![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt niet meer gezeverd over plastieken zakken.
Mocht het nu nog gaan over houten benen, maar neen, .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 14 mei 2016 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Plastieken en "andere zakken" zijn peanuts. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 14 mei 2016 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Che is back.
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw Sahara stort klopt niet werkman.
Je gaat wat moeten bijlezen In feite moet er overvloed aan energie gewoon omgezet worden in methaangas. En die methaangas kunstenaars conventionele motoren blijven gebruiken Denk nu niet dat we nog iets,moeten uitvinden |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens methaangas hebben we reeds teveel. Wacht maar tot de enorme hoeveelheid ervan; opgeslagen in de perma-frost; vrijkomt bij verdere opwarming van de aarde. De opwarming zal dan niet meer te stoppen zijn. Nee nee. Ik blijf bij waterstof hoor. Ik kom niet tot andere gedachten. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 14 mei 2016 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan er wel een paar naast zitten want op den duur geraakte ik de tel kwijt. Ik deed toen ook mee aan "Open Tuinen" ten bate van natuurpunt. Maar op den duur ben ik daar van afgestapt. Het was geen tuin meer maar een verzamel-museum. In een mooie tuin moet je kunnen werken met eenvormige kleurvakken. En daar had ik als beginneling tegen gezondigd. Trouwens; de vorm van mijn tuin was niet ideaal om te komen tot een mooie eenheid. Het perceel grond was te smal (22 meter) en 120 meter diep. Nu heb ik bijna uitsluitend nog alstroemerias op een kleiner gedeelte van die oppervlakte. En die alstroemerias kweek ik niet voor de tuin zelf maar uitsluitend voor snij-bloemen in boucquets. Alle mooie vrouwen uit mijn buurt krijgen regelmatig een dikke ruiker. Je weet nooit waarvoor dat goed is. ![]() Trouwens; voor de tuin zijn die bloemen minder geschikt. De zware bloemtrossen waaien bij regenweer en wind dan ook om. Bij mij groeien ze doorheen de openingen van een afspanningsdraad en staan daardoor verzegeld. Bloeien doen ze echter het ganse jaar rond. Nu heb ik reeds bloemen dus en in november vriezen ze bovengronds af. Dan komt er een plastiek over de afspanningsdraad en staan ze dus in kunstmatige serres. De grond mag niet invriezen want bij strenge vorst kun je alzo planten kwijt geraken. Eén probleem nog. Woelmuizen en woelratten. Die denken dat het in mijn tuin steeds kermis is. Ik leef dus constant op voet van oorlog met die beesten. En de katten uit de buurt zijn zo volgevreten met hormonale snoepjes in dozen dat ze zelfs hun neus ophalen voor een lekkere woelmuis. Van de ratten hadden ze zelfs schrik. Dat zijn geen beesten meer; die moderne katten. Salonjuffers ja. Vorig jaar had ik nog een hondje; merk straton. Die hield zich bezig met die katten. Ooit kreeg hij een kat bij de staart te pakken die trachtte te ontsnappen over de tuinpoort. En even later kwam hij fier met een halve kattestaart de woning binnen. Dat beest was zijn kost waard. Die werkte nog tot de voorlaatste week. Ik heb hem na 17 jaar moeten laten inslapen. Kanker. Teveel vlees gegeten van highlanders uit vervuilde natuurgebieden. Het waren wel zware dagen voor mij. Daarom heb ik nog steeds geen nieuwe hond. Met ouder te worden krijg je ook een weke ziel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Methaangas is goed op te slaan Dus methaangas is,een blijvertje want CO2 wordt gerecycleerd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou ze niet verbieden, want daar schieten dinosaurissen als Porsche van in een kramp en ik uiteindelijk ook. Best kunnen we dinosaurissen zoals Porsche in de pas doen lopen door zijn eigen egocentrische en uiterst lachwekkende gedrag aan te passen door andere maatregelen te nemen. Tis te zeggen, accijnzen heffen op wegwerpzakjes van om en bij de 100 euro per zakje. Porsche is content, want hij kan zijn manier van leven behouden en de staatskas zal er wel bij varen. De intelligente medemens zal dan wel overschakelen op duurzame middelen die uiteindelijk geen enkel verschil uitmaken voor zijn/haar manier van leven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, we gaan wat meer methaangas maken. Stevig plan, kwestie om van een broeikasgas een groter broeikasgas te maken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Schauwvliege
