Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 8 januari 2016, 04:47   #181
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Gaat U nu alle niet-witjes coopteren? Beetje schrik?

Laat ons wel blijven. Dit topic gaat over moslims. Niet over huidskleur.
Abu Jahjah zegt zelf dat hij niet gelovig is...
tomm is offline  
Oud 8 januari 2016, 04:48   #182
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Wat er ook van zij, wat ze deden ging duidelijk in tegen alle mogelijke geboden en verboden van de Islam.
Dus als een pater weer eens een kindje misbruikt, moeten we de hele katholieke kerk met de vinger wijzen, en dan hoort dat bij de "christelijke traditie"?
Ik heb aan geen van beiden een boodschap.
HIER
zonbron is offline  
Oud 8 januari 2016, 04:55   #183
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe weet U dat?

Heb vrienden in die landen en die zijn gelukkig getrouwd. Ik ken een paar Filippijnse vrouwen, zeer netjes en wel opgevoed. Het is maar hoe U het bekijkt he.

En Keulen is niet Tahrirplein, Joha of Pataya he?
Pataya ben ik geweest, is al behoorlijk goor, een reusachtig bordeel, maar erger is Clark/Angeles in de Filippijnen, overal openlijke kinderprostitutie, vreselijk.
tomm is offline  
Oud 8 januari 2016, 06:48   #184
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij zegt ook dat hij een leugenaar is
Oud 8 januari 2016, 12:38   #185
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
met digitale tv kan het? Maar zo niet vrees ik van niet. Nu goed, zo interessant was het ook niet.
Het was eigenlijk omdat een kennis meedeed. Die had ik wel eens willen bezig zien.

In het korte stukje te zien via HLN spreekt Jahjah zich voornamelijk uit tegen het advies van de burgemeester als zouden vrouwen zich maar dienen aan te passen. Daar sta ik achter. Hij valt eigenlijk de 'poco' houding van de burgemeester aan. Maar omdat hij zelf een allochtoon is past dat niet goed in het stereotype wereldbeeld van sommigen. Zo komen we echter niet vlug tot realistische oplossingen.

Website
Johan Bollen is offline  
Oud 8 januari 2016, 12:46   #186
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Het was eigenlijk omdat een kennis meedeed. Die had ik wel eens willen bezig zien.

In het korte stukje te zien via HLN spreekt Jahjah zich voornamelijk uit tegen het advies van de burgemeester als zouden vrouwen zich maar dienen aan te passen. Daar sta ik achter. Hij valt eigenlijk de 'poco' houding van de burgemeester aan. Maar omdat hij zelf een allochtoon is past dat niet goed in het stereotype wereldbeeld van sommigen. Zo komen we echter niet vlug tot realistische oplossingen.
http://www.canvas.be/video/de-afspra...6-januari-2016
dpg is offline  
Oud 8 januari 2016, 12:48   #187
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dikke 2!

En Apu Bah Bah is een leugenaar. Hij wist maar al te goed dat wat in Keulen en andere Europese steden gebeurde het gevolg was van het typische fiki fiki gedrag van zijn broeders, zoals dat wereldwijd gezien werd op Tahrirplein, verzadigd van moslimbroeders.
Toch stelt hij zich harder op tegen zijn al dan niet ex geloofsbroeders dan sommigen hier menen. Eigenlijk zou je zo iemand beter tot bondgenoot houden. Ik heb hem niet vaak bezig gezien, maar wat ik er van hoorde klonk redelijk en intelligent in het algemeen. Va mij moet hij niet heiliger zijn dan de paus. Hij probeert geloofwaardigheid aan de twee kanten te behouden. Het heeft geen zin alle moslims in België tot vijand te verklaren. Men dient naar praktische oplossingen te zoeken eens het radicale discours van het hart is.

Maar ja. Ik denk dat hij goed weet dat er wel degelijk een culturele component meespeelt.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 januari 2016 om 12:55.
Johan Bollen is offline  
Oud 8 januari 2016, 12:54   #188
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pataya ben ik geweest, is al behoorlijk goor, een reusachtig bordeel, maar erger is Clark/Angeles in de Filippijnen, overal openlijke kinderprostitutie, vreselijk.
Die kinderprostitutie is letterlijk voor iedereen te zien. Totaal schaamteloos en de politie interesseert het ook geen moer.

Een zelfrespecterend volk zou hier overigens ook keihard tegenin moeten gaan, maar daar denken de Filipijnen blijkbaar anders over...
Nietzsche is offline  
Oud 8 januari 2016, 12:58   #189
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Die kinderprostitutie is letterlijk voor iedereen te zien. Totaal schaamteloos en de politie interesseert het ook geen moer.

Een zelfrespecterend volk zou hier overigens ook keihard tegenin moeten gaan, maar daar denken de Filipijnen blijkbaar anders over...
De geschiedenis van de Filipijnen is tragisch. Ze hebben zich hard verzet tegen de Amerikaanse invader maar hebben de oorlog uiteindelijk verloren en zijn nu een mooi voorbeeld van kapitalisme onder VS voogdij.

Doet me denken aan centraal America.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 januari 2016 om 13:05.
Johan Bollen is offline  
Oud 8 januari 2016, 13:00   #190
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De geschiedenis van de Filipijnen is tragisch. Ze hebben zich hard verzet tegen de Amerikaanse invadir maar hebben de oorlog uiteindelijk verloren en zijn nu een mooi voorbeeld van kapitalisme over VS voogdij.
Slap excuus. Dunne, zwakke kindjes worden daar in kleine hokjes geneukt door smerige pedoseksuelen over heel de wereld en de Filipijnen doen geen moer.

