![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Times are changing, Everytime. En ik moet toegeven dat de francofonie niet nalaat om, in hun bekrompen zelfoverschatting, daar in versneld tempo aan mee te werken... Ik kan alleen maar zeggen: doe zo verder.... Vlaanderen zal uiteindelijk krijgen waar het recht op heeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Waarom zou ik dat doen?
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ook niet betekent dat A niet bestaat, hé. Noch dat A geen factor zou kunnen zijn voor B. Maar dat vergt dan een grondigere analyse dan gewoon te zeggen "A, dus B". Of je kunt zeggen: D, antwoord D, Obi-Wan Kenobi.
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijt jij wel zeker dat de moord op Kennedy niet de schuld was van de Franstaligen?
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb gewoon de redenering omgedraaid om te stellen dat jouw opmerking er totaal niet toe doet; Maar de Belgische francofonie heeft wel actief deelgenomen aan het bewerkstelligen van een klimaat waar franstalige moslimdjihadisten heel goed kunnen getijen door hun lakse, vooral anti-Vlaams racistisch geinspireerde houding... Houding die la Belgique ten andere zoveel mogelijk, via de federale regering en o.a. via de regimemedia en het centrum voor gelijkheid van kansen en tegen racisme ook in Vlaanderen opdringt en dus hebben we ook in Vlaanderen, hoofdzakelijk dank zij la Belgique, problemen met moslimterroristen. Problemen die de laatste jaren, dank zij de NVa, wel in kaart worden gebracht en waarin wel getracht wordt om tegen op te treden. Aan franstalige kant blijven we nog grotendeels in de ontkenningsfase zitten en wordt er bovendien geweigerd om naar hun eigen schuldig verzuim in heel dat gebeuren te kijken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze zenuwachtig is, vergeet ze al wel eens dat ze zelf een waalse is. Zelfhaat kan rare vormen aannemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Typisch la Belgique met haar onderkoelde houding van 'de Vlaming bestaat niet' en Pandareus heeft al helemaal geen benul meer van wat identiteit nog wil zeggen...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 1 december 2015 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin er dan ook niet systematisch over, zoals een bepaalde forumster wel doet.
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar pas op hé, ik weet dat omdat ik heel hard nadenk en aan zelfkritiek doe!
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je haalt (met opzet natuurlijk) de juridische en de sociologische notie "Waal" door elkaar. Marie Daenen mag dan wel (op basis van haar domicilie) juridisch Waals zijn, dat maakt van haar nog geen sociologische Waal.
Laatst gewijzigd door quercus : 1 december 2015 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlamingen = inwoners van vlaanderen Ik woon in vlaanderen, jij in wallonië. Lijkt me klaar en duidelijk te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar moeten zelfs geen voorbeelden bijgegeven worden over hoe ze het gedaan hebben; om deze stelling te bewijzen volstaat het naar Bruxelles vandaag te kijken, het dagelijkse levende bewijs.... Ten andere deze woorden van de burgemeester van Molenbek is de kers op de taart en spreken voor zichzelf: Ruzie in het RECHTSE huishouden ? Françoise Schepmans (MR), burgemeester van Molenbeek, heeft scherp uitgehaald naar minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon (N-VA). Molenbeek werd, na de aanslagen in Parijs, uitgebreid onder de loep genomen door nationale en internationale media. Iedereen had plots een mening over de Brusselse gemeente en Jan Jambon kondigde aan dat hij Molenbeek zou "opkuisen". Burgemeester Schepmans moet niet weten van de ambtenaren van Binnenlandse Zaken die Jambon wil uitsturen om de adressen in Molenbeek te controleren. "Ik ben er tegen", zegt ze in Le Soir. "Het zal alleen maar verwarring veroorzaken over de meerderheid van de bevolking. De Molenbekenaars zijn gewone burgers, zoals in alle andere gemeentes. Iedereen over dezelfde kam scheren, dat tolereer ik niet." "Ik wil duidelijk zijn", benadrukt ze. "Ik heb de controle over Molenbeek, ik wil die ook behouden, en de burgemeester, dat ben ik! Niemand moet zich bemoeien met de zaken van onze gemeente." http://www.demorgen.be/binnenland/bu...niet-b973256f/ En als Bruxelles nu vierkant blijkt te draaien dan kan de francofonie alleen maar de hand in eigen boezem steken. Ze hebben geen poot meer om op te staan om het op een ander te steken; ze zijn 100% alleen en dan ook voor de volle 100% alleen verantwoordelijk. 19 burgemeester die in koor roepen en volhouden dat zij de controle hebben over hunne lap grond en dat niemand anders zich met de zaken van hunne lap grond te moeien heeft.... Moest een Vlaamse burgermeester dat durven zeggen hij zou voor een bekrompen racist met kerktorenmentaliteit en als ondermijner van de staat la Belgique uitgeroepen worden... Maar uit de mond van een franstalige klinkt dat als het Belgische evangelie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terloops: is het écht zo moeilijk om bij het typen eens de Shift-toets in te drukken om Vlaanderen en Wallonië van een hoofdletter te voorzien? Laatst gewijzigd door quercus : 1 december 2015 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is Nederlandstalig, staat zelfs zo in de grondwet... Oh neen, dat kan en mag niet... de franstaligen hebben het zo niet begrepen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Die leren je inderdaad veel meer bij dan de voortdurend herhaalde en éénzijdige regimeteksten die ze ons door de strot willen duwen...
We weten het 'de Vlaming is racistisch, bekrompen, heeft een kerktorenmentaliteit, is extreem rechts, niet sociaal, zit op zijn geld, heeft geen gevoel voor het klimaat, droomt van zelfbestuur en is alzo een gevaarlijke separatist... En als er iets fout loopt in dit land is het de fout van de NVa, vijand nummer één van de franstaligen, waarvan Laurette al de botten hoort stampen in het parlement... Over de djihadisten waren ze niet ingelicht, hadden ze niets gehoord en staan ze nu met de mond vol tanden want dat hadden ze echt niet zien aankomen en zijt nu eerlijk; dat hadden ze echt niet kunnen zien aankomen want er lopen djihadisten rond over de hele wereld, niet alleen onder de francofonie... Wie had kunnen denken dat ze die brave francofonie met hun Vlaamse horigen, die hen met open armen ontvangen heeft als uitvalbasis zouden gaan gebruiken...??? |
![]() |
![]() |