![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ik zou stemmen op | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,87% |
O VLD |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,61% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,61% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
39 | 33,91% |
Groen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,35% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
43 | 37,39% |
Anders |
![]() ![]() ![]() |
21 | 18,26% |
Aantal stemmers: 115. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amai mn botten, zoveel racisten op het forum.
Ontopic: ik twijfel tussen groen en pvda. Ben er nog niet uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. lastige vraag .. kan u misschien een lijst van de kandidaten publiceren voor die vlaemsche verkiezingen van december 2015 ? doet dienen kwiet van een Sander Loonens mee ? ik heb het nogal voor Kübra Sertkaya ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 december 2015 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan het je wel illustreren, wat het effect van dat chemisch afval ( = pindasaus ) op het menselijk organisme is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Makkelijke keuze.
![]() |
![]() |
#188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Wat denk je zelf?
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat u of één der uw kinderen nooit slechtziend of blind wordt , of een andere handicap bekomt , want dan zal u het lachen wel vergaan !! Verder ga ik in dit draadje daarover niets meer vertellen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 december 2015 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Zal niet gemakkelijk worden, dat geef ik toe. Dus, werk aan de winkel. Laatst gewijzigd door Garry : 27 december 2015 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het VB is vooral goed in het liegen, het opzetten van bevolkingsgroepen tegen elkaar en het uitvergroten van vooroordelen. Als je die als "links geïnspireerde" beter vindt dan een centrum-rechtse partij, dan ben je wel zeer ver heen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens elke partij is goed in het liegen en uitvergroten van problemen die altijd zijn gecreeerd door anderen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 27 december 2015 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu het nadeel van partijen uit te sluiten hé, zo blijven ze maagdelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge moet doen wat groen allemaal in haar programma voert komen we allemaal om van de honger en de armoede. Dat kunnen die in geen miljoen jaar realiseren. Alsof dat dat dan geen liegen is wat die doen. Laatst gewijzigd door Garry : 27 december 2015 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind groene rabiaat radicalistisch ivm ecologie. Ik vind sossen rabiaat radicalistisch ivm sociale dienstverlening... rabiaat= zoals eengeloofsbeleidenis, niet ondersteund door wetenschap... radicaal= extreem standpunt innemen die niet te verzoenen valt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoveel mo de pedofeetaanhangers zijn er toch niet
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk.
Vlooi uit waaraan precies die partijen hun geld gaan uitgeven. Maak dan de kostenbatenanalyse en bekijk in welk scenario jij persoonlijk in de prijzen valt. Je komt geheid bij PVDA uit.
![]() |