() |