Nee, dan gun ik je het aller, aller ergste.
Nietzsche is offline  
Oud 8 januari 2016, 13:03   #191
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Slap excuus. Dunne, zwakke kindjes worden daar in kleine hokjes geneukt door smerige pedoseksuelen over heel de wereld en de Filipijnen doen geen moer.

Nee, dan gun ik je het aller, aller ergste.
De oplossing ligt uiteindelijk bij de Filipijnen zelf. Maar ooit was dit een fier en zelfstandig volk of volkeren. Nu een quasi kolonie.

Website
Johan Bollen is offline  
Oud 8 januari 2016, 13:06   #192
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De oplossing ligt uiteindelijk bij de Filipijnen zelf. Maar ooit was dit een fier en zelfstandig volk of volkeren. Nu een quasi kolonie.
Maar goed, over naar de belangrijke zaken. Zoals de enge Syriërs die vrouwen hebben aangeraakt tijdens oudjaar in Keulen.

Ik zeg: grenzen dicht !!!!!
Nietzsche is offline  
Oud 8 januari 2016, 13:26   #193
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, niet gelovig = exmoslim. Hij zegt niet dat hij een exmoslim is. Hij zegt dat hij een "culturele" moslim is en dat zijn waarden dezelfde zijn als die van de islam. M.a.w. Het is ne moslim, vandaar ook dat die sharialiefhebber gaan kwaad woord over de islam kan horen. Jahjah is een luis in de pels. Iemand die onze westerse samenleving kan missen als kiespijn.
Oud 8 januari 2016, 13:37   #194
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De geschiedenis van de Filipijnen is tragisch. Ze hebben zich hard verzet tegen de Amerikaanse invader maar hebben de oorlog uiteindelijk verloren en zijn nu een mooi voorbeeld van kapitalisme onder VS voogdij.

Doet me denken aan centraal America.
Ze zijn plat gekoloniseerd, eerst door de Spanjaarden, dan door de Amerikanen, en in feite nog steeds door de Amerikanen. Het dat zijn geen moslims...
tomm is offline  
Oud 8 januari 2016, 13:37   #195
smiley

Standaard

Het gaat de laatste tijd slecht met de 'progressiviteit', de racisme islamofobieroepers (waaronder uiteraard boeboe jahnee) in Europa. Ik las net in de krant dat er een zoveelste taboe gaat sneuvelen. De politie heeft opdracht gekregen om vanaf nu de afkomst van de crimineel op het pv vermelden zodat men met die cijfers in de hand statistieken kan maken. Iets wat met PS in de regering onmogelijk zou zijn geweest.
Oud 8 januari 2016, 13:39   #196
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Neen, niet gelovig = exmoslim. Hij zegt niet dat hij een exmoslim is. Hij zegt dat hij een "culturele" moslim is en dat zijn waarden dezelfde zijn als die van de islam. M.a.w. Het is ne moslim, vandaar ook dat die sharialiefhebber gaan kwaad woord over de islam kan horen. Jahjah is een luis in de pels. Iemand die onze westerse samenleving kan missen als kiespijn.
onzin, natuurlijk. Het is niet omdat iemand niet gelovig is dat hij moet breken met iedereen in zn omgeving en z'n familie.
Ook de meeste niet-gelovige Belgen uit katholieke families doen dat niet.
tomm is offline  
Oud 8 januari 2016, 13:41   #197
smiley

Standaard

Citaat:
Ze zijn plat gekoloniseerd, eerst door de Spanjaarden, dan door de Amerikanen, en in feite nog steeds door de Amerikanen. Het dat zijn geen moslims...
Ze hebben in het zuiden niks dan last met moslims. En zie maar dat je daar als blanke weg blijft want ze ontvoeren graag blanken voor losgeld.
Oud 8 januari 2016, 13:43   #198
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
onzin, natuurlijk. Het is niet omdat iemand niet gelovig is dat hij moet breken met iedereen in zn omgeving en z'n familie.
Ook de meeste niet-gelovige Belgen uit katholieke families doen dat niet.
Dat vinden wij ervan, tomm. Anders dan de RKK is de koran het echter niet met ons eens. Laten we hopen dat de mohammedaanse families het wél met ons eens zijn, hé.
Oud 8 januari 2016, 13:45   #199
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ze hebben in het zuiden niks dan last met moslims. En zie maar dat je daar als blanke weg blijft want ze ontvoeren graag blanken voor losgeld.
ja, ze hebben m'n vrouw zelfs verkocht voor 2 kamelen, ik vroeg nog 3 maar ja, ze is geen 3 maal 7 meer hé... zucht...

tomm is offline  
Oud 8 januari 2016, 13:47   #200
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Dat vinden wij ervan, tomm. Anders dan de RKK is de koran het echter niet met ons eens. Laten we hopen dat de mohammedaanse families het wél met ons eens zijn, hé.
Abu Jahjah is alleszins niet verstoten door z'n familie, ik ken veel moslims of ex-moslims die toegeven helemaal niet religieus te zijn, varkensvlees te eten, etc. Geen ervan werd verstoten door familie of omgeving.
tomm is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be