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Met rare vogels ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wanneer is dat eigenlijk? En, wanneer begint de waterspiegel nu te stijgen? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had evengoed kunnen AMMONIAK schrijven ipv METHAAN... Je ziet hoe verkrampt mensen altijd redeneren. Waterstof is om te beginnen een lastige stof, je kunt er bvb geen 10 liter van meenemen in een auto of je hebt een tank nodig van 300liter. Dus dat volume en de opslag enoverslag zijn allemaal een probleem te noemen Waterstof heeft wel veel energie per kilogram uitgedrukt maar niet per volume uitgedrukt, en is CO2 vrij, maar de beperkte energiedensiteit maakt het precies een ambetante stof, uw auto is op den duur 30% ingepalmd door uw tank. Laten we zeggen dat je begint met waterstof te maken via hydrolyse, en dat je dan de waterstof gebruikt om AMMONIAK of METHAAN te maken ,je mag kiezen van mij Dan duw je die AMMONIAK in flessen onder druk net zoals butaan of propaan of methaangas, Dus methaan komt dus gewoon onder druk in uw tank terecht van uw auto, en bevat dan wel genoeg energiedensiteit om 1000km te rijden met een tank. Je hebt overschotten groene energie, die overschotten sla je op in een buffer, die buffer is een batterij, of een productie van bvb methaangas. of ammoniak. Die methaangas maak je met 'opgevangen CO2' dus CO2 van een verbrandingsproces die je opvangt. En die verbindt je met Water, en zo produceer je methaangas. En het procédé van ammoniak, is simpelweg stikstof verbinden met waterstof, en je maakt ammoniak. Beide synthetisch vanuit waterstof aangemaakte gassen zijn uitstekende kandidaten om de fossiele grondstoffen te verdringen... En daarover moet het gaan. Dus heb je waterstof brandstofcellen nodig ? nee Heb je waterstof leiding netwerk nodig ? Nee Heb je verbrandingsmotoren nodig ? Ja >> dus verbrandingsmotor verdwijnt niet... het enige dat hij extra moet doen is de CO2 afvangen... Heb je WKK's nodig ? Ja , zeker in investeren die technologie zal blijven nodig hebben en ideaal voor inde winter als backup moet je een mix hebben van 30-40% van de huizen met WKK, en 50% van de huizen met warmtepomp en nog een 10% met biomassa verwarmen... Heb je gasleiding netwerk nodig ? Ja, zeker weten die WKK's kunnen gevoed worden met gas. Heb je het electriciteitsnetwerk nodig ? Ja, zeker weten die reststroom moet op het net voor de rest van het netwerk te balanceren. Heb je auto's op Ammoniak of Methaangas nodig ? dat is gewoon dezelfde motor als we nu hebben... Heb je hybride auto's nodig ? tuurlijk hoe zuiniger hoe beter, en nog beter is dat de warmte wordt opgevangen in een buffervat en zo afgegeven wordt aan het netwerk, en nog leuker is dat de batterij als bakcup dient op het netwerk, en nog leuker is dat de refill van de energie thuis gebeurt. Dus heb je gasnetwerk nodig ? ja, en stroomnetwerk, en wkk netwerk Dus ik zie maar 3 punten die we moeten veranderen 1° Warmtenetwerken.. 2° WKK's stimuleren via aangepaste fiskale optimalisatie (niet door subsidies maar door gelijke lasten op alle vormen van fossiele energie leggen) 3° WKK-Hybride wagens ontwikkelen die via een standaardkoppeling : electriciteit - warmte - methaan/ammoniak uitwisselen
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 1 juni 2016 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |