![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Echt verhelderende topic! We weten nu dat niet alle toeristen naar Brussel 1000 komen en dat ze dus niet allemaal naar "Manneke Pis" en het koninklijk paleis komen kijken. Nu; de opzet van de topic was toch om over toeristen te praten. Waarom er nu minder komen weten we gedeeltelijk en waarschijnlijk al. Zouden er nog andere redenen zijn? Te dure prijzen soms? Te weinig gebruik van een internationale taal? Tegen een Japanner of Indiër moet je ook nooit zeggen :"Comprend pas!" want die blijft niet lang. Maar dat was voorheen reeds zo. We gaan het weer nooit te weten komen op dit forum. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 7 augustus 2016 om 06:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=fred vanhove;8190401]Is het voor u de regel een quote te saboteren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() [quote=Witte Kaproen;8190421]
Citaat:
Jij leeft echt in een wonderlijke wereld... Maar goed, waar kan ik terecht voor die bus uitstappen? Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 augustus 2016 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Veel Europeanen trekken nu naar niet toeristische plaatsen.
Mij vind je niet meer in Parijs, Berlijn, Rome, Brussel, ... Europa is haar charme kwijt. Welcome in Eurabia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Een citytrip hoeft niet duur te zijn hoor. Parijs - Antwerpen soms 15 euro.
En ryanair biedt ook spotgoedkope tickets aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw bokes opeten die je hebt gemaakt? Waar ga je slapen? In parken? Met €200 in de week ga jij nergens heen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 augustus 2016 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dank aan een sinister ventje uit de ACW-kring van de toenmalige CVP, met name Tijl Declercq. Door sommigen werd hij "de vader van Eurabia genoemd".
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Mijn laatste citytrip kostte me quasi niets en ik sliep in sterrenhotel.
Ik zal altijd op reis naar Amsterdam gaan. Wat heeft Brussel te bieden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat is persoonlijk uiteraard... Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 augustus 2016 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is jouw manier van formuleren. Vast staat in ieder geval dat deze fanatieke Israël-hater een sleutelrol heeft gespeeld in de opstelling van de Resolutie van Straatsburg.
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een andere mogelijkheid voor u is niet meer met vakantie te gaan. Tijdens uw vakantie blijft u lekker in uw stad/dorp/gemeente.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ergens volg ik weer niet hoor. Want achteraf begin je dan city-trips Antwerpen-Parijs aan te prijzen en ook naar Amsterdam. Dat zijn toch toeristische plaatsen? En wat bedoel je met Eurabia? Is het soms veiliger in Arabia? Ik ga gewoonlijk naar de boerenbuiten. Alhoewel......daar is het ook niet meer zo veilig meer als vroeger. Geïmporteerde gekken vind je nu overal. ![]() |
|
![]() |
![]() |