![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien het iemand teveel is om zijn of haar partner te helpen, dan is het geen goeie relatie en kan je er beter uitstappen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu de echte Brusselse sfeer..het dialect...de Brusselse zwans....en ook wel de heerlijke mentaliteit zijn aan het verdwijnen als sneeuw voor de zon. Wat ik nog altijd heerlijk vindt is die zwans...een echte Brusselaar kan zich precies razendkwaad maken terwijl hij zich op dat ogenblik alleen maar wat wil vermaken....en je echt voor de gek houdt.Ik merkte dat mensen van buiten Brussel dikwijls moeite hadden om deze vorm van humor te begrijpen ![]() En wie ze ook zijn...ze blijven ook dikwijls heet simpel en eenvoudig Raymond Goethals vond ik nog zo'n echt Brussels typetje.....En dan die Vanden Boeyenants en die Burgemeester Brouhon...hilarisch vond ik dat. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 september 2015 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je volgt mijn redenering niet.Je kan ook veel geld krijgen in een vaste relatie.Of denk je dat geld alleen een rol speelt voor prostituees ?
In de echte zin van het woord zijn die vrouwen geen prostituees nee.....ze zitten inderdaad niet achter een vitrine...maar daarmee houdt de vergelijking dan ook op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Een echte man stoort zich niet aan de dingen die een vrouw niet kan en hij stoort zich niet aan dingen die een vrouw beter kan dan hijzelf. Voor mij is het spel tussen man-vrouw (of man-man of vrouw-vrouw) er eentje van elkaars sterkere kanten te gebruiken (niet misbruiken) en ervan te genieten ipv te bevechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hetgeen U aanhaalt is niet zo...ik weet nog altijd waar respect eindigt en begint. Trouwens u begon over uw ex ( en niet op een al te vriendelijke manier ![]() Maar ik vind dat je er wat dingen bijhaalt die er eigenlijk niet echt toedoen.....gebrek aan goede tegen argumenten ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 september 2015 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Superioriteit ? Jij zei toch zelf dat je geen nagel in een muur kan slaan om nog maar van al de rest te zwijgen..... Dus maw jij hebt voor niks een man nodig.... Maar wederom...ik lees weer geen enkel argument dat weerlegt wat ik hier kom te schrijven .....enkel wat zwak gekronkel en roepen naast de kwestie.Wie vraagt jou trouwens om op je knieën te vallen.....wie kan dan niet tegen wat hier ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 september 2015 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() Uiteraard maar veel mensen blijven nog bij elkaar wanneer de problemen/verzuchtingen die jullie beiden aanhalen, al heel lang bestaan.
Ze hebben geen goed woord over voor elkaar, vinden dat de ander profiteert maar blijven wel bij elkaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor ook meer en meer van die slijmbalachtige mannen die maar liggen te bleiten in de media hoe veel beter vrouwen in alles wel zijn....Ik denk dan altijd bij mezelf...man doe toch is gewoon of wat hoop je nu eigenlijk met dat geslijm te bereiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mannen zijn beter in bepaalde zaken, vrouwen in andere zaken, zo simpel is dat. De verschillen moeten rijkdom betekenen ipv een reden tot wrevel en zelfs haat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar begrijp me niet verkeerd..ik stel alleen maar vast....misschien heb ik wel ongelijk ook. Ik geef dan ook grif toe dat vrouwen door de eeuwen heen veel minder kansen hebben gekregen zich te bewijzen.....Echter nu zijn de kansen zowat gelijk ...dus laten we hopen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 september 2015 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sowieso zijn de kansen niét gelijk, er bestaat nog altijd iets als het glazen plafond bijvoorbeeld, dan zijn er nog de verwachtingen van de maatschappij waardoor veel te veel mensen zich beperkt voelen in hun doen en laten, volgens mij zou er minder oorlog zijn moesten er meer vrouwen aan de macht zijn en zou de wereld beter af zijn met pakweg H. Clinton dan D. Trump. als president van de VS. Voor mij zijn beide geslachten evenwaardig zelfs al zijn ze zeer verschillend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() En voor alle vrouwen nog een paar leuke quotes
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En alzeker niet voor vrouwen die zo hoog klimmen op de sociale ladder. Hier al een voorbeeldje ; https://nrccarriere.nl/artikelen/mac...ijn-net-zo-erg Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 september 2015 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je wat ooit iemand me zei....hier in mijn wijk waren destijds twee kloosters.1 met broeders en 1 met zusters.In dat klooster van broeders heb ik nooit een vrouw zien binnengaan...In dat zusterklooster was het alle dagen een komen en gaan van mannen en stonden er alle dagen camionetten voor de deur ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Plus, niet vergeten dat er vrouwen zijn met een mannenbrein (en mannen met een vrouwenbrein). Ik heb wel geen zin meer om hierover te discussiëren omdat ik jouw visie op en houding tegenover vrouwen storend vind. Het is jouw goed recht maar vrouwen afdoen als minderwaardig vind ik een westerling onwaardig.
|
![]() |
![]() |