![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en niet ten goede vind ik toch,maar ja t'zal wel aan mij liggen zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar en wanneer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Passage gelezen? Begrepen? Weet je hoe en waar en in welke context Joos die "zou" gebruikt hebben? En nog los van dit alles... doet het deugd zo? Om nog even te spuwen op iemands lijk ? Geniet nog maar wat na... [SIZE=1]Ik volg je Anarchistische, en gooi er mijn fortuin bovenop.[/SIZE]
[font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font] Laatst gewijzigd door de Vexille : 4 november 2004 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Denk je dat ik virtueel mijn fortuin zou verwedden als ik de tekst van de persmededeling waarom zoveel te doen was nog zou moeten zoeken? Je kan het niet, je bent niet in staat ook maar enig bewijs voor te leggen dat Joos zou aangeraden hebben homo's een molensteen om de nek te leggen en in het water te gooien. Ik weet dat. Jij weet dat. En de Vexille weet het ook, anders zou hij niet in mijn weddenschap stappen. Wie volgt? Laatst gewijzigd door Stratcat : 4 november 2004 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoals de Vexille al vroeg: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Roes uitslapen en fris weer op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezellige zoektocht!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Stratcat : 4 november 2004 om 03:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb je ondertussen je tijd nuttig besteed en hier een antwoord op gevonden? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=178 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hier kan je al mee voort ![]() Stuur het provenu van de weddingschap die je aanging maar naar 11 11 11 ![]() Oorspronkelijk bericht door Nynorsk 1. Jij bent veronderstel ik de onwettige zoon van Joos? 2. Waar oh waar heb ik geschreven dat ik me VERKNEUKEL om de dood van Joos? Je mag me voor mijn part bekritiseren, maar dergelijke onwaarheden insinueren, waar heb je dat precies voor nodig? 3. Ik zal wel bepalen wat er voor mij ver over is, doe jij dat voor jezelf. Je hoeft dat niet voor de gehele mensheid te doen. Je bent niet de morele leidraad van Vlaanderen. 4. Allez, Joos was een menslievende mens die niets tegen homo's had dus. Goed. Hoe moeten we z'n uitspraken dan interpreteren? 'Adderengebroed', da's een koosnaampje veronderstel ik? En die menslievendheid, die komt vast tot uiting wanneer Citaat:
5. Blijft nog één vraag: Waarom zou ik respect moeten hebben voor een persoon die mij in het geheel niet respecteert, en over mijzelf héél denigrerende uitlatingen doet die niét gaan over mijn 'mening' maar over mijn hele ZIJN, mijn PERSOON, ik als MENS, en samen met mij nog miljoenen mensen. Menselijkheid, mijn beste Nynorsk, menselijkheid.... Waar zijn we dat in die grote emancipatie der geesten ooit verloren? En vooraleer je tekstjes citeert, zou ik je aanraden om ze eens grondig te lezen, want het klinkt wel bijzonder gezocht (en eerlijk gezegd ook wel lachwekkend). Anarchistische Bankier heeft het hier al eens verduidelijkt. En het is niet "mijn Joos"; het is Joos tout court. Ik zou me even opgelaten voelen mocht hier op dezelfde manier gereageerd worden op pakweg jouw overlijden. In het licht van de eeuwigheid, the big unknown of het grote niets (kies maar...) zijn we immers allemaal gelijk. De dood is immers de grote gelijkmaker. Opnieuw, vooraleer anderen nog eens hypocrieten te noemen in de hoogoplopende discussies over "menselijkheid", "gelijkwaardigheid" etc... ga eens voor de spiegel staan en vraag je af of je dezelfde hoge morele principes op wel consequent jezelf toepast. Want wat ik hier al heb mogen lezen, zet mij alvast grondig aan het twijfelen. En dat frustreert me van een aantal auteurs met wie ik anders graag in discussie ga. Sorry, maar je kannonade heeft me niet overtuigd. Integendeel. __________________ [font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font] ![]() ![]() ![]() de VexilleBekijk Public ProfileStuur een privébericht naar de VexilleStuur Email naar de VexilleVind Meer Posts van de VexilleVoeg de Vexille toe aan je Vriendenlijst |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij de onwettige zoon van Joos zijt hebt je recht van spreken en kan ik u misschien begrijpen.
Het geloof heeft vele wonden geslagen vrees ik, waarom ge dezelfde fout wilt herhalen is mij minder duidelijk. Gefrustreerd omdat ge te weinig van de gunst van de broeder kon genieten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @ filosoof
Geheel in de lijn van de verwachtingen maak je er een steeds grotere knoeiboel van. Foei, kun je nu nog altijd niet binnen de lijntjes kleuren! Zelfs mijn neefje van 2 jaar kan beter overweg met internet. Komaan, veeg je geklieder uit en antwoord eens als een grote meneer op deze vraag: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=178 Laatst gewijzigd door Stratcat : 4 november 2004 om 04:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Stortingen en overschrijvingen op rek. nr. <<censuur>>
![]() |