![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samengevat : de verzuurden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() allee gauw zeg ... positief zijn hedendaags is een strijd geworden... er zijn allerhande onderdrukkingen in deze maatschappij... die de levenslust aantasten ... met tegendraads te reageren gaat het niet oplossen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik pleit niet voor blind optimisme. Daar heb ik het juiste karakter niet voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is alles dan wit of zwart ? Alles extreem ? Nuance onbekend ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Wa heb ik gezegd in mijn eerste posten? Eerst bloed trekken, dan pas iets voorschrijven.
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...epressie.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() Een mens kan ergens tevreden zijn met wat hij heeft.... in de plaats van ongelukkig ,, of gelukkig ,, ik leefde liever in 1970 1980 1990 alles was toen gewoon beter simpel & rustiger ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() En ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#196 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan de politiek en de verzuring van de maatschappij! Meer en meer aan het denken om nog 1 grote slag te slaan en dan richting "eiland met palmbomen en weinig mensen" te verhuizen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 8 juni 2016 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, Allez, ikke ben nekik ne gelukkige. Atonavi?
![]() |
#199 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik herinner me nog een recente docu over het feit dat Belgen niks meer sparen. We moeten knokken om al die uitgaven te bekostigen en geen gezichtsverlies te lijden. Ik droom ook over een huisje in een exotisch oord, ver weg van deze materialistische maatschappij der depressieven. Maar dan begint het "Wat met je pensioen?? Je zal failliet gaan.. Je weet niet wat het leven kost.. Daar komen alleen maar problemen van.. Doe gewoon zoals ons allemaal" Ik vind het ook frappant dat er aan de universiteit op los wordt geneukt, terwijl iedereen zijn droompartner vindt vlak na het afstuderen als er een hypotheek moet worden afgesloten. Een huwelijk lijkt meer een rationele keuze/ financiële noodzaak, dan een daad uit liefde. Niet verbazend dus dat het aantal scheidingen zo hoog ligt (ik geloof 60%), en dat wil nog niet zeggen dat die andere helft op wieltjes loopt. Huwelijk + hypotheek zijn voor mij de grootste boosdoeners in een menselijk leven
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 8 juni 2016 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Omdat ze niet werkelijk appreciëren wat ze allemaal in hun leven hebben.
Omdat ze ondankbaar zijn. Omdat ze de term 'offer' of 'men kan niet alles hebben' uit hun woordenboek schrappen. Omdat ze steeds meer willen ongeacht de omstandigheden, enz... Laatst gewijzigd door Guinevere : 8 juni 2016 om 12:06. |
![]() |
![]() |