![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet begrijpen dat ik duidelijkheid vraag, 'ze spreken Frans' bewijst niet dat ze Engels spreken.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 mei 2016 om 23:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Fransen die in Engeland leven en werken spreken volgens u geen enkel woord Engels. Bent U: Gehandicapt? Inteelt? Of beiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zelfs hun kinderen zijn kompleet Franstalig,geen Engels en nog véél minder Nederlandstalig.. Wat begrijpt u nu niet aan bovenstaande zin... Dat maakt niets uit weet u,laag of hoogopgeleid,ik kom met beiden in contact,met hetzelfde resultaat uiteraard... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw beroemde sociale zekerheid met name... ![]() ![]() Citaat:
Mijn dochter werd geboren met een handicap,22 jaar heeft het geduurd vooralleer haar handicap werd erkend als aangeboren.... 22 jaar lang mocht ik quasi volledig opdraaien voor alle kosten ,operaties inbegrepen ..... En dan werd haar handicap bij mirakel erkend zonder dat wij daar nog voor de zoveelste keer een aanvraag hadden ingediend ,dit nadat in de voorgaande jaren alle eerdere aanvragen daarvoor onverbiddelijk waren afgewezen.... ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Het onderwerp,niet moeilijk mijn beste,het falen van die algehele belgicistische apparatuur,eindeloos verloren in zijn eigen complexiticiteit.. Nu maar wachten op de onvermijdelijke implosie... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 21 mei 2016 om 01:22. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij probeerde te bewijzen dat ze Engels spraken aan de hand van 'ze spreken Frans', helaas was dat geen bewijs en ik wees u daarop. U hebt nog steeds geen bewijs? Verder, het is inteelt, mijn vader had zijn moeder zwanger gemaakt, maar ik hoop dat je beseft dat ik daar geen schuld aan heb en dat je geduldig met me bent. Geef gewoon uw bewijs of bij gebrek daaraan, geef toe dat je het niet kan bewijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Mijn ervaring is gelijklopend met die van pajoske.
Ik kom heel veel in contact met franstaligen op professioneel vlak, en ofwel spreken we Nederlands, ofwel Engels. Het zijn meestal hoogopgeleiden. |
![]() |
![]() |