![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Iemand die OS Wars al meer dan 20 jaar beu is, tienergedrag is dat.
Je gebruikt thuis wat je wil, maar als.het op.een bedrijf aankomt heb je die luxe niet. Dan tellen cijfers en productiviteit. Als.je nooit dat soort keuzes moeten maken hebt, dan praat je uit emotie, niet omdat je iets weet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Awel ik hoor zo weinig van de Windows 10 adepten,
![]() Eerste grote update Windows 10 zorgt voor grote ellende http://nl.pcmag.com/windows-10/2105/...-voor-grote-el
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
![]() Geen idee wat er voor verschil is; enkel de begingeneriek en andere details zien er anders uit, maar ik wacht wel tot 't spel crasht ![]()
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En, ben je ondertussen al wat wijzer geworden over hoe computers nu feitelijk werken? Ik heb hier anders nog een 'gestructureerde computerarchitectuur' van Tanenbauw liggen die ik weg doe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb die office2010 daar wel op staan, maar vrees dat ik niks meer heb van codes en cd ... :s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() Toch niet, het is Linux dat voor de problemen zorgt
![]() Netblock owner IP address OS Web server Last seen Refresh OVH 91.121.97.41 Linux nginx 25-Jul-2015 OVH 91.121.97.41 Linux unknown 24-Jul-2015 OVH 91.121.97.41 Linux nginx 23-Jul-2015 OVH 91.121.97.41 Linux Apache/2.2.16 Debian 16-Jul-2012 http://toolbar.netcraft.com/site_rep...um.politics.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
![]() (en als 't niet rap crasht laat ik 't zelf crashen, al moet ik mijn voorhamer gebruiken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 11 augustus 2015 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die valt qua gebruiksvriendelijkheid best mee, Windowsachtig. Tails kan je zelfs zetten met een Win8 scherm zodat het precies lijkt dat je met ene Win8 bezig bent. Was Tails niet het OS waar Snowden iets met aan het licht bracht? Zoals ik al eerder schreef, er is voor elk wat wils. ![]() Mensen die het pictogram Win10 in de taakbalk keer op keer weer zien verschijnen en het niet willen. Rechterklik (lege plaats) in de taakbalk, eigenschappen - (naast systeemvak) aanpassen klikken en in het daarna volgende raam kan je selecteren welke pictogrammen er in de taakbalk weergegeven worden of ook niet. (KB3035583 weghalen kan ook maar hij zal die terug aanbieden bij de volgende updates) Ik kan u geen ongelijk geven in dat ik er niets van ken/weet want ik ben geen IT'er maar een thuisgebruiker die er totaal geen scholing voor gedaan heeft maar liever alles zelf uitzoekt punt ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 augustus 2015 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
Nu mijn moedertje nu 83 jaren jong, had Windows XP en ze trok daar redelijk haar plan mee, maar tja na een tijdje besloot ze een nieuwe laptop te kopen en haar oude cadeau te doen aan mijn dochtertje. Ze kocht dus ne nieuwe Acer met Windows 8 op, het mens werd er gek van meer dan een jaar heeft ze die laptop niet meer willen opzetten, nu werd ik dat beu, een format C en hup Ubuntu erop en ja hoor ze is terug alle dagen actief op haar seniorennet. ![]() Die XP heb ik ook maar geformateerd en Ubuntu erop en mijn dochtertje speelde daar Minecraft op, nu heeft ze een nieuw pc gekregen en zelfbouw, besturing juist ja Ubuntu. Ze gamed daar mee, ze doet er haar schoolwerk mee, enfin alles wat ze met Windows zou kunnen doen doet ze met ubuntu ook. Voila, ik heb gesproken ![]() Heb het even voor u opgezocht met Wubi kan je ubuntu naast je windows installeren. Download je gewoon ubuntu en maak een opstart disk aan dan kan je ubuntu van die disk of usb opstarten om te proberen.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 11 augustus 2015 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu krijg ik al dagenlang via het logo de melding dat ze het zo fijn vinden dat ik Windows 10 gereserveerd heb en dat ze mij een melding zullen sturen als het klaar is. Is dat normaal dat dat zo lang duurt?
Help computerfreakjes!
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#196 |
Minister-President
|
![]() Wie niet waagt niet wint, ach alles wijst zichzelf uit, je moet enkel de instructies netjes volgen.
![]()
![]() |
#197 |
|
![]() Allé, het is hier eindelijk gelukt.
Internet Explorer 11 is een vereiste voor de upgrade. Really MS? ![]() Voordat die wilde installeren moest een andere update doorgevoerd worden die steeds mislukte. Blijkbaar wil dat niet lukken met een dual boot. ![]() Windows dan maar de MBR laten overschrijven en dan lukte het. ![]() Daarna booten in Linux om de MBR weerom te overschrijven. Het wordt weer lachen wanneer ik over enkele maanden nog eens boot in windows en zich weer gaat verslikken in de meerdere updates die dan liggen te wachten. Man man. ![]() Mijn ogen doen pijn van het rollen. ![]()
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blazer richting notebook (best noetbook verhogen door aan één kant iets onder te steken)
![]() |
![]() |
#199 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger betaalde je een hoop geld voor windows en kreeg je miserie.
Nu krijg je die miserie gratis. Dat is toch een hele vooruitgang, niet? Stop dus eens met zagen en doe verder met wat jullie al jaren doen. (helpforums afschuimen, drivers opzoeken, windows nog maar eens installeren, kakken op apple, hardware uit- en weer terug inpluggen,...)