![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is namelijk het probleem. Mensen die proberen met jou in discussie te gaan botsen steevast op jouw feitenresistentie, op de moeite die je stopt in onwetend te blijven.
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Onwetend? Zeg mij dan wat ik niet weet en jij wel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetgeen U denkt te weten druist een beetje in tegen empyrisch bewezen zaken.
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zie https://news.agu.org/press-release/e...on-interaction Die deeltjes komen vanuit de inwendige zon van de planeet van Jupiter die door de openingen van de polen schieten. Dat is wat ik erover denk. Nu jij Laatst gewijzigd door Frank51 : 18 oktober 2015 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie een fel licht die door polaire opening schijnt. Je ziet het pas als je pal boven de pool hangt volgens de rotatieas. 10 graden verplaatsen en je ziet het niet meer. https://youtu.be/j809VZYBzrY ![]() Die ccd van de camera van die Cassini satelliet was nog niet fameus, daarom die zwarte vlek. Op mijn site meer uitleg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk spectrum is er gebruikt?
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Infrarood
Best is om het filmpje met YouTube te bekijken, op 480px Mijn mening is dat je enkel zo'n goede detaillering kunt krijgen door pal boven één van de polen te hangen. Laatst gewijzigd door Frank51 : 18 oktober 2015 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Infrarood... Dus, als er een Noordelijke polaire opening is moet die boven water uitsteken, of een eiland, of een buis. Ik denk dat ik persoonlijk moet gaan controleren dat het zo is.
Want het internet wordt gecontroleerd door groepen die niet willen dat mensen het weten. Bewijs hiervoor is simpel genoeg. Jouw aangegeven filmpje is verwijderd.
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=j809...ature=youtu.be Tuurlijk mag dit niet geweten zijn, daarom ook de censuur op de stills. Raar dat dit filmpje ooit verschenen is trouwens. Een complot heeft altijd zijn lekken blijkbaar ![]() Boven water uitsteken? Banee, het CoG ligt dan ergens centraal de schil hé. Zal eerder een gat zijn zoals dat van een donut Laatst gewijzigd door Frank51 : 18 oktober 2015 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je dat de structuur van de Aarde uniek is ofwat? Laatst gewijzigd door Frank51 : 18 oktober 2015 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw logica daarentegenover.
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk naar dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=jWq3m0SXtnw Is een uitwerking van onderstaande schets: in de kern 2 tegengestelde draaiende vortices. Laat materie er op los en er blijft materie hangen in de kern, en er gaat materie naar de schil. De schil expandeert en er is precessie. Nu net de 2 gevolgen die we waarnemen! ![]() Laatst gewijzigd door Frank51 : 18 oktober 2015 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen flauw idee eigenlijk.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien is het beter dat ik me weer verdiep op research en dan kan de rest van de wereld mijn kloten kussen. Informatie hou ik beter voor mezelf. Sterven als egoïst en lafaard is niet echt aan mij besteed maar kom